Pusės kilometro šaligatvio remontui – beveik pusė milijono

Miestas

Šaligatvio atkarpos, uostamiestyje esančios tarp Sausio 15-osios ir Tiltų gatvių, paprastojo remonto darbus, įrengiant ir šiuolaikinius standartus atitinkantį dviračių taką, numatyta užbaigti tik kitų metų pavasarį.

Savivaldybė birželį su UAB „Madaris“ pasirašė 462,4 tūkst. eurų vertės sutartį, kurioje numatyta, jog rangovas turi atlikti visus darbus ne vėliau kaip per 5 mėnesius sutarties įsigaliojimo dienos. Tačiau į darbų atlikimo laikotarpį neįskaitomas darbų atlikimo sustabdymo laikotarpis, kuris prasideda gruodžio 15 d. ir baigiasi kitų metų kovo 15 d. Tad visi darbai baigsis tik kitų metų balandžio mėnesį.

„Atvira Klaipėda” anksčiau pranešė, kad pagal UAB „ATAMIS” parengtą paprastojo remonto aprašą bus remontuojama vos pusės kilometro (0,565 km) ilgio atkarpa dešinėje Taikos prospekto pusėje. Savivaldybė planavo, kad būsimasis rangovas tai padaryti turės per 6 mėnesius.

Parengtame projekte numatoma įrengti 2,5 m pločio pėsčiųjų taką (vietomis platesnį) ir atskirą raudono asfalto dviračių taką 3,5 m pločio (siaurose vietose – 2,5 m pločio). 

Kelio bortai, kur dviračių takas kirs važiuojamąją dalį, neprojektuojami. Projekte numatoma įrengti asfalto dangos nuovažas į palei gatvę esančius privačius sklypus. Nuovažos per pėsčiųjų ir dviračių taką numatytos iškelti iki pėsčiųjų ir dviračių tako aukščio.

Remonto laukiančios atkarpos danga yra blogos būklės, plytelės išsiklaipiusios, ji nepritaikyta žmonių su negalia reikmėms. O dviračių takas čia yra netolygus, siauras, nutrūkstantis.

27 Comments

  1. dejes ant buoziu

    buozes ,nesugeba pietines miesto dalies zmonems padaryti parkingu , bet vis lipdo neegzistuojantiems dviratistams takus , nesenai prilipde statybininku prospekte dviraciu taku , nors dabar vasara jais niekas nevaziuoja , svolaciu ,vagiu ir twariu valdzia

    Reply
    • Dviratistas

      Čia tu egzistuoji, o mes gyvename

  2. dejes ant buoziu

    buozes ,nesugeba pietines miesto dalies zmonems padaryti parkingu , bet vis lipdo neegzistuojantiems dviratistams takus , nesenai prilipde statybininku prospekte dviraciu taku , nors dabar vasara jais niekas nevaziuoja , svolaciu ,vagiu ir twariu valdzia

    Reply
  3. Marijus

    Anksčiau standartinis skaičiavimas buvo 1milijonas LITŲ 1 kilometrui AUTOMAGISTRALINIO lygio keliui NUTIESTI… Ale matai, kaip su EUR įvedimu apetitai išaugo… Nu taip taip, kiekvienas vagia ten kur nagus prikišti gali – vieni auksinius šikinykus perka, kiti – šaukštus auksinius, karinę techniką penkiaguba kaina, kurios taip ir negavom. Treti kelio ir šaligatvių sekton stoja…

    Reply
    • Marijaus komentaro papildymas

      Iš tiesų buvo sakoma, kad 1kilometrui automagistralės Klaipėda Kaunas nutiesti reikėjo milijono. Tik ne litų, o rublių. Už 1 rublį kavinėje galėjai pavalgyti sriubos, antro patiekalo ir gėrimo. Pabandykite dabar kavinėje pavalgyti sriubos, antro ir atsigerti už 1-ą eurą. Mastelis gaunasi panašiai 1:(15-20). Baltijos viadukas statomas, kiek milijonų eurų kainuos?

  4. Anonimas

    Iš esmės ten tereikia pakeisti sovietinių laikų pėsčiųjų tako dangą. Jei neklystu, iki Turgaus stotelės yra nuklotas (už ES pinigus) raudonų trinkelių dviračių takas, kuris yra normalios būklės. Dabar šios sveikos trinkelės bus lūpamos ir „utilizuojamos”. Lygiai taip pat buvo daroma Danės skvere, Skulptūrų parke. Žodžiu, turtingi esame, trinkelės keičiame kas 10-15 metų.

    Reply
  5. Cobra

    Nelabai suprantamas remontas Pvz. Danės gatvės saligatvis prie naujai restauruoto parko tai baisiau būti negali bet net meras nemato.

    Reply
  6. Mindaugas

    Kada apšvietimo stulpai bus pakeisti? Ir ar jie bus šiuolaikiški architektūriškai bei įsiliejantys į aplinką ar tiesiog bet kokie ?

    Reply
  7. Memelender

    100 eur/m2 tikrai nėra didelė kainą. Nepamirškim, kad į šį projektą įeis dar ir autobusų stotelės bei tako apšvietimas. Tai kažkokio kriminalp bent kol kas tikrai nėra. Gaila, kad pats projektas nelabai vykęs. Iš liks autobusų įvažos dėl ko planuojamo tako plotis labai susiaurės. Nebus panaikintos Avitelos ir Saturno parkovkės, dėl kurių takas irgi siaurėja.

    Reply
    • Anonimas

      Kur pėstiesiems eiti, kai didele dali tako perduodama dviratailams?

  8. Anonimas

    Normali kaina būtu apie 80|€ už kv.m. , bet palyginus su Šulco automobilių palikimo aikštele prie miesto ligoninės už 500 000 tai beveik nemokamai.

    Reply
  9. Anonimas

    Kad tn geras takelis, ka ten remontuoti??

    Reply
    • Anonimui

      Ačiū Dievui, kad jūs ne tas asmuo, kuris sprendžia ką reikia, ar ko nereikia remontuoti. Gal dar norėtumėte rakto nuo buto kur laikomi dideli pinigai?

    • Anonimas

      Jusu mintys sokineja,.kalbu kad takelis geras. Patikslinsiu savo minti.. mieste yra pesciuju taku kur dar nuo nepriklausomybės laiku nekeitas takas. Dabar aiskiau? Ar miestas tik centre?

    • Anonimas

      Ps. Gal ir gerai kad neskirstau pinigiu kaip sakote, nes daugumos objektų del darbų atlikimo kokybės matomai ir galimai nepriimciau.

    • Anonimui

      Takelis? O jūs straipsnį skaitėt? Taip ”takelis” geras… O kokio pločio (ir saugumo) dviračių takas? Straipsnyje aiškiai paminėta, kad dviračių takas bus 3,5m pločio. O dabar kiek? Pasimatuokit su metru ties autobusų stotele ”Sausio 15-osios”. Ar teko šioje atkarpoje važiuoti su dviračiu? Prasilenkti su priešpriečiais važiuojančiais? Ar teko ”nardyti” tarp pėsčiųjų apsiperkančių prie spaudos kiosko? Neteko?

    • Anonimas

      Važinėta ir ne karta, ir del pesciju aplenkimo problemos nematau.
      Projektas papaisytas (butne papaisytas, nesuprojektuotas) dviratininkams. Akivaizdus dviraciu tako prapletimas pesciju tako saskaita. O tie autobusų stotele ”Sausio 15-osios” vistiek turesite sutoti /keiktis/pykti ar dar kas jums ten trukdo.. – kioskas šalia tako idomu į kurią pusę stos pirkejai.. na ir tie pesciju ir dviraciu tako kirtimai – nesusipratimas. faktas vienas Dviraciu takas turi buti perkeltas i Vaziuojama gaves dali. vertinkite pesciuju srautus.

  10. Valentinas

    Už 1m2 – 1000 eur. padarytu net nevėkšla,
    Kada prisigrūs savo kišenes, geriau padėtu neturintiems, šiukšlės

    Reply
    • To ->Valentinas

      Sėsk du! Jei 1m2 1000€, tai koks remontuojamos zonos plotas? Straipsnyje rašoma: remontuojama 500 metrų pėsčiųjų ir dviračių tako. Pėsčiųjų tako plotis 2,5 m, dviračių tako plotis 3,5 m. Abu takai eis lygiagrečiai. Bendras abiejų takų plotis 6m. Ilgį dauginam iš pločio: 500m x 6m= 3000 m2. 500.000€ dalinam iš 3000m2 gaunam 166,6 € už kvadratinį metrą. Ponas Valentinai apsiskaičiavot 6 kartus!

  11. Anonimas

    Rauti medzius su saknimis ir projektas atpigs. Manau niekas nepriestaraus atpigimui;)

    Reply
    • Anonimui anadurninui

      Anonimui anadurninui rauti lauk iš savivaldybės
      Mesti lauk visus, tada projektai bus pritaikyti miesto gyventojams. Dabar projektai pinigu plovyklos, pritaikyti išplauti milionus

  12. Klaipēdietē

    Kai pritilpo prie lovio ,tai ir plauna pinigus,tik nereikia miestelienams smegenų skalauti,kad tik savivaldybēs klerkai nepersidirbtu .Vieni dirba tikrai savivaldybēje ,deje kiti tik alkūnēmis stalus trina ,pasikavoje po keliais užraktais nuo miestelienu,priima netobulus ,brangiai kainuojančius miestui sprendimus,neūkiškais elgiasi su miesto biudžetu.Todēl miestiečiai ,tai matydami ir plaka liežuviu ,už tai klerkams ,kai kuriems dirbantiems nēra ko pykti ,žmonēs komentuoja ,tai ka mato.Tai geriau karti tiesa,nei saldus melas.Savivaldybēs tarnautojai turi būti prieinami ir pasiekiami miestelienams,o ne sēdēti po keliais užraktais ,nes juos rinko miestiečiai,bet kai kurie po rinkimu ,tai primiršta,matyt „alkaimeris”,dirbtinas atminties praradimas.Pažadai,lieka ,pažadais,kam bedirbti kadencija garantuota iki kitu rinkimu.

    Reply
  13. Vida

    1000 eur vienas metras?

    Reply
    • To-> Vida

      O darbų ir medžiagų sąmatą matėte? Gal galite atlikti visus darbus su medžiagomis ženkliai pigiau? Nuo įvardintos sumos atminusuokit tą dalį, kuri skirta mokesčiams sumokėti. Kiek kainuoja medžiagos, ar žinote? Gal norėtumėte, kad kvalifikuoti darbininkai dirbtų už kokius 600€ į mėnesį? Kiek kainuoja technika darbams atlikti ar žinote? Ar jūsų nuomone užteks lopetos ir plaktuko? Visi gudrūs kalkuliatoriaus mygtukus spaudinėti.

    • to 84.15.181.9

      Na ir kiek kainuoja technika ir darbuotojai? Kalbate lyg viena objektą turetu rangovai.

  14. Paprastasis remontas

    Pėsčiųjų ir dviračių takams šiuolaikiškai sutvarkyti nuo Avitelos iki Tiltų gatvės – PUSĖ MILIJONO eurų. Atliekami tik paprastojo remonto darbai. O kokie tie Nepaprastojo remonto darbai? Paaiškinkit straipsnio autoriau. Kas čia blogai? Ar, kad bus sutvarkyti pėsčiųjų ir dviračių takai? Ar kaina netinkama? Ar terminai netinkami? Gal galite pasiūlyti ženkliai geresnį, pigesnį, greitesnį sprendimą? Ne? Tai džiaukitės, kad nauja savivaldybės komanda tvarko miestą. Vieni dirba, kiti loja.

    Reply
    • Anonimas

      Salitgatvis tvarkingas, nestebina kad remontuoja?

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Politika, Svarbu

Per opozicijos valandą - karšti klausimai  ir rusiškas keiksmas

Per jau antrąją šios kadencijos Klaipėdos miesto savivaldybės tarybos opozicijos valandą ketvirtadienį svarstant, ar reikia daryti pietų pertrauką, iš posėdžių ...
2024-04-25
Skaityti daugiau

Švietimas

„Boružėlės” prakeiksmas: atsisakius vieno rangovo, kiti darbų nesiima

Šiais metais Klaipėdos savivaldybei jau net du kartus teko viešai paskelbti karčią žinią: nė vienas projektuotojas neatsiliepė į kvietimą dalyvauti ...
2024-04-25
Skaityti daugiau

Miestas, Svarbu

Idėja apie transporto eismą Mažvydo alėja - neužmiršta

„Arūnas Tuma kažkuriame posėdyje sakė, kad reikės ir Mažvydo alėją perkasti”, – Klaipėdos miesto tarybos Miesto plėtros ir strateginio planavimo ...
2024-04-24
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This