Naujuoju dviračių taku – iš Smiltynės į Juodkrantę

Fotoreportažai, Svarbu, Transportas

Kelininkai šį kartą, panašu, neapgavo – likus vos 4 dienoms iki oficialaus dviračių tako Smiltynė-Juodkrantė rekonstrukcijos darbų pabaigos, poilsiautojai jau turi galimybę išbandyti naująją trasą, nors ji oficialiai dar ir neatidaryta.

Palmiros Mart nuotr.

Tiesa, šeštadienį antroje dienos pusėje minančiųjų Juodkrantės link buvo vos vienas kitas, užtat grįžtančiųjų netrūko. Tarp jų buvo ir kelios užsieniečių grupelės.

Palmiros Mart nuotr.

Pats takas gerokai praplatėjęs – iki šiuo metu reikalaujamo 3,5 m., patogi, gerai „slystanti” danga, tad minti juo gana lengva, juoba, kad daugelyje vietų pažeminti senajame take buvę kalniukai.

Palmiros Mart nuotr.

Tiesa, kol kas dar nematyti jokių naujosios trasos ženklinimo požymių, takas nepažymėtas ir skiriamąja juosta. Neįrengtos ir žadėtos poilsio aikštelės, nėra šiukšliadėžių.

Palmiros Mart nuotr.

Daugelyje vietų nesutvarkytos ir pakelės – keliose vietose matyti išvirtę medžiai, besimėtančios šiukšlės.

Palmiros Mart nuotr.

INFORMACIJA

Dviračių tako nuo Smiltynės iki Juodkrantės rekonstravimo darbus vykdo Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) pasamdytas rangovas- UAB YIT Lietuva”. Darbų vertė – 5,8 mln. eurų. Rekonstrukcija vykdoma dviejuose tako ruožuose – nuo 2,104 iki 2,956 km ir nuo 2,956 iki 15,567 km. Kita dalis tako nuo Juodkrantės iki Preilos šiuo metu yra projektuojama. Rangos darbų konkursą šiam ruožui LAKD anksčiau buvo žadėjusi skelbti metų viduryje. Likusią tako dalį planuojama sutvarkyti per 2024 m.

Rekonstruojami tako ruožai sutampa su tarptautinių dviračių trasų „EuroVelo 10“ (Baltijos jūros trasa) ir „EuroVelo 13“ (Geležinės uždangos takas) atkarpomis.

Po to, kai takas bus oficialiai rekonstruotas, jo atitinkamas dalis valdyti nuosavybės teise pagal bendradarbiavimo sutartis perims Klaipėdos miesto ir Neringos savivaldybės.

Pirmasis šio tako ruožas nuo Pervalkos gyvenvietės iki Pervalkos paplūdimio įrengtas dar 1978 m. Vėliau atskiri tako ruožai buvo tiesiami skirtingu metu. Šiuo metu bendras tako Smiltynė-Nida ilgis yra apie 50 km.

11 Comments

  1. Hasts

    Lauksime, kad kelią mašinoms iki Nidos sutvarkys, nes, tai tiesiog gėda.

    Reply
  2. Vadimas

    „Kelininkai šį kartą, panašu, neapgavo” – rašo autorė.
    Bet kas tuomet mus apgavo, jeigu takas Smiltinė – Juodkrantė baigiasi, nedavažiavus iki Juodkrantės 2 km?

    Šiaip kelias puikus, nebarsiu.

    Reply
  3. Česlovas

    Iki Juodkrantės dar teks senu siauru taku dardėt apie 2 km, na bet bus paukšciukas uždėtas, kad naujas dviračių takas į Juodkrantę rekonstruotas, blynas net labai prisvilęs 🙂

    Reply
    • Česlstata

      Bambi ir bambi…ar geriau visus km senu taku buvo dardeti?

  4. Anonimas

    Ar taip ir liks nedadarytas, t.y. paliktas apie 100 m seno tako ruožas N. Smiltynėje nuo įvažiavimo iki moterų paplūdimio šalia apleisto pastato?

    Reply
    • Palmira Martinkienė

      Aš suprantu, kad jūsų minimi 100 m jau priklauso Klaipėdos savivaldybei, ne Kelių direkcija. Na, bet jis nėra tragiškas,normalus takas.

    • Palmirai

      šis ruožas yra ne Senojoje Smiltynėje, o naujoje. Pats takas naujai išasfaltuotas prasideda nuo gelbėjimo stoties Senojoje Smiltynėje, tęsiasi apie 2-3 km, po jo seka minėtas 100-150 m nesusipratimas, o po jo vėl tęsiasi naujai išasfaltuota danga link Juodkrantės.

    • Palmira Martinkienė

      O kur parašyta,kad senoji Smiltynė? Net termino tokio nėra: yra senoji ir naujoji perkėla

    • ID

      Tai vieno km kaina išeina apie 431 tūkst. Eurų. Siaubelis ? ir dar trūksta poilsiui skirtų dalykų…

  5. Vadimas

    „nuo Smiltynės iki Juodkrantės”
    „nuo 2,104 iki 2,956 km ir nuo 2,956 iki 15,567 km”
    Kelio danga paklota iki žymės 18 km, bet Juodkrantės nuo to taško dar nematyti.
    Ar tai viskas šiais metais?

    Reply
    • Bubba

      Nuo ten kur baigiasi naujas takas, tai dar iki Juodrantés reikia paminti, matyt, pamiršo perkelti gyvenvietės riboženklį prieš pasigirdami.

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Miestas, Svarbu

Kopgalio forto krantinę pritaikys edukacinėms reikmėms

Lietuvos jūrų muziejaus užsakymu parengti ir visuomenei pristatomi projektiniai pasiūlymai, numatantys pritaikyti Kopgalio forto krantinę edukacinėms reikmėms, kuriuos parengė UAB ...
2024-04-26
Skaityti daugiau

Laiškai iš jūros, Svarbu

Burlaivininko užrašai: Klaipėdieti, plaukiam į Juodkrantę!

Klaipėda – miestas prie vandenų: Baltijos jūros, Kuršių marių ir Dangės upės. Gamta, geografija ir istorija vertė klaipėdietį lipti į ...
2024-04-26
Skaityti daugiau

Regionas, Svarbu

Verslininkai vėl įrodė Neringos valdžios savivaliavimą  

Juodkrantėje įsikūrusi UAB poilsio namai „Ąžuolynas“ dar kartą teisme įrodė, kad Neringos valdžia nepagrįstai jai nesuteikia mokesčių lengvatų. „Atvira Klaipėda“ ...
2024-04-11
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This