Prieš prasidedant naujam grūdų derliaus sezonui, Klaipėdos uoste užbaigtas žemės ūkio produktų krovai skirtų krantinių rekonstrukcijos paskutinis etapas. Krantinės rekonstruotos taip, kad ateityje prie jų būtų galima užtikrinti didesnį gylį, didinti krovos pajėgumą bei pilniau pakrauti didesnės talpos laivus.
Įgyvendinant projektą etapais rekonstruotos trys Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos „Bega“ naudojamos biriųjų produktų krovai skirtos krantinės. I etapo metu rekonstruota krantinė Nr. 66 A, II etapas apėmė dalies krantinės Nr. 66 rekonstrukciją. O III etapo metu sustiprinta krantinė Nr. 67 A, pailgintas pirsas. Krantinės rekonstruotos taip, kad būtų galima prie jų pasiekti didesnį gylį. Iki rekonstrukcijos prie krantinių galėjo švartuotis 75 tūkst. tonų vandentalpos laivai. Dabar yra galimybė prie krantinių pagilinti iki 15,3 m ir tuomet švartuoti iki 130 tūkst. tonų vandentalpos laivus.
„Uosto direkcija labai sėkmingai įgyvendino dar vieną infrastruktūros rekonstrukcijos projektą Klaipėdos uoste. 2022 m. sausio mėnesį pradėtas trijų etapų projektas, valstybei kainavęs 4,25 mln. eurų, užbaigtas pačiu tinkamiausiu laiku – prieš pat naujo derliaus žemės ūkio produktų transportavimo pradžią. Šis krantinių rekonstravimas ir akvatorijos prie jų išgilinimas krovos bendrovei „Bega“ sudarys sąlygas priimti didesnės talpos laivus, o žemdirbiams – patrauklias sąlygas eksportuoti produkciją į tolimus kraštus“, – teigia Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Algis Latakas.
Rekonstrukciją atliekant etapais krovos darbų stabdyti neprireikė. Prie rekonstruotų krantinių pasiekus maksimalų gylį, uosto krovos įmonė galės didinti krovos galimybes bei dar efektyviau išnaudoti prie krantinių esančią suprastruktūrą.
Krantines rekonstravo konkursą laimėjusi UAB „Tilsta“. Darbų vertė siekė 4,25 mln. eurų.
0 Comments