„Mano BŪSTAS“ fiksuoja mažiau avarijų daugiabučiuose

Konsultacijos

Daugiabučius administruojančios bendrovės „Mano BŪSTAS“ teigimu, efektyvi namų priežiūra, kasdienėje veikloje taikomi inovatyvūs sprendimai, nuolatinis bendravimas su klientais bei savalaikė inžinerinių sistemų prevencija, užkertanti kelią galimoms avarijoms lėmė mažėjantį gedimų skaičių jos prižiūrimuose namuose.

Pirmąjį šių metų pusmetį nuosava „Mano BŪSTO“ avarinė tarnyba klientų turtą Lietuvoje gelbėjo kiek daugiau nei 10 tūkst. kartų. Palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, avarijų klientų namuose sumažėjo 10 proc. Net į 85 proc. visų iškvietimų pavyko atvykti greičiau nei per valandą, o vidutinis avarijos likvidavimo laikas siekė vos 46 minutes.

„Mūsų avarinė tarnyba yra tarsi specialiosios pajėgos, kurios, nepaisant diena ar naktis, darbo diena ar išeiginė, pirmosios skuba į bėdą patekusiems klientams. Nors bendras avarijų skaičius mūsų aptarnaujamuose daugiabučiuose šiek tiek sumažėjo, tai nesuteikia mums preteksto atsipalaiduoti. Ir toliau investuojame tiek į veiklos efektyvumą, tiek į komandos stiprinimą, kad nutikus nelaimei visuomet būtume pirmi ir laiku padėtume savo klientams“, – pranešime cituojamas avarinės tarnybos veiklą koordinuojantis „Mano BŪSTO“ atstovas Julius Žilinskas.

Nepaisant to, kad avarijų šiemet įvyko mažiau, pusę jų vis dar fiksuojama kanalizacijos, šalto ir karšto vandens sistemose. J. Žilinsko teigimu, nemažai kanalizacijos avarijų būtų galima išvengti, jei dalis gyventojų elgtųsi atsakingiau ir nemestų į kanalizaciją daiktų, kuriems ten ne vieta. Tvarkydami užsikimšusius vamzdynus „Mano BŪSTO“ specialistai randa visko. Tai – įvairios statybinės atliekos, dažai, glaistas, vaikams skirtos sauskelnės, higieniniai paketai, įvairūs skudurai, o taip pat – agurkai, pomidorai, pasenę konservai ar net liemenėlės. Metant tokius daiktus į kanalizaciją ir įvyksta avarijos, kurių metu patvinsta daugiabučių rūsiai, neretai – ir butai, užpilami kaimynai.

„Nuotekų avarijos ne tik nemalonios, bet ir brangiai kainuoja visiems namo gyventojams. Skaičiuojama, kad vien šių avarijų likvidavimo darbai, priklausomai nuo sudėtingumo, kainuoja nuo 100 iki 300 eurų. Maža to, ženkliai didesnius nuostolius lemia suniokotas gyventojų turtas. Taigi, prieš metant įvairaus pobūdžio šiukšles į klozetą verta žinoti – joms vieta šiukšlių dėžėje arba atliekų konteineryje“, – sako „Mano BŪSTO“ atstovas.

Tuo metu vandentiekio avarijas vis dar lemia susidėvėję vamzdynai, kuomet jie dėl korozijos nebeatlaiko tiekiamo vandens slėgio trūksta ir gyventojai dėl užpylimų patiria nemenkų nuostolių. Ši problema ypač aktuali prieš kelis dešimtmečius ir vėliau statytuose daugiabučiuose. Tačiau ir jų galima išvengti. J. Žilinsko teigimu, įmonės specialistai kasmet inspektuoja vamzdynų būklę ir siūlo gyventojams sprendimus, kurie gali ilgiems metams padėti išvengti brangių ir pasikartojančių avarijų. Tiesa, ekspertų pasiūlymams turi pritarti daugiau nei pusė namo gyventojų, kad būtų galima imtis remonto darbų. Kompleksiškai sutvarkius vamzdynus dėl „Mano BŪSTO“ taikomų technologinių sprendimų ir šiuolaikiškų medžiagų jie tarnaus ir problemų nekels ne vieną dešimtmetį.

Dar viena problema, kuri itin išryškėja liūčių metu – netvarkingi stogai. Jų remontu „Mano BŪSTO“ specialistai pataria pasirūpinti dar iki žiemos, nes vėliau, dėl netinkamos temperatūros, atlikti šiuos darbus yra sudėtinga arba iš viso neįmanoma. Todėl jei gyventojai pastebi bent menkiausius pratekėjimus ar kitus stogo defektus, jie turėtų nedelsiant kreiptis į namo administratorių, kad būtų patikrinta stogo būklė ir atliktas reikalingas remontas. Sutvarkius stogą ne tik pagerės gyventojų komforto sąlygos, bet ir ilgam pavyks išvengti pasikartojančių avarinės tarnybos iškvietimų.

0 Comments

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Konsultacijos

Gyventojams - dar daugiau žinių apie tai, kas vyksta jų name

Bendrovė „Mano BŪSTAS“ skelbia, kad jau greitai jos klientai įvairiais skaitmeniniais kanalais gaus visą informaciją apie jų daugiabučiuose planuojamus bei ...
2024-05-01
Skaityti daugiau

Konsultacijos

Tyrimas: ką savo daugiabučiuose nori matyti gyventojai?

Dauguma Lietuvos gyventojų nori, kad jų daugiabučiuose namuose būtų įrengtos parduotuvės, kepyklėlės, sporto klubai ir klinikos. Ranka pasiekiamų paslaugų ypatingai ...
2024-03-25
Skaityti daugiau

Verslas

„Mano BŪSTAS“ fiksuoja kokybinius lūžio metus

Per vienerius metus ženkliai išaugęs klientų pasitenkinimas ir žymiai geresnė teikiamų paslaugų kokybė – tokius klientų įvertinimus teigia fiksuojanti Klaipėdoje ...
2024-02-26
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This