Liko tik Čiurlionis…

Mums rašo

Mindaugas Milinis
2023-08-19

Komentarų: 2

Iki šiol Lietuva galėjo didžiuotis Čiurlioniu, krepšiniu ir keliais. Šiandien beliko Čiurlionis.

Apie krepšinį nesiplėsiu, o apie kelius pakalbėsiu. Jie – blogiausi Europoje.

Jei anksčiau lietuviai šaipydavosi iš lenkų ir keikdavo jų kelius, dabar situacija apsivertė. Nuo pat sienos driekiasi naujutėlė keturių juostų miestus aplenkianti magistralė. Nuo pat Kalvarijos iki Frankfurto prie Oderio gali važiuoti puikiausia autostrada (tiesa, ties Lomža ji dar nebaigta, tačiau tai tik kelių mėnesių klausimas).

Naujoji keturių eismo juostų magistralė Lenkijoje nuo pat Kalvarijų iki Vokietijos sienos. Mindaugo Milinio nuotr.

Šiandien lenkai, nors ir galėtų, nesijuokia iš Lietuvos kelių. Juk negražu šaipytis iš neįgalaus.

Pravažiavau pusę Europos ir kirsdamas šalių sienas nepajutau jokio skirtumo, kad išvažiavau iš vienos ir įvažiavau į kitą šalį. Kelių būklė nesiskyrė. Gal skyrėsi dangos spalva ar faktūra, tačiau ne kokybė. Taip tęsėsi, kol grįžau į Lietuvą.

Atrodo, kad įvažiavau į kolūkinės gyvenvietės šunkelį vedantį ganyklon. Iš modernaus plataus greitkelio – į siaurutį tarybinio ūkio vieškelį. Pavažiavus keletą kilometrų pastebėjau judesį – kažkas imitavo naujos magistralės statybas. Būtent – imitavo. Nes penktadienį 17 valandą visa kelių tiesimo technika buvo tvarkingai sustatyta aikštelėse ir palikta laukti pirmadienio 8 valandos. Tokiais tempais magistralės neturėsime iki kito tūkstantmečio.

Įvažiavęs į vadinamąją Lietuvos magistralę Nr. 1 Vilnius – Klaipėda nuomonės nepakeičiau. Atrodė, kad sėdėjau arklio traukiamose vežėčiose ir kračiausi žvyrkeliu iš kolūkio kontoros į kiaulių kompleksą.

Pirmoji eismo juosta – siaubinga: vilkikų išmuštos vėžės, duobės, lopai kelionę darė nepakeliamą. O kur dar iš paskos atsivejantys ir ilgosiomis šviesomis blyksintys prie jūros skubantys nekantriausieji? Pervažiavęs pusę Europos nesutikau nė vieno tokio, o Lietuvoje jų apsčiai.

Gal sprendimus priimantieji, gyvenantys Vilniaus burbule, važinėja gerais aplink sostinę sutvarkytais keliais, tačiau į užsienį skrenda lėktuvais, todėl kelių skirtumo neregi. O gaila. Gal kartą reikėtų nusileisti iš padangių?

2 Comments

  1. Vaclovas

    Lietuvos ekspertai aiškiai pasakė, kad nei gilios provėžos, nei lopas ant lopo, nei keturkampiu volu lygintas asfaltas nė prie ko. Svarbiausia yra greičio ribojimas ir jo matavimas, visa kita – nesąmonės! Važiuokite ant šešiasdešimt ir nekils jokių problemų bei blogų minčių.

    Reply
  2. Jooo...

    Rusai kalti, jooo…

    Reply

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Verslas

Kviečia registruotis į Europos gynybai skirtą EUDIS hakatoną

Lietuvos technologijų entuziastai ir inovacijų kūrėjai kviečiami dalyvauti tris dienas truksiančiame ir šešiose Europos šalyse tuo pat metu vyksiančiame Europos ...
2024-04-30
Skaityti daugiau

ELTA

Sutarė bendradarbiauti stiprinant energetinę infrastruktūrą Baltijos jūroje

Aštuonių Baltijos jūros valstybių energetikos ministrai ir jų atstovai pasirašė Vilniaus deklaraciją dėl bendradarbiavimo plečiant energetinę infrastruktūrą Baltijos jūroje. Ji ...
2024-04-10
Skaityti daugiau

Kriminalai ir nelaimės

Už neteisėtą disponavimą dideliu kiekiu šaudmenų - baudos kariškiams ir žurnalistui

Klaipėdos apygardos teismas neviešuose teismo posėdžiuose išnagrinėjo baudžiamąją bylą, kurioje kaltinimai neteisėtai įgijus, gabenus ir realizavus didelį kiekį šaudmenų pareikšti ...
2024-03-28
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This