Planuoja atnaujinti požeminę perėją po Vingio gatve

Transportas

Nors ekspertai tik balandžio mėnesį nustatė, kad požeminė perėja Vingio g. yra nesaugi, pėstieji tai konstatavo jau seniai: jie jau porą dešimtmečių mieliau naudojasi prastai paženklinta judrios gatvės antžemine perėja.  

Tačiau Klaipėdos miesto savivaldybė dar tik numato metus truksiantį požeminės perėjos kapitalinį remonto projektavimą, o pačio objekto atnaujinimo gali tekti palūkėti ir trejetą metų.

Palmiros Mart nuotr.

MB „Statinių ekspertizės biuras”, savivaldybės užsakymu atlikusi šio 27,5 metro ilgio objekto dalinę ekspertizę, nustatė, kad jis yra avarinės būklės. Savivaldybės administracijos direktoriaus pasirašytoje ir kartu su viešojo pirkimo dokumentais paskelbtoje požeminės perėjos kapitalinio remonto projektavimo užduotyje teigiama, kad požeminio pėsčiųjų tunelio  metalinių sijų (sąramų), gelžbetoninių surenkamų segmentų techninė būklė neatitinka esminių reikalavimų, taikomų tokiems statiniams. Šių reikalavimų neatitinka ir atraminių sienučių techninė būklė.

Ekspertai nustatė, kad būtina remontuoti gelžbetonines konstrukcijas, perdangas, įrengti hidroizoliaciją bei atlikti daugelį kitų kapitalinio remonto bei tvarkybos darbų.

Šio statinio kapitalinio projektavimo užduotį šių metų birželio 1 d. savo įsakymu patvirtino laikinai administracijos direktorės pareigas ėjusi Inga Gelžinytė – Litinskienė. Tačiau jau liepos 17 dieną naujasis administracijos direktorius Andrius Žukas ją patikslino, detalizuodamas kai kuriuos reikalavimus būsimiems projektuotojams.

7 Comments

  1. Apšvieskite kitas dvi perrėjas

    O tuo tarpu prie Lidl parduotuvės Vingio g. dvi perėjos be jokio apšvietimo, net gatvės žibinto ten nėra – tamsu kaip subinėje. Šalia PC centrai darželiai, mokyklos

    Reply
  2. Gyventojas

    Koks skirtumas kaip gerai atremonuos vistiek bus visur prišikta nebus įmanoma ta perėja naudotis tai geriau ją uždaryti ir padaryti normalią perėją.

    Reply
  3. Gera

    valdžioje būti 🙂 kažkas neblogai uždirbs 🙂 UAB ” Ragai ir Kanopos”

    Reply
  4. Nojus

    Ar čia reiktų išlaidauti? Nėra šioje vietoje toks intensyvus eismas, įrengti šviesoforus prie pėsčiųjų perėjos ir nemėtykime pinigų. Klaipėda- ne milijoninis megapolis, kad tos požeminės perėjos išvis mieste būtų reikalingos.

    Reply
    • Anonimas

      Visiškai pritariu. Miesto valdininkams su prioritetais ir planavimu kažkas stipriai netvarkoje. Reiktų užversti tą požeminę perėją ir toje vietoje padaryti normalią reguliuojamą perėją.

      Šilutės plentas nėra miesto aplinkkelis, kad reiktų maksimaliai didinti pralaidumą automobiliams.

      Kur reikia normalių požeminių perėjų-dviratininkų pervažų, tai ties Palangos plentu, ypač ties Klemiškės g., bet taip pat trūksta bet kokių jungčių su rajonu ties Šilutės gatve. Dar reikia padaryti normalią požeminę perėją iš dabartinio siauro tamsaus vamzdžio ties Pajūrio g., ieškoti sprendimų kaip pagerinti susisiekimą ties absurdiškai organizuojamu dviračių eismu Jakų žiede ir Liepų g.-Palangos pl. sankryžoje. Ir čia aš tik apie rytinės miesto dalies jungčių problemas.

    • to anonims

      Jus pamirštate, kad mieste ne tik dviraciai, yra ir pėstieji ir vaikai,ir mamytės su vezimeliaia. Dabar. daugumoj pesciuju taku mazinami pleciant dviraciu taka, bet ir ten nesugebama tilpti.

    • Anonimas

      Pritariu, kad daug kur liūdnoka padėtis pas mus su dviračių ir pėsčiųjų takų pločiais. Ir tai ne tik senieji takai, bet ir nauji ir naujai projektuojami. Be to, dviračių takai pėsčiųjų takų sąskaita platinami dažnai dėl to, kad važiuojamosios dalies plotis visiškai nejudinamas – sankryžose paliekamos nebūtinos juostos posūkiams, kai kuriose vietose – eismo juostų perteklius, kitose – nepagrįstai didelis eismo juostų plotis ir pan. Visa tai ignoruojama, kai į šaligatvį sumąstoma įterpti dviračių taką.

      Kitose vietose, pvz., parkuose ar ten, kur nėra prasminga daryti tranzitinį dviratininkų eismą, išvis daromi nereikalingi dviračių takai vietoje to, kad būtų bendras takas visiems.

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Transportas

Valdžia atsitraukė: į Teatro gatvę grįžo senoji tvarka

Po kilusio pasipiktinimo dėl to, kad Teatro gatvėje leista statyti automobilius kitaip nei numatyta teritorijų planavimo dokumentuose, Klaipėdos savivaldybė grąžino ...
2024-04-30
Skaityti daugiau

Politika, Svarbu

Per opozicijos valandą - karšti klausimai  ir rusiškas keiksmas

Per jau antrąją šios kadencijos Klaipėdos miesto savivaldybės tarybos opozicijos valandą ketvirtadienį svarstant, ar reikia daryti pietų pertrauką, iš posėdžių ...
2024-04-25
Skaityti daugiau

Miestas

Dabartiniai vicemerai uždirba ženkliai daugiau

Trijų Klaipėdos vicemerų mėnesiniai atlyginimai šių metų pirmą ketvirtį vidutiniškai buvo 5679 eurai neatskaičius mokesčių. O pernai metais šie pareigūnai ...
2024-04-19
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This