Geležinkelio poveikio Klaipėdos centrui nebesiaiškins (papildyta) (12)

Transportas
Avatar photoArtūras Šulcas
2023-09-12

AB „Lietuvos geležinkeliai“ paskelbė, kad nutraukia viešojo pirkimo procedūras dėl priemonių ir poreikio mažinti geležinkelių transporto poveikį urbanizuotoms teritorijoms Klaipėdos miesto centrinėje dalyje vertinimo galimybių studijos sukūrimo. Tokio sprendimo motyvacija neskelbiama.

Martyno Vainoriaus nuotr.

„Atvira Klaipėda” jau rašė, kad reaguodama į klaipėdiečių susirūpinimą šių metų gegužės mėnesį AB „Lietuvos geležinkeliai“, veikdama pagal AB „LTG Infra“ suteiktą įgaliojimą, užsakinėja galimybių studiją, kuriai parengti maksimaliai nusistatė keletą metų. 

Galimybių studija norėta rengti „siekiant Klaipėdos geležinkelio mazgo infrastruktūros pritaikymo krovinių vežimo poreikio užtikrinimui į Klaipėdos valstybinio jūrų uostą, Klaipėdos miestą bei keleivių keliavimo poreikio geležinkeliu užtikrinimui, mažinant geležinkelio transporto poveikį urbanizuotoms teritorijoms Klaipėdos miesto centrinėje dalyje, įvertinant ir krovininių traukinių aptarnavimo infrastruktūros iš Klaipėdos miesto centrinės stoties iškėlimo galimybes į kitas teritorijas, užtikrinant Girulių miško išsaugojimą, vienodą prioritetą teikiant gamtinių rekreacinių išteklių apsaugai, ekonominei naudai ir uosto konkurencingumui užtikrinti”. 

Paskelbto viešojo pirkimo techninėje specifikacijoje buvo nurodoma, kad galimybių studijai atlikti skiriama 420 kalendorinių dienų. Tačiau pačiame šio pirkimo skelbime nurodytas 26 mėnesių terminas, matyt, įvertinant rengiamo dokumento sudėtingumą.

Galimybių studiją turėjo sudaryti du etapai: esamos būklės analizė ir alternatyvų nustatymas bei projektinių pasiūlymų, strateginio pasekmių aplinkai vertinimo, kaštų/naudos analizės parengimas ir optimalios alternatyvos nustatymas.

Studijos rengėjai, be kita ko, turėjo taip pat įvertinti krovinių vežimo intermodalumo galimybes ir pasiūlyti priemones, kaip kuo didesnį krovinių kiekį perkelti nuo sunkiojo autotransporto ant geležinkelių, tokiu būdu mažinant transporto spūstis, taršą ir triukšmą Klaipėdos mieste.

Papildyta

Paskelbus šią publikaciją, „Atvira Klaipėda” sulaukė Gabjotos Alūzaitės, pristačiusios Komunikacijos partnere, laiško, kuriame rašoma: „Jūsų minimas pirkimas dėl priemonių ir poreikio mažinti geležinkelių transporto poveikį urbanizuotoms teritorijoms Klaipėdos miesto centrinėje dalyje vertinimo galimybių studijos sukūrimo toliau vykdomas. Ankstesnis pirkimas ((CVP IS Nr. 638958) buvo nutrauktas 2023 m. vasario 23 d. dėl poreikio tikslinti pirkimo dokumentus, reaguojant į potencialių dalyvių pastabas. Gegužės 10 d. buvo paskelbtas naujas pirkimas (CVP IS Nr. 668213), kurio paraiškų teikimo terminas buvo iki liepos 19 d. Šiuo metu vertinami gauti pirminiai pasiūlymai”.

Žymos: | |

Komentarai (12):

Atsakymų į “Geležinkelio poveikio Klaipėdos centrui nebesiaiškins (papildyta)”: 12

  1. Andrius parašė:

    Idomu isnkur straipsnio autorius istrauke sia info ? Pirkimas nesustabdytas viesuosiuose pirkimuose

  2. Ar vienintelio žinančio parašė:

    ko reikia klaipėdiečiams seimo nario liberalaus ” konservatoriaus ” komentaro nebus ? O liberalo Aplinkos ministro S.Gentvilo ” Girulių miškas ” nejaudina ? 🙂 Seimo nariai yra iš tų ,valstybę valdančių, DAUGUMOS . Laukia rinkimų į seimą ir jau tada tai ” kovos ” ? 🙂

  3. Tokie vertinimai buvo užsakyti parašė:

    Nes norėjo iškirsti Girulių miška apie 50ha.
    Vertinimai būtų tokie ir palankus tam kas moka. Tai visada būna.
    O 15000 gyventojų pasirašė kad prieštarauja Girulių iškirtimui. Išsigando kad mase žmoniu sutryps negyvai norinčius kirsti miška.

  4. Anonimas parašė:

    jei miestas, kaip klusnios avys, pačiame savo centre leidžia statyti 4-5 metrų aukščio mūrines tvoras tai kam LG dar sukti galvą kaip tuos geležinkelius iškelti. Klausimas tik kaip dabar į tai reaguos naujieji miesto vadai -dar nesenai griežtai žadėjo iškelti.

    • Anonimas parašė:

      Matomai nebėra krovos tad nera ka vertinti?

    • Anonimas parašė:

      Rinkimai baigesi

    • Beviltiškas ? parašė:

      Nesupratai kas turėjo ruošti ? O taip, rinkimai baigėsi ir esantys valstybės valdyme liberalieji nuo gyventojų norų ar pageidavimų visiškai atsiribojo .

    • Beviltiškas ? rodau ant pirštų , liberalus išsilavinimas ? parašė:

      _____reaguodama į klaipėdiečių susirūpinimą šių metų gegužės mėnesį AB „LIETUVOS GELEŽINKELIAI “, veikdama pagal AB „LTG Infra“ suteiktą įgaliojimą, UŽSAKINĖJA galimybių studiją, kuriai parengti maksimaliai nusistatė keletą metų. 

    • Beviltiškam parašė:

      Kodėl liberalo Vaitkaus rinkiminė programa išimta iš jo interntinio puslapio? Ar tai reiškia, kad Vaitkus užsiiminėjo populizmu ir prisižadėjo ko negali ištesėti?

    • Liberaliai beviltiškam :) parašė:

      Na ir kas galėjo pagalvoti , kad tie ” kas geriausia galėjo nutikti Lietuvai ” ims ir taip liberaliai nevykdys savo sprendimų 🙂 Gegužę ( miesto valdyme meras Vaitkus ir jo komanda ) klaipėdiečių vardu kreipėsi į ” geležinkelius ” . ” Geležinkeliai ” sutiko ir net terminus numatė , deja …rugsėjo mėn nieko neaiškina ir atsisako ? Kaip liberalu ….___ AB „Lietuvos geležinkeliai“ paskelbė, kad nutraukia viešojo pirkimo procedūras dėl priemonių ir poreikio mažinti geležinkelių transporto poveikį urbanizuotoms teritorijoms Klaipėdos miesto centrinėje dalyje vertinimo galimybių studijos sukūrimo. Tokio sprendimo motyvacija neskelbiama. ______P.S. Seniai galvoju , liberalus miesto valdymas , dabar liberalių valstybės valdymas – ” kelias į niekur ” . Jokios atsakomybės , tik chaosas .

    • Liberaliai beviltiškam parašė:

      Šiaip tiesa. Dar vienas geras pavyzdys yra liberalo Vaitkaus rinkiminės programos pašalinimas iš jo internetinio puslapio. Akivaizdu, kad liberalusis meras kratosi atsakomybės už duotus pažadus kurių negalės ištesėti.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti apie klaidą

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Transportas

Vystyti krovinių gabenimo maršrutą Klaipėda–Kyjivas

LTG grupė ir „Ukrainos geležinkeliai“ oficialiai pasirašė supratimo memorandumą, kuriuo sutarta stiprinti tarptautinį bendradarbiavimą ir vystyti bendrą tarptautinį intermodalinį maršrutą ...
2024-05-06
Skaityti daugiau

Transportas

Nutrauktas geriausių kelių į uostą paieškos konkursas

Dar pernai spalį pradėtos viešojo pirkimo procedūros dėl galimų į pietus nuo Dangės upės esančios ir būsimos uosto teritorijos susisiekimo ...
2024-03-24
Skaityti daugiau

Svarbu, Transportas

Įstrigo geriausių kelių į Klaipėdos uostą paieškos

„Ar Jūsų planuojamas biudžetas pirkimui yra iki 140 000 Eur, ar iki 215 000 Eur?” – teiraujasi suinteresuoti ekspertai dėl ...
2024-03-02
Skaityti daugiau



Pin It on Pinterest

Share This