Geležinkelio poveikio Klaipėdos centrui nebesiaiškins (papildyta) (12)

Transportas
Avatar photoArtūras Šulcas
2023-09-12

AB „Lietuvos geležinkeliai“ paskelbė, kad nutraukia viešojo pirkimo procedūras dėl priemonių ir poreikio mažinti geležinkelių transporto poveikį urbanizuotoms teritorijoms Klaipėdos miesto centrinėje dalyje vertinimo galimybių studijos sukūrimo. Tokio sprendimo motyvacija neskelbiama.

Martyno Vainoriaus nuotr.

„Atvira Klaipėda” jau rašė, kad reaguodama į klaipėdiečių susirūpinimą šių metų gegužės mėnesį AB „Lietuvos geležinkeliai“, veikdama pagal AB „LTG Infra“ suteiktą įgaliojimą, užsakinėja galimybių studiją, kuriai parengti maksimaliai nusistatė keletą metų. 

Galimybių studija norėta rengti „siekiant Klaipėdos geležinkelio mazgo infrastruktūros pritaikymo krovinių vežimo poreikio užtikrinimui į Klaipėdos valstybinio jūrų uostą, Klaipėdos miestą bei keleivių keliavimo poreikio geležinkeliu užtikrinimui, mažinant geležinkelio transporto poveikį urbanizuotoms teritorijoms Klaipėdos miesto centrinėje dalyje, įvertinant ir krovininių traukinių aptarnavimo infrastruktūros iš Klaipėdos miesto centrinės stoties iškėlimo galimybes į kitas teritorijas, užtikrinant Girulių miško išsaugojimą, vienodą prioritetą teikiant gamtinių rekreacinių išteklių apsaugai, ekonominei naudai ir uosto konkurencingumui užtikrinti”. 

Paskelbto viešojo pirkimo techninėje specifikacijoje buvo nurodoma, kad galimybių studijai atlikti skiriama 420 kalendorinių dienų. Tačiau pačiame šio pirkimo skelbime nurodytas 26 mėnesių terminas, matyt, įvertinant rengiamo dokumento sudėtingumą.

Galimybių studiją turėjo sudaryti du etapai: esamos būklės analizė ir alternatyvų nustatymas bei projektinių pasiūlymų, strateginio pasekmių aplinkai vertinimo, kaštų/naudos analizės parengimas ir optimalios alternatyvos nustatymas.

Studijos rengėjai, be kita ko, turėjo taip pat įvertinti krovinių vežimo intermodalumo galimybes ir pasiūlyti priemones, kaip kuo didesnį krovinių kiekį perkelti nuo sunkiojo autotransporto ant geležinkelių, tokiu būdu mažinant transporto spūstis, taršą ir triukšmą Klaipėdos mieste.

Papildyta

Paskelbus šią publikaciją, „Atvira Klaipėda” sulaukė Gabjotos Alūzaitės, pristačiusios Komunikacijos partnere, laiško, kuriame rašoma: „Jūsų minimas pirkimas dėl priemonių ir poreikio mažinti geležinkelių transporto poveikį urbanizuotoms teritorijoms Klaipėdos miesto centrinėje dalyje vertinimo galimybių studijos sukūrimo toliau vykdomas. Ankstesnis pirkimas ((CVP IS Nr. 638958) buvo nutrauktas 2023 m. vasario 23 d. dėl poreikio tikslinti pirkimo dokumentus, reaguojant į potencialių dalyvių pastabas. Gegužės 10 d. buvo paskelbtas naujas pirkimas (CVP IS Nr. 668213), kurio paraiškų teikimo terminas buvo iki liepos 19 d. Šiuo metu vertinami gauti pirminiai pasiūlymai”.

Žymos: | |

Komentarai (12):

Atsakymų į “Geležinkelio poveikio Klaipėdos centrui nebesiaiškins (papildyta)”: 12

  1. Andrius parašė:

    Idomu isnkur straipsnio autorius istrauke sia info ? Pirkimas nesustabdytas viesuosiuose pirkimuose

  2. Ar vienintelio žinančio parašė:

    ko reikia klaipėdiečiams seimo nario liberalaus ” konservatoriaus ” komentaro nebus ? O liberalo Aplinkos ministro S.Gentvilo ” Girulių miškas ” nejaudina ? 🙂 Seimo nariai yra iš tų ,valstybę valdančių, DAUGUMOS . Laukia rinkimų į seimą ir jau tada tai ” kovos ” ? 🙂

  3. Tokie vertinimai buvo užsakyti parašė:

    Nes norėjo iškirsti Girulių miška apie 50ha.
    Vertinimai būtų tokie ir palankus tam kas moka. Tai visada būna.
    O 15000 gyventojų pasirašė kad prieštarauja Girulių iškirtimui. Išsigando kad mase žmoniu sutryps negyvai norinčius kirsti miška.

  4. Anonimas parašė:

    jei miestas, kaip klusnios avys, pačiame savo centre leidžia statyti 4-5 metrų aukščio mūrines tvoras tai kam LG dar sukti galvą kaip tuos geležinkelius iškelti. Klausimas tik kaip dabar į tai reaguos naujieji miesto vadai -dar nesenai griežtai žadėjo iškelti.

    • Anonimas parašė:

      Matomai nebėra krovos tad nera ka vertinti?

    • Anonimas parašė:

      Rinkimai baigesi

    • Beviltiškas ? parašė:

      Nesupratai kas turėjo ruošti ? O taip, rinkimai baigėsi ir esantys valstybės valdyme liberalieji nuo gyventojų norų ar pageidavimų visiškai atsiribojo .

    • Beviltiškas ? rodau ant pirštų , liberalus išsilavinimas ? parašė:

      _____reaguodama į klaipėdiečių susirūpinimą šių metų gegužės mėnesį AB „LIETUVOS GELEŽINKELIAI “, veikdama pagal AB „LTG Infra“ suteiktą įgaliojimą, UŽSAKINĖJA galimybių studiją, kuriai parengti maksimaliai nusistatė keletą metų. 

    • Beviltiškam parašė:

      Kodėl liberalo Vaitkaus rinkiminė programa išimta iš jo interntinio puslapio? Ar tai reiškia, kad Vaitkus užsiiminėjo populizmu ir prisižadėjo ko negali ištesėti?

    • Liberaliai beviltiškam :) parašė:

      Na ir kas galėjo pagalvoti , kad tie ” kas geriausia galėjo nutikti Lietuvai ” ims ir taip liberaliai nevykdys savo sprendimų 🙂 Gegužę ( miesto valdyme meras Vaitkus ir jo komanda ) klaipėdiečių vardu kreipėsi į ” geležinkelius ” . ” Geležinkeliai ” sutiko ir net terminus numatė , deja …rugsėjo mėn nieko neaiškina ir atsisako ? Kaip liberalu ….___ AB „Lietuvos geležinkeliai“ paskelbė, kad nutraukia viešojo pirkimo procedūras dėl priemonių ir poreikio mažinti geležinkelių transporto poveikį urbanizuotoms teritorijoms Klaipėdos miesto centrinėje dalyje vertinimo galimybių studijos sukūrimo. Tokio sprendimo motyvacija neskelbiama. ______P.S. Seniai galvoju , liberalus miesto valdymas , dabar liberalių valstybės valdymas – ” kelias į niekur ” . Jokios atsakomybės , tik chaosas .

    • Liberaliai beviltiškam parašė:

      Šiaip tiesa. Dar vienas geras pavyzdys yra liberalo Vaitkaus rinkiminės programos pašalinimas iš jo internetinio puslapio. Akivaizdu, kad liberalusis meras kratosi atsakomybės už duotus pažadus kurių negalės ištesėti.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti apie klaidą

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Istorijos iš Klaipėdos archyvo, Svarbu

Padėtis Giruliuose: draudžiama zona, kertamas miškas, naujos įstaigos 

1951-aisiais Giruliai, prieš penkerius metus prijungti prie Klaipėdos, buvo atsidūrę ne tik uostamiesčio, bet ir centrinės valdžios akiratyje.  Apie sprendimus, ...
2024-12-07
Skaityti daugiau

Klaipėdos/Mažosios Lietuvos istorija, Svarbu

Geležinkelį į Klaipėdą gerokai nutolino asmeniniai interesai 

1923 m. balandžio 11-ąją iš Paryžiaus susisiekimo ministrui Benediktui Tamoševičiui premjero Ernesto Galvanausko siųstoje telegramoje buvo itin svarbus, bet, deja, ...
2024-08-10
Skaityti daugiau

Miestas, Svarbu

Pėsčiųjų perėja per geležinkelį - dar už kalnų

Kai beveik prieš 10 metų „Lietuvos geležinkeliai” užsimojo Klaipėdoje uždaryti pėsčiųjų perėją per geležinkelio bėgius Pušyno gatvėje, prasidėjo pasitarimų, susitarimų, ...
2024-07-15
Skaityti daugiau



Pin It on Pinterest

Share This