Paskelbė, kas statys Naujosios perkėlos administracinį pastatą

Svarbu, Uostas ir jūra

„Smiltynės perkėla“ praneša pirmadienį pasirašiusi statybų sutartį su tarptautinio viešo konkurso nugalėtoju UAB „Infes“ dėl Naujosios perkėlos viešųjų erdvių bei keleivių stoties rekonstrukcijos. Skelbiama, jog ši statyba atsieis 13,89 mln. Eur be PVM.

Projektuotojų vizualizacija

Kartu parašu užtvirtinta ir finansavimo sutartis su „OP Corporate Bank plc“ Lietuvos filialu.

„Džiaugiamės ilgamete partneryste su „Smiltynės perkėla” ir dar vienu bendru projektu. Ši investicija reikšmingai prisidės prie Lietuvos pajūrio  infrastruktūros gerinimo ir mūsų šalies patrauklumo vykstantiems į Kuršių neriją“, – pranešime cituojama Leda Iržikevičienė, „OP Lietuva“ vadovė.

Pasak Smiltynės perkėlos generalinio direktoriaus Mindaugo Čiako, projektas startuos dar šiais metais, ji užbaigti planuojama 2025 metų antroje pusėje.

„Tai tikrai trumpas laiko tarpas rekonstrukcijai, kurios metu bus sutvarkyta virš 20 tūkst. m2 teritorijos bei rekonstruota apie 2,5 tūkst. m2 keleivių stotis, pasiektas A klasės energetinis naudingumas. Itin svarbus teritorijos sutvarkymo elementas – naujai kuriamos viešosios erdvės. Kuršių marių krantinėje formuojamos rekreacinės salos su lauko terasomis, želdiniais, skirtingo intensyvumo apšvietimu, infrastruktūra dviratininkams”, – pažymi perkėlos vadovas.

Tvarkant teritoriją, žadama užtikrinti priėjimą prie Kuršių marių, įrengti 83 vietų automobilių stovėjimo aikštelę, keleivių laukimo salę, bilietų kasą ir kavinę su terasa.

Pastatą projektavo studija „Altitudės“. 

INFORMACIJA

Nors naujajam administraciniam pastatui statyti buvo skelbtas tarptautinis konkursas, jame dalyvauti panoro vos dvi bendrovės. Laimėjo UAB „Infes“, kuri, kaip anksčiau „Atvirai Klaipėdai” buvo sakęs M. Čiakas, esą pasiūlė net mažesnę kainą, nei ji buvo numatyta konkurso sąlygose, t.y. mažiau 14 mln. eurų.

10 Comments

  1. siaips

    Žiūrint i perkėlos rekonstrukcijos vizualizacija, pirma mintis, kažkas tame projekte paslėpta, tokios keleiviu laukimo erdvės suprojektuotos???? Keistas sprendinys nes tu keleiviu naujoje perkėloje būna labai jau nedaug, nebent yra slaptas planas panaikinti senąja perkėla ir visus keleiviu srautus nukreipti i naująja perkėla, tada naujosios perkėlos erdves plotu prabanga klaipėdiečius palepins, bet Vilnius to nedaleistu kažkokiai provincinei Klaipėdai? Antra mintis, prieš kokius penkerius metus skambėjo vieši nusiskundimai kad naujosios perkėlos keltai trukdo jūriniu keltu judėjimui, švartavimui ir tt. i keleiviu ir krovinių terminalą, bet vieši nusiskundimai lik ir negavo eigos kažkam kažką perimti o atsirado aklina tyla. Trečia mintelė, o gal kažkas sugalvojo valstybes lėšomis pasistatyti normalu keleiviu terminalą nes kažkur jis yra nelabai vykęs? Ketvirta mintelė, juk liberalas senasis Gentvilas būdamas direkcijos vadu davė eigai keleiviu ir kroviniu terminalo atsiradimui esamoje vietoje o šiandien klaipėdiečiai mėgaujasi sunkiasvorio transporto „švariu“ oru ir jų judėjimu per pati miesto centrą. O penkta ir šešta minteles tenka nutylėti………

    Reply
  2. Tiltas

    Tik tiltas per marias gali padėti iš esmės, o ne tas pakabintas koridorius virš perono už didelius pinigus, pompastika ir tiek!

    Reply
    • Giedrius

      Kam tas tiltas, kad visi Palangos buduliai suvažiuotų į Kuršių Neriją ir ten viską apdergtų? Tas tiltas būtų tiesus kelias Kuršių Nerijai tapti Basanavičiaus gatve, su kebabais, spurgytėmis ir kinietiškais žaislais. Ačiū ne. Gamtos rezervatas turi likti rezervatu. Ir taip Lietuvoje trūksta ramių vietų poilsiui prie jūros.

  3. amžinai nepatenkintas

    Galu gale . Šitoks sudėtingas logistinis mazgas, su tokia gausybe keleivių ir tiek daug darbuotojų ir jokio administracinio pastato. Kur rudenį ir žiemą prisiglausti minioms poilsiautojų vykstantiems į Neringą, kur įkurdinti dešimtis perkėlos administracijos darbuotojų? Seniai laikas didelioms statyboms. Kur dar tuos milijonus dėti?

    Reply
    • se

      jo jo, šioje kunigaikštystėje reikia daug kabinetų, kai net 23 vadovai vadovauja 25 darbuotojų keltų įgulai, visokio plauko 30 „specialistams”ir 20 kasininkams.

  4. Arūnas

    Už visus tuos pinigus kuriuos išleido keltų statybai krantinės renovacijai ir dabar dar administracinio pastato statybos už tuos pinigus galėjo tilta pastatyti,bet…..

    Reply
    • T

      Nereikia tilto.

    • Dar geriau

      pašalpoms išdalinti…

  5. Anonimas

    O … „spa” ar bus ?

    Reply
  6. Anonimas

    Klausimas projektuotojui.is antro uakato yra nusileidimas arčiau kelto ar reikes ratus sukti norint iki jelto ateiti is kavines/laukiamojo?

    Reply

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Verslas

KTG pasiskolino 14,7 mln. eurų dviem naujiems kranams įsigyti

Bankas „OP Corporate Bank“ skelbia, jog susitarė su UAB Klaipėdos terminalo grupė (KTG) dėl 14,7 mln. Eur paskolos. Finansavimas skiriamas ...
2024-02-22
Skaityti daugiau

Svarbu, Uostas ir jūra

Ant nuskendusio restorano „Regata“ liekanų statys sandėlį

Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija (KVJUD) pasirašė sutartį su UAB „Infes” dėl sandėliavimo paskirties pastato Marių gatvėje statybos. Nors už ...
2024-02-11
Skaityti daugiau

Svarbu, Uostas ir jūra

Naujojoje perkėloje - pirmieji pokyčiai

Vos prieš savaitę pranešus, jog Naujosios perkėlos administracinį pastatą/ keleivių stotį rekonstruos konkursą laimėjusi bendrovė „Infes“, netruko pasirodyti ir pirmieji ...
2023-09-19
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This