Taikos prospekto atkarpą atvers sunkiasvoriam transportui?

Svarbu, Transportas

Taikos prospekto 157-ajame sklype šiemet pradėjusios veikti naujos „Jozita” degalinės savininkas pageidauja, kad iki jos galėtų atvažiuoti ir sunkiasvoriai vilkikai. Tačiau policija būgštauja, kad atvažiavę iki šios degalinės sunkvežimiai atgal negrįš, važiuos pro gyvenamuosius rajonus į uostą.

Visgi vicemeras Algirdas Kamarauskas Eismo saugumo komisijos posėdžio metu ketvirtadienį neatmetė galimybės, jog ateityje, gavus priimtinus pasiūlymus ir gyventojų sutikimą, toks pageidavimai gali būti patenkinamas.

Martyno Vainoriaus nuotr.

Taikos prospektu šiuo metu  leidžiama važiuoti lengviesiems automobiliams bei autobusams, o krovininių transporto priemonių eismas draudžiamas. Minėtos degalinės atstovai prašo leisti sunkiasvorių automobilių eismą šiuo prospektu, atkarpoje tarp Jūrininkų prospekto ir Jachtų gatvės.

Nors „Jozitos” atstovai teigia, kad šioje prospekto dalyje nėra gyvenamųjų namų, jų statyba yra numatyta ateityje. Policijos atstovai prognozuoja, kad leidus vilkikams atvažiuoti link naujos degalinės, jie vargu bau tuo pačiu keliu grįš atgal, nes vairuotojams žymiai patogiau bus važiuoti toliau ir pasukti uosto link Smiltelės gatve.

Be to, leidus iki degalinių (kitoje prospekto pusėje ties „Jozita” yra dar viena degalinė) važiuoti sunkiasvoriam transportui, jam tektų apsisukinėti sankryžoje. O Taikos pr. ir Jachtų g. sankryža nėra pritaikyta krovininių transporto priemonių apsisukimui. Specialistai teigia, kad tai gali būti nesaugu, gadinama infrastruktūra.

Tačiau „Jozitos” direktorius ir savininkas Jonas Jokubauskis Eismo saugumo komisijai aiškino, kad degalinėje esą prekiaujama pigiais degalais ir reikia sudaryti galimybę sunkvežimių vairuotojams čionai atvažiuoti, važiuoti „tuos 500 metrų”. 

„Prisidėčiau prie miesto infrastruktūros”, – žadėjo jis.

„Jozitos” užmojams pritarė ir architektas Edmundas Kolakauskas, kadaise pats projektavęs Taikos prospektą. Jis tikino, kad dabar į uostą Jūrininkų prospektu per valandą pravažiuoja per 200 sunkiojo transporto priemonių. Tačiau esą ten yra pakankamai daug galimybių įsipilti kuro, todėl į „Jozitą”,  pasuktų tik vienas kitas sunkvežimis ir tai problemų esą nesukeltų. 

„Verslo mes klausomės, bet žmonių gyvenimo kokybė neturi nukentėti”, – į tai atsakė Eismo saugumo komisijos pirmininkas A. Kamarauskas.

Tačiau verslininkai neatlyžo. Jie siūlė nustatyti paros laiką, kuomet  „furoms” Taikos prospektu nebūtų galima važiuoti, idant žmonės galėtų išsimiegoti. Taip pat – finansuoti kai kuriuos infrastruktūros pritaikymo darbus.

„Šiandien to sprendimo dar nepriimsime, – apibendrino diskusiją A. Kamarauskas. – Reikia gilesnės situacijos analizės. Jeigu ekspertai, žmonėms atstovaujantys seniūnaičiai pasakys, kad nieko čia tokio, tai mes grįšime prie šio klausimo svarstymo. Suformuluokite savo pasiūlymus – pasižiūrėsime”. 

19 Comments

  1. Vitalijus

    Liubeko gt. galas tampa pramoniniu rajonu cia pastatus MAXIMA trukmauja atvazioja sunkiasvoris transportas Liubeko gt. išmusta o prades vazioti i JOZITA ir musu Rajonas taps pramonine zona

    Reply
    • Laima

      Todėl į jozitą pasuktų tik vienas kitas sunkvežimis,tai kokio velnio tos diskusijos dėl vieno kito sunkvežimio. Lauk iš mūsų gatvių sunkiasvorį transportą,jūrininkų pr. baisu važiuoti skrenda kaip autostradoje sunkvežimiai. Nebedaug betrūksta,kad ir kiemuose degalines pradės statyti. Pietinės gatvės gale kiemuose stovi degalinė,dabar dvi naujos atsirado,viena prie „arkados” namų galo,kita kitoje pusėje. Teisingai komentuoja žmonės, atkatai yra neužmirštami niekada,tik dabar kitaip vadinasi,prisidėsiu prie miesto infrastruktūros.?

  2. Anonimas

    Normaliuose miestuose krovininį transportą varo lauk iš miestų į aplinkelius, o pas mus už bapkes ir atkatus ir į senamiestį įsileistų, jei tik kas pasiūlytų

    Reply
    • Būtent

      Seniai yra numatytas APLINKELIS !!! Tik kodėl buvusieji liberalieji su liberalais , o paskutinę kadenciją su konservatoriais miesto Taryboje tą aplinkelį sėkmingai ” užmiršo ” ? Už kokį ” gėrį ” statė viaduką į krovinių terminalą , o dabar norėjo ” dėl klaipėdiečių ” užkasti tunelį Baltijos – Taikos žiede ? Tik meras Vaitkus ir jo komanda prisiminė tą aplinkelį . Linkiu sėkmės , gal pavyks tikrai furas iš miesto ” iškelti ” . O tai kolonėlei statyti leidimą kas davė ? Ar ne konservatorių ir liberalių miesto valdymo metu ? Bjauru man į juos jau žiūrėti . „Kovotojai ” su centro ” tarša ” ir uostu . Fui….

  3. Vadimas

    Neleisti
    Ten ir taip baisu važiuoti jūrininkų pr furos kaip tankai lekia

    Reply
  4. Mindaugas

    Pats pasistatė ten degalinę ir dabar nori miestiečių sąskaita pildyt sau kišenes, juokdarys, jūrininkų prospekte ir reikėjo žemes įsigyti ir statytyti tą degalinę kur eina tų automobilių srautas. Jokiais būdais neleisti sunkiasvorio transporto.

    Reply
  5. Česlovas

    O taip dabar priveža kurą, kanistrom? Kaip kitoj pusėj esanti EMSI priveža. Kaip cirkelis taikos ir Smiltelės sankryžoje priveža. Kaip savivaldybės valdininkai duoda leidimus tokiom kuro kolonėlėm? Ar čia su perspektyva duodi kyšį gausi leidimą.
    O jozitos savininkas ką begalvis nemąsto nei vieno žingsnio į priekį? Klausimų aibės

    Reply
  6. Runkelyne nieko naujo

    Štai jums paprastas LT korupcijos pavyzdys: verslininkai su valdžia tariasi ir daro ką nori, o runkelių (taip savo tautos prastuomenę pavadino patriarchas, LT faktinis vadovas ir „prezidentas” viename flakonėlyje (aut. past.)) nuomonė niekam neįdomi – tik formalumas. Važiuoja fūros Baltijos prospektu – runkeliai nekriuksi. Tai ir su kitom gatvėm tą patį padarys. Svarbiausia, kaip sakė vienas garsiausių LT konservatorių MINEDAS – nepavarkit būti Ukraina! Taip sakant AČIŪ jums runkeliai už Jūsų auksinę kantrybę!

    Reply
  7. Anonimas

    Vaitkaus bendražygis Kamarauskas gudriai ūžlankstė, o vėliau patyliukais patyliukais žiūrėk kažkokiu „teisiniu” būdu gavus „ekspertų” nuomonę , seniūnaičio pagimdytą pažymą savivaldybėje bus pramuštas leidimas furoms važiuoti. Bebriška patirtis, įgyta ilgus metus karaliaujant uosto direkcijos infrastruktūros reikaluose, niekur nedingo.

    Reply
    • 100%

      Tuoj ateis vel bebrai socdemai,dar ne tokiu bajeriu bus..

    • Puiku

      :abai geras sprendimas. Gera degalinė, o verslas labai reikalingas mūsų ekonomikai.

  8. Iren

    Te nusitesia sau kelia kad prie privaziuotu dar drista tokius pasiulimus teikti

    Reply
  9. Krūminis

    Tai ar negalėjo tą Jozitą pastatyti Jūrininkų prospekte. Vietos už Sąjūdžio parko iki pat Minijos gatvės kiek tik nori, išrovei krūmus ir statyk nors 3 degalines. Anoje pusėje yra Circle su Staurida, o toje pusėje nėra nė vienos, va, ir statykit. Ir nereikės sukti galvos, kaip privažiuoti, kai fūrų tranzitas eina dieną naktį pro šalį.

    Reply
  10. Buves Jozitos klientas

    Dabar piluosi Neste automatineje koloneleje, duoda nuolaida 3,5 cnt. buvo keli momentai kai kaina buvo mazesne net uz Jozitos, o siaip iprastai +- beveik ta pati kaina buna.

    Reply
  11. Nebevažiuokit.

    Nebereikia,Jozitos kainos jau nieko nepigesnes,susilygino su konkurentais.

    Reply
  12. Autoriui

    Edmundas Kolakauskas- ilgametis kelių projektavimo įmonės vadovas, projektuotojas ( kelininkas) ir niekada nebuvo, nėra nei urbanistas nei architektas

    Reply
  13. Taikietis

    Nevykusi investicija Jonai 😉 viena ar dvi furos išgelbės..Nemanau…

    Reply
  14. Antanas

    Pats sugalvojo pastatyti ten degalinę ir tik po pastatymo pradeda priekaištauti, kad sunkiasvoriai teršėjai ir asfalto gadintojai negali privažiuoti įsipilti šūdino kuro. Ką žinau, mano subjektyvia nuomone pats kaltas 🙂

    Reply
    • Birute

      Auksinei žodžiai. Jis viską gali

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Svarbu, Unikali urbanistinė istorija

Klaipėdos statybos objektas Nr. 1: didžiulės taršos, aistrų ir neatsakytų klausimų istorija V 

„Atvira Klaipėda“ cikle „Urbanistiniai jubiliejai” baigia pasakoti apie Klaipėdos naftos terminalo raidą ir jo įtaką miestui. Paskutinėje tam skirto rašinių ...
2024-04-27
Skaityti daugiau

Miestas, Svarbu

Naujam prekybos centrui – raudona šviesa 

Leidimas vietoje buvusių Prekybos uosto kultūros rūmų J. Janonio gatvėje statyti prekybos centrą negali būti išduotas kol nebus parengtas nepriklausomas ...
2024-04-25
Skaityti daugiau

Politika, Svarbu

Per opozicijos valandą - karšti klausimai  ir rusiškas keiksmas

Per jau antrąją šios kadencijos Klaipėdos miesto savivaldybės tarybos opozicijos valandą ketvirtadienį svarstant, ar reikia daryti pietų pertrauką, iš posėdžių ...
2024-04-25
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This