Naujosios perkėlos statytoja pritrūko kompetencijų

Transportas

Valstybės valdoma AB „Smiltynės perkėla” pripažino savo kompetencijų stoką rekonstruojant Naujosios perkėlos keleivių stotį (Perkėlos g. 8) ir įsigijo statytojo konsultavimo paslaugas vieneriems metams.

Projektuotojų vizualizacija

„Kadangi užsakovas neturi visų reikiamų statybos valdymo kompetencijų, todėl ketina įgyti statytojo konsultavimo paslaugas”, – rašoma techninėje specifikacijoje, pagal kurią keltininkams paslaugas už 12 tūkstančių eurų teiks UAB „Mutuus”. Sutartis su šia bendrove pasirašyta spalio 30 dieną.

O sutartį dėl transporto paskirties pastato – keleivių stoties rekonstrukcijos darbų su darbo projekto parengimu „Smiltynės perkėla” su UAB „Infes” pasirašė šių metų rugsėjo 11 d. Jos vertė – 16,8 mln. eurų. 

Sutartyje yra numatyti glausti darbų atlikimo terminai: rangovas privalo „atlikti ir perduoti šiuos darbus per 400 darbo dienų (įskaitant statybos dokumentacijos, eksploatavimo programos ir be trūkumų veikiančio objekto perdavimas ir yra pasirašomas baigiamasis darbų perdavimo-priėmimo aktas)”.

Šio objekto rekonstrukcijos projektą parengusi UAB  „Projektų rengimo centras” konstatavo, kad dabartinis pastatas yra fiziškai nusidėvėjęs, „architektūrinė būklė morališkai pasenusi”. 

Po rekonstravimo pastatas bus 4 aukštų. Jame numatomos keleivių aptarnavimo patalpos, administracijos darbo vietos, keltų remonto dirbtuvės.

Kai kurie politikai teigia, kad ši rekonstrukcija yra ydingo viešųjų išteklių planavimo pavyzdys, kurį AB „Smiltynės perkėla“ valdanti Susisiekimo ministerija turėtų nedelsiant stabdyti.

INFORMACIJA

Rekonstrukcijos metu bus pastatyta nauja apie 2,5 tūkst. kv. m. keleivių stotis, įrengtos administracinės patalpos. Tvarkant teritoriją žadama užtikrinti priėjimą prie Kuršių marių, įrengti 83 vietų automobilių stovėjimo aikštelę, kavinę su terasa. Kuršių marių krantinę žadama apželdinti, įrengti infrastruktūrą dviratininkams, suformuoti viešąsias erdves ir kt.

2 Comments

  1. keltininkas

    Brangs tai brangs. Šio proceso nesuvaldysime. Viskas kainuoja, bet statyti reikia. Pas mus tiek daug sovietinio paveldo likę, kad tokiais tempais jį naikindami dar 50 metų murdysimės architektūrinio mezozojaus eroje

    Reply
  2. Anonimas

    Valdiškoje kunigaikštystėje bilietai brangzz ….

    Reply

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Svarbu, Verslas

Uostininkai ir valdininkai įsigali savivaldybės įmonėse

„O ar jūs man galite parodyti nors vieną valdybą, kuri yra nepriklausoma?” Šio retorinio mero Arvydo Vaitkaus klausimo per savivaldybės ...
2024-01-04
Skaityti daugiau

Svarbu, Uostas ir jūra

Naujojoje perkėloje - pirmieji pokyčiai

Vos prieš savaitę pranešus, jog Naujosios perkėlos administracinį pastatą/ keleivių stotį rekonstruos konkursą laimėjusi bendrovė „Infes“, netruko pasirodyti ir pirmieji ...
2023-09-19
Skaityti daugiau

Spyglys

Smiltynės perkėla užsigeidė didesnių algų*

Nors valstybinės AB „Smiltynės perkėla” vyrukai per mėnesį vidutiniškai uždirba po 3000 eurų, skundžiasi, kad yra skriaudžiami. Moterys uždirba mažiau. ...
2023-08-23
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This