Atgimimo aikštės rekonstrukcijos konkursas: trečiasis dublis

Miestas, Svarbu

Klaipėdos savivaldybė paskelbė jau trečią šiemet rangovų paiešką Atgimimo aikštės rekonstrukcijai, įrengiant po ja požeminį garažą. Prie viešojo pirkimo dokumentų šįkart pridėtas net 171 paaiškinimas ir pateikdami atsakymai į ankstesnėse pirkimo procedūrose pateiktus klausimus. 

Projektuotojų vizualizacija

Pirmasis skelbtas rangovo paieškos konkursas žlugo suinteresuotiems asmenims užvertus savivaldybę beveik 100 klausimų ir prašymų paaiškinti dokumentaciją. Tuomet savivaldybei teko pripažinti, kad reikėjo keisti esmines sąlygas.

Antrąjį konkursą teko nutraukti, nes vienas iš potencialių rangovų pastebėjo, jog archeologiniams tyrinėjimams skirta nemotyvuotai mažai laiko. Kadangi šis parametras taip pat yra esminė konkurso sąlyga, pirkimo procedūras vėl teko nutraukti. 

Trečią kartą paskelbto konkurso sąlygose nurodyta, kad archeologijos atlikimo tyrimų, plieninės spraustasienės sukalimas, pamatų (gręžtinių polių ir rostverkų) įrengimo terminas – 16 mėnesių nuo savivaldybės sutarties su rangovu įsigaliojimo.

„Nesant skirto finansavimo, perkančioji organizacija turi teisę nesudaryti sutarties su išrinktu laimėtoju, o sudarius sutartį, turi teisę ją nutraukti”, – rašoma pirkimo sąlygose.

Priešistorė

Judėti sovietmečiu Lenino aikštės pavadinimą turėjusios erdvės sutvarkymo link buvo pradėta dar 2014-aisiais, kai buvo patvirtintas Klaipėdos miesto viešo naudojimo erdvių miesto istorinėje dalyje detalusis planas, leidęs dalyje aikštės atkurti kai kuriuos buvusius ar statyti naujus pastatus. Vadovaujantis šio plano sprendiniais buvo suformuoti nauji komercinės paskirties sklypai.

Tais pačiais metais savivaldybės administracijos užsakymu UAB „Eurointegracijos projektai” pradėjo rengti aikštės ir gretimybių raidos galimybių studiją. Jos metu buvo suformuluoti keturi galimi aikštės sutvarkymo variantai: iš dalies (palei Herkaus Manto ir Danės gatves) atkurti buvusį užstatymą pagal galiojantį detalųjį planą; išplėsti aikštę iki upės be jokio užstatymo; atkurti Biržos gatvę kartu su daliniu užstatymu; užstatyti šiaurinę aikštės dalį. Visais atvejais po aikšte siūlyta įrengti požeminę automobilių stovėjimo aikštelę.

Vėliau dėl šių pateiktų galimų raidos variantų buvo surengta klaipėdiečių apklausa. Jos metu savo nuomonę išreiškė 497 miestiečiai. 70 proc. respondentų pasisakė už antrąjį variantą – kad aikštė nebūtų užstatyta.

2016 m. birželį klausimui atkeliavus į miesto tarybos kolegiją, pastaroji be didelių diskusijų irgi pasisakė už variantą, kai aikštė neužstatoma, o po ja įrengiama požeminė stovėjimo aikštelė.

Po šio sprendimo buvo paskelbtas Atgimimo aikštės sutvarkymo idėjų konkursas. Pirmąją vietą komisija skyrė UAB „Cloud architektai“ ir Panevėžio statybos trestui (PST), pasiūliusiems aikštėje atkurti 1990 metų kovo 11-ąją danguje matytas žvaigždes ir mėnulį. Vėliau kilus ažiotažui dėl galimo plagijavimo, mėnulis buvo transformuotas į „dangaus veidrodį” su blyškiu XVIII a. Klaipėdos miesto žemėlapio atspaudu.

2018 m. miesto taryba pritarė sutarčiai su Klaipėdos valstybiniu muzikiniu teatru, pagal kurią įsipareigojo iki 2021 metų I ketvirčio po Atgimimo aikšte įrengti rekonstruojamam teatro pastatui reikiamas 116 automobilių stovėjimo vietų. Tačiau projekto įgyvendinimas sustojo pirmiausiai dėl finansinių priežasčių – 2019 m. sausį paaiškėjo, kad dėl nestabilių gruntų požeminės aikštelės kaina prasidėtų ne nuo 1,8 mln., o nuo 6,5 mln. eurų. Dėl to savivaldybės administracija politikams ėmė siūlyti įrengti tris kartus didesnį požeminį parkingą už maždaug 11 mln. eurų.

Miesto tarybai nusprendus nesitraukti nuo tokio sumanymo, savivaldybės administracija pradėjo ieškoti būdų, kaip visgi atpiginti tokį projektą. 2020-ųjų sausį ji už 12 098 eurus nusipirko Atgimimo aikštės sutvarkymo techninio projekto, kurį rengė PST, audito paslaugą. Auditą atliko bendrovė „Hidrosfera“. Ji pateikė savo išvadas, kuriose teigiama, kad požeminę automobilių stovėjimo aikštelę galima įrengti pigiau, be to, joje gali būti daugiau vietų. „Hidrosfera“ pasiūlė požeminei aikštelei vietoj susikertančių gręžtinių gelžbetoninių polių naudoti laikančiąsias konstrukcijas iš plieninių įlaidų.

Po šio audito savivaldybė vienašališkai nutraukė projektavimo sutartį su PST. Savivaldybė įmonei nesumokėjo 25 proc. nuo sutartos sumos, kuri siekė 135,5 tūkst. eurų.

Pagal naująjį už beveik 164 tūkst. eurų UAB „SRP Projektas” parengtą techninį projektą preliminari tokios aikštelės kaina padidėjo iki 20,3 mln. eurų, tačiau kartu suplanuota įrengti daugiau stovėjimo vietų – nebe 157, o 231. Vienos vietos automobiliui požeminiame garaže kaina sumažėjo nuo 67 635 iki 60 413 eurų. 

Antžeminį aikštės rekonstrukcijos projektą už 12 tūkst. eurų užbaigė bendrovė „Cloud architektai”.

INFORMACIJA

Atgimimo aikštė vietoje II pasaulinio karo metu nukentėjusio buvusio Biržos gatvės užstatymo šioje vietoje buvo suformuota pirmaisiais pokario metais. 1955 m. ant betoninio postamento tuomet Tarybų aikšte vadintoje erdvėje buvo iškelta proletariato internacionalizmą simbolizavusi skulptūrinė kompozicija – susikibę juodaodis, azijietė ir baltaodis.

1975 m. buvo parengtas aikštės rekonstrukcijos projektas, pritaikant ją Lenino skulptūros statybai – pastaroji buvo atidengta po metų, aikštė gavo proletariato vado vardą.

Lenino skulptūra buvo demontuota 1991 m. rugpjūčio 23-ąją po nesėkmingo Maskvos pučo.

48 Comments

  1. Viola da Gamba

    Aš tai už. Statykime nors ką nors, rekonstruokim nors kaip, kad ši baisiai apleista proletariatu renkianti aikštė pagaliau būtų sutvarkyta. Bet girdėjau, kad požeminiai vandenys nelabai leidžia kastis po žeme. Ar tai tiesa? Ar nepradės skęsti kaip Dramos teatras? Ir ar nekainuos, tokiu atveju, 10 kartų daugiau? Nu, tai gal geriau kastis ten kur galima? Kad ir po upe… :))

    Reply
    • Violai da gamba

      Jūsų žiniai, kitoje gatvės pusėje naujai pastatyto Muzikinio teatro po žeminė dalis yra įrengta 17 metrų po žeme. Ji pastatyta ir saugiai egzistuoja jau ne vienus metus. Kodėl reikėjo tų 17 metrų po žeme? Klaipėdoje ant žemės neatsirado vietos naujam teatrui žmoniškai pastatyti. Per prievartą teko kastis gilyn. Ir nereikia visko painioti su Dramos teatru, kai statoma buvo kuo pigiau ir neatsižvelgiant į tai, kad nauji, kad ir negilūs, pamatai atsidūrė užpiltoje buvusioje upės deltos vagoje be jokios hidroizoliacijos. Kai pradėjo į rūsius sunktis vanduo, įrengė siurblius ir ėmė beatodairiškai pumpuoti. Per keletą metų kartu su vandeniu buvo išplautas iš po pamatų ir gruntas. Pasekmės visiems jau žinomos.

  2. Jo

    Kai Paryžiuje statė Eifelio bokštą, kilo didžiulė visuomenės pasipiktinimo banga. Kaip čia atsiras vizualus svetimkūnis ? Paryžiaus visuomenę šiek tiek nuramino tai, kad buvo planuojamas tik laikinas statinys, kurį po Pasaulinės parodos buvo galvojama išmontuoti. Tas pasipiktinimas, atėjus laikui išmontuoti, virto didžiuliu pasipiktinimu, kad norima vizualiai nuskurdinti Paryžių. Eifelio bokštas stovi ir šiandien ir, beje, tapo vienu atpažįstamiausių Paryžiaus simboliu. Klaipėdoje yra trokštančių ir taip suprantančių savo misiją, nugriauti viską, kas tarpukario metu buvo pastatyta centrinėje miesto dalyje ir atstatyti būtinai tik fachverku tai, ką sugriovė karas. Viską, įskaitant ir dabartinę Atgimimo aikštę. Su Jonų bažnyčia reikalai juda. Tačiau ką bendro su Klaipėdos paveldu turi piliavietės bokšto muliažas? Galim sau leisti už kažkieno (kaip sako oponentai – už mokesčių mokėtojų) pinigus abejotinos istorinės kokybės muliažines dekoracijas, kurios miesto vizualiniame kontekste tikrai atrodys pseudokomiškai. Tačiau juokingai (apie parkingą) atrodo pinigų, kurių neturi ir neturėsi savo kišenėje, kalkuliavimas ir skaičiavimas iš savo varpinės. Žmogui, gaunančiam standartinę pensiją tie keli milijonai atrodo neįsivaizduojama suma, kurią būtinai ištranžyrins visų neapkenčiama valdžia.
    Infrastruktūros plėtra, ypač ta, kuri neš ir pelną, neturi būti matuojama tik pradinėmis išlaidomis. Nebijokit, iš viešbučių, norinčių gauti parkavimo vietas, bus taip pat pareikalauta, kaip ir iš visų ponų, kurie norės mašiną pastatyti požeminiame parkinge po Atgimimo aikšte. Tai tiesiog savivaldybės komercinis projektas, kuris neš pajamas. Kiek vietų bus skirta Tetro tarnybiniam naudojimui – kitos diskusijos objektas

    Reply
    • idomus..

      Lyginti Eifelio bokštą su požeminiu parkingu… Aukštas lygis… Koks dar komercinis projektas? Laikas susivokti kad nevieta požeminiam garažui centineje miesto aikštėje. I tetra galima ir vt qtvaziuoti qr pėstute…

    • Autoriui "idomus.."

      Niekas net ir negalvojo lyginti Eifelio bokšto su iš piršto laužiama parkingo problema. Tiems, kurie tarsi kaprizingi vaikai negavę norimo žaislo, trypia isteriškai kojelėm ir rėkauja iki pamėlynavimo – neleisiu, neduosiu, sužlugdysiu, nes… AŠ taip noriu!!! skirta paralelė reiškia ne ką kitą, o tik paprasčiausią priminimą, kad jau ne kartą ant svieto buvo atvejų, kai didžiulio entuziazistų pasipriešinimo sulaukę projektai buvo vis gi įvykdyti ir tapo visuotiniu visuomeniniu gėriu. Jei pasaulyje klausytų visų isterikų, tai nebūtų atsiradę daugybė tiltų, tunelių, susisiekimo magistralių, įspūdingų pastatų ir daugybės kitų gerų dalykų. Net ir tas pats įžymusis San Francisko Aukso vartų tiltas vieniems reiškia didelę vizualinę taršą, o kitiems tik gėrį, leidžantį nesunkiai pasiekti kitą sąsiaurio krantą.
      Požeminis parkingas yra taip pat ir komercinis projektas. Už stovėjimą neišvengiamai teks mokėti. Gal net ženkliai daugiau, nei už kitą vietą, kuri šiame rajone ant žemės. Čia daugeliui atrodo, kad pastačius parkingą savivaldybė, tarsi privaloma tvarka, tuoj jį papigiaiski, be konkurencijos ir aukcionų, suprivatizuos, atiduos vos ne dykai vertelgoms, pelną gaus tik viešbučių savininkai o miestelėnai liks išdurti. Sąmokslo teorijų galima prisigalvoti visokių. Kiekvienas pagal savo sugedimo laipsnį: „Jei aš būčiau to ar ano vietoje, tikrai neatsisakyčiau tokios potencialios galimybės, imčiau, pasinaudočiau, pagudraučiau ir pasukčiaučiau…” O Tai reiškia, kad tie ar anie toje vietoje esantys dabar – automatiškai sukčiai, vagys ir aferistai. Nes jie ten, o aš – ne. Ir kol jie ten, reikia viskam priešintis, nes visa valdžios veikla iš esmės yra skirta vargšų piliečių (kurie ne „ten) apiplėšinėjimui, išdūrinėjimui ir apvaginėjimui visais aspektais.

    • Anonimas

      Žmogau, nešlovink viešųjų pinigų švaistymo. Pasiskaityk Orvelą.

    • Anonimui

      Skaičiau. Ir kurioje vietoje ten apie tai rašoma? T.y., kuriame romane ir kuriame puslapyje?

    • to AvatarAutoriui "idomus..

      Svuturio arena ir baseinas kas valdo? Daug teksto jusu atsakyme , bet faktas kaip blynas Garazas kaip toks pagrindineje miesto aiksteje… Yra Nonsensas vienareiksmiskai .. ps man nepatinma juodos trinkeles nes nesuprantu kodel turėjo buti tokia nyki spalva ,siulote tyleti?

    • to AvatarAutoriui "idomus..

      Ps. Garazas nera Geris.. miesto politika buvo persodinti i VT, ar pasikeite ? Ir dar kas trukdo pestute ateiti nuo Pilies parkingo?

  3. Klp

    Akivaizdu kad po aiskte jokio garazo ar parkingo neturi buti. Vien pozemine daliw matomai kainuos du trdzdalius biudžeto . O ir elektomobiliu ten nebus … Atnaujinamai aikstei parinktos niuros juodos spalvos trinkles? Negi nera idomesniu Klaipedai kaip miestui tinkanciu saplvu deriniu?

    Reply
  4. Tiksliau 4 dublis

    Vat kur nuses dabar visi neisisavinti pinigai.Tam reikalui ir buvo atšauksti visi projektai .

    Reply
    • Užjaučiu

      likote eilinį kartą nieko nesupratęs ? Nereikėtų viešai demonstruotis , nes apie Klaipėdos patryyyjotus , pralaimėjusius mero rinkimus , ir taip ne kokią nuomonę susidariau . Kaip tekstas – komentaras „pritrenkiantis „, be kritinio mąstymo . Neburkite , protingiau atrodysite . Sėkmės . Skaitykite knygas .

    • To Užjauciu

      Apgailetinas advokatavimas …Ir kaip viena konfliktine osoba sugeba „susipykti” su 30 komentatoriu…:-):-),tabletele nepamaišytu.

  5. Rasa

    Nieko sau, aikštelei jau klaipėdiečių pinigų taupyti nereikia, o kai klausimas pakrypo dėl poliklinikos statymo, tai iškart Vaitkui taupyt prisireikė. Kas svarbiau? Žmonės ar mašinos?

    Reply
    • Jo

      Rasa, Tamsta tarsi iš medžio iškritus 🙂 Paduokit man polikliniką po langais su visais aukščiausio lygio profesoriais, kurių net Vilniuje ar Kaune nėra, o likusi miesto infrastruktūra tarsi dzn. Svarbu visur pažymėti, kad Kongas su savo džiazais ir liberalai nuvarė iki neįmanomumo. Bet ir dabar negalima niekur kirsti jokių medžių, negalima kastis į žemę, visos naujos statybos – niekingi slovikai, renovacija – žmonių apiplėšinėjimas ir išdūrinėjimas – kodėl reikia mokėti už remontą ar renovaciją to ką DAVĖ DYKAI kažkada sovietų VALDŽIA? Tegu valdžia ir rūpinasi. Sovietų nebėr? Tada tegu grįžta sovietai. Nemokėsiu. Visi infrastruktūriniai projektai – tik pinigų plovimas ir mokesčių mokėtojų pinigų sukišimas į kažkieno (ko nelabai realiai ir teįvardintumėte) kišenę. Apskritai gyvenimas mieste ar valstybėje – jau totalus valdžios nusikaltimas. Tik aš, kurs rašinėju anoniminius pasipiktinusius netvarka postus (tai čia Jūs) -šventas.

    • Rasai

      Geras pastebėjimas. Liberalų
      projektuotos poliklinikos nestato, bet liberalų pradėtą požeminį parkingą tai net iš trečio karto bando įveikti. Štai tau ir valdančiųjų pasirinkimas. Geriau žinom .Ką norim tą darom.

    • Fui ....ir vėl nieko nežinote ?

      Naujoje poliklinikoje netelpa NET visi dabar dirbantys ! Vieta nepatogi ! Pradėkite šviestis , nes jau klaiku nuo ” protų ” .

    • Beviltiški ...KODĖL NESTATĖTE ?

      Šaltinis VE. 2023-10-26. Arvydas Vaitkus: įkūrus sveikatos centrą žmonių eilės pas specialistus sutrumpės, jie gaus daugiau nemokamų paslaugų ___ dalis teksto ____Prieš baksnojant pirštu į kitus, reikėtų pasižiūrėti į veidrodį, kaip atrodai pats. Buvusi valdžia turėjo visas galimybes pradėti Jūrininkų sveikatos priežiūros centro statybas, tačiau to nepadarė. Pirmą kartą šių metų sausio mėnesį viešojo pirkimo metu buvo paskelbta, kad poliklinikos statybos kainuos 17,5 milijono eurų, tačiau tai BUVUSIAI VALDŽIAI PASIRODĖ PER BRANGU __ANTRĄ kartą skelbto konkurso metu kaina išaugo IKI 19,5 milijono eurų. Tai 17 milijonų eurų buvo per brangu buvusiai valdžiai, o mums ir beveik 20 milijonų turi būti tinkama kaina? Jei pradėsim statyti už tokią didelę kainą, tų pačių oponentų, kurie dabar ragina statyti, būsiu kalamas prie kryžiaus, kodėl taip brangiai. ANTRA, o kokia iš to nauda, kai NET JAU DABAR ten dirbantys medikai visi nesutilptų į naują pastatą.

    • Rasai , gal žinote

      kas būtų ” pasišildęs ” su dviem milijonais viešų eurų ? ____Todėl nematau jokio racionalumo ir efektyvumo, kuris duotų naudą klaipėdiečiams.

      Nenoriu užsiimti spekuliacijomis dėl skaidrumo, BET ANTRĄ kartą skelbtos statybos PER LABAI TRUMPĄ LAIKĄ PABRANGO DVIEM MILIJONAIS EURŲ . Ar čia tik nėra noro pasišildyti viešųjų pinigų sąskaita?

      Dar labai svarbus argumentas yra tai, kad planuoto pastato statybos neišsprendžia visų medicinos sektoriaus problemų. Neišsprendžia net vienos poliklinikos problemų. O ką daryti su kitomis medicinos įstaigomis? Palikti jas toliau? Man tai yra nepriimtina.

    • Anonimas

      Tie patys komentatoriai visuose Klaipėdos žiniasklaidos puslapiuose garbina Vaitkų. Akivaizdus užsakytas viešinimo procesas.

    • Anonimui ,

      Pletkinate ar ” viską žinote ” ? Jei FAKTAI jūs ne argumentas , tada kas ” užsakė ” mero Vaitkaus dergimo kampaniją ? Na , pletkinate ar ?

    • pritariu

      Tikrai, šiaip jau Vaitkus taupus – kai yra kitų interesų, o čia milijoninės investicijos į kažką abejotino po žeme. Miesto centrą reikia tvarkyti sutinku, bet įdomus kieno čia interesai?

  6. Praeivis

    Visuose šiuose, o ir po kitais straipsneliais panašiomis temomis rašinėjamuose komentaruose, matau tik vieną tikslą: žūt būt sužlugdyti bet kokį sumanymą iš už kampo ir su begaline piktdžiuga, galutinai ir negrįžtamai bei nuo to patirti katarsį. Lygiai kaip Herostratui, padegus Artemidės šventyklą. T.y. liguistas kenkimo interesas ir nieko daugiau. Apie kokį nors visuomeninį interesą, kaip mėgstama ir bandoma pristatyti savo sapaliones, vargu bau, nieko net į tą pusę. Paranojinės užciklintos asmeninės ambicijos. Beje, neskaičiau nei vienos užuominos, kad, pvz. Klaipėdoje apskritai nesant patalpų, tinkamų slėptuvėms oro pavojaus atveju, parkingas po Atgimimo aikšte galėtų didele tapti taip trūkstama potencialia saugia priedanga nuo bombų ir raketų anskrydžių, jei prireiktų. Ir nereikia čia išvedžiojimų apie mokesčių mokėtojų pinigus. Dažniausiai zyzia tie, kurie apskritai nemoka ar vengia mokesčių. Yra viešas interesas ir asmeninę nuomonę patinka – nepatinka tenka pasilikti sau. Beje, apie pačio muzikinio Teatro statybas. Teatras įkurtas Liudies operos bazėje dar sovietmečiu 1987 metais. Jau tuo metu nutarta, kad reikia statyti naują teatrą. Didelis sklypas statyboms buvo numatytas dabartinio Dangės skvero neapželdintame gale prieš telefonų stotį (kažkada ir Telekomu vadino). Sovietmečiu nerealizavo. Keitėsi valdžia. Teatras liko. Liko ir problema, nes buvęs kultūrnamio pastatas tik iš bėdos, laikinai buvo maždaug pritaikytas teatro veiklai. Atėjo Nepriklausomos Lietuvos laikai. Vėl iškilo naujo Teatro statybos klausimas. Visi sutiko – ministerijos, savivaldybė ir t.t. Bet kur? Seniai numatyta vieta netinka – bus bastionų tiltas, o ir vietiniai gyventojai iš priešais esančių namų pasipiktino: sunaikins žalius plotus (nors ten teaugo keli krūmai ir keletas suvargusių dešros storumo berželių) nebus kur šuniukų išvedžioti. Kaip žinoma, tuose namuose gyvena „ne pėsti” ar bent tokiais tais laikais buvę klaipėdiečiai. Teatrui vietos neliko. Taip pat Klaipėdos municipalinė valdžia per daugelį metų nesugebėjo pasiūlyti nei vieno tinkamo sklypo. Komerciniams objektams atsirado ir dar randa, o Teatrui – ne. Vis kažkas kažkam trukdė ar nepatiko. Visiems puikiai suprantama, kad Teatras yra pakankamai didelė „industrija”, kuriam reikia nemažų plotų dekoracijų gamybai bei sandėliavimui, kostiumų siuvyklai bei sandėliui, erdvių repeticijų patalpų atskirai chorui ir atskirai baletui, orkestrui, kad jie galėtų atskirai repetuoti vienu metu. Galutinis rezultatas – Teatro rekonstrukcija turėjo vykti pačiomis nepalankiausiomis sąlygomis. Visi artistai repetuos giliai po žeme, nematydami saulės šviesos ir kvėpuodami kondicionierių pateiktu oru. Požeminio parkingo oponentų žiniai – Teatro projekto kūrėjai buvo priversti viską sukišti 17 metrų po žeme. Į viršų neleido stiebtis paveldo sargai – kad nebūtų pažeistas vizualinis reljefas. Visa tai finansavo Lietuvos vyriausybė. Žinoma, dabar, pagal troliukų logiką, jai turėtų per prokuratūrą pareikštos pretenzijos: kodėl po žeme ir taip brangiai? Beje, su visais seno kultūrnamio griovimo darbais, Teatro statybos sąmata, jei neklystu, kažkur apie 27 milijonus. Tai finansuoja Kultūros ministerija iš EU fondų. Realiai tai yra vienas didelis projektas, prie kurio prisideda ir savivaldybė. Klaipėda gauna tarsi dovaną: naują teatrą. Galėtų ir turėtų bent kiek prisidėti. Bet tai, pasirodo, nusikaltimas mokesčių mokėtojams…. ar anoniminiams kenkėjams, jų neklystamu manymu?

    Reply
    • Prieš Vaitkų

      Geras komentaras. Nors ir norėčiau, kad Atgimimo aikštėje atkurtu prieš karinį užstatymą, bet netikiu kad tai kada nors įvyks. Tai sutikčiau, kad būtu įrengtas požeminis parkingas. Tačiau, manais turi būti panaikintos antžeminės parkavimo vietos, ypatingai prie Rotušės, Danės gatvėje.

    • Nevykėliui , prieš Vaitkų

      Tu net teksto nesuvoki per savo AŠ ? Taviškis AŠ yra niekis prieš apklausą kurioje nuomonę išsakė klaipėdiečiai ____ Vėliau dėl šių pateiktų galimų raidos variantų buvo surengta klaipėdiečių apklausa. Jos metu savo nuomonę išreiškė 497 miestiečiai. 70 proc. respondentų pasisakė už antrąjį variantą – KAD AIKŠTĖ NEBŪTŲ UŽSTATYTA .

    • Anonimas

      Atsiprasau,… „priedanga nuo „bombu ir raketu”” ?
      Buvusio Kulturnamio aktu-sokiu saliu,kuriame buvo isikures Muz.t nugriovimas,su tikslu issiavinti-apsiforminti ES pinigus,…
      Puikiai zinote,kad desimtmecius teatro ziurovai RASDAVO kur parkuoti auto .Kas 30 metu „saugojo okupantu lenino aikste”!?Sutapk gi, „v.v” apsiforminimo proceso pabaiga, su „priklausiniais p.a” …(„stumikai-pinigai-naudos gavejai”) !?
      P.S Kas del buvusio Telekomo z.sklypo,manau puikiai zinote,kad ta z.sklypa,”raudoniai”, laike Inturisto viesbuciui !?
      Bet papute atgimimo vejai !?Bet neispute !
      P.S Priminimas,kiek kartu chebra griove-state vel griove-state Istorini-unikalu Klaipedos Dramos Teatra !?

  7. :))))

    Liberalai 2016 m vykdė miesto ” proveržį ” ? Po žeme automobilių aikštelė , o klaipėdiečiai į užmiestį ?

    Reply
    • Prieš Vaitkų

      Na va o Vaitkistai daro tą patį. Išėjo seni liberalai – atėjo nauji liberalai.

  8. Jonas Daubaris

    Chamiškas Savivaldybės melavimas ir pataikūniškas žmonių apgaudinėjimas norint už 2×keliamilijonines miesto pinigų išlaidas tam nusikalstamai pavojingam poniškų automobilių požemiui — Ne !
    Platinti Dangės gatvę 20-30-imt metrų į Skvero pusę per visą gatvės ilgį.
    Ir reikalas išspręstas visiems Muzikinio teatro ir personalo, ir žiūrovų automobiliams !!! Apie 10-15-ką kartų pigiau negu požemiuose po Aikšte !!!
    Ir labai svarbu: – žymiai pigiau Miesto Savivaldybei ir labai patogu Muzikinio teatro lankytojams …

    Reply
    • Ar skaitėte , pone

      protokolą ir pono Zulco pristatymą ? Viskas parašyta .

    • ....

      Kaip suprantu dėl požeminės auto aikštelės įrengimo LIBERALAI ir kiti kolegijos nariai BENDRU SUTARIMU pritarė dar 2016 m !!!!!! O dabar 2023 ” kaltas ” meras Vaitkus , nes reikia laikytis sutarčių ? Na kažkaip kukūūūūū …

    • Prieš Vaitkų

      Oi ne antžeminės stovėjimo aikštelės yra blogis. Asfalto Klaipėdoje jau ir taip per daug.

  9. Liberalus cinizmas ...tiems " labiau išsilavinusiems " :)

    Yra PROTOKOLAS ! Tik jūs nepajėgūs net tiek pasidomėti ? Nevykėliai . 2016 m Klaipėdą valdė liberalai ! Ir kiek iš jų buvo KOLEGIJOJE ? Ir kuris ” atstovavo ” viešbutį ? ? Gal ponas ŠULCAS , gal S.Gentvilas , gal A. Cesiulis , A.Vaišvila ar ponas meras Grubliauskas ?.
    PROTOKOLAS 2016-08-01 NR TAK -5
    Klaipėdos m. Savivaldybės Taryba Kolegija : S.Gentvilas , A.Vaišvila, R.Taraškevičius , A.Barbšys , J. Simonavičiūtė , J.Skrabulienė , A.Staponkienė , T.Fedotova , A.Šulcas , A.Cesiulis .
    2 DARBOTVARKĖS KLAUSIMAS Dėl PRITARIMO įrengti požeminę automobilių aikštelę po Atgimimo aikšte , įgyvendinant ” Atgimimo aikštės sutvarkymas , didinant patrauklumą investicijoms ir skatinant lankytojų srautus . Pranešėjas R.Zulcas . _____( Ponas R.Zulcas pristato ) __________ V. Grubliauskas PASIŪLĖ PRITARTI požeminės aikštelės įrengimui po atgimimo ( protokole mažoji a ) aikšte ………..
    NUTARTA . PRITARTI įrengti požeminę automobilių aikštelę po Atgimimo aikšte , vykdant ………
    ( BENDRU SUTARIMU )
    Posėdis baigėsi 13.00 Parašai.
    P.S. Ar ką praleidau pone liberale A.Šulcai ? Jūs kaip ir kiti Kolegijos nariai liberalai pritarėte ? ? O kas ” atstovavo ” viešbutį dėl kurio dabar rūpinatės ? ?

    Reply
    • Liberalus cinizmas ...

      Ar apie tą pačią 2016 m Klaipėdos m Savivaldybės tarybos Kolegiją kalbame ? ____2016 m. birželį klausimui atkeliavus į miesto Tarybos kolegiją, pastaroji be didelių diskusijų irgi pasisakė už variantą, kai aikštė neužstatoma, o po ja įrengiama požeminė stovėjimo aikštelė.

    • Liberalus cinizmas ...

      O gal 2016 m Kolegijos posėdyje konservatorius ponas Barbšys nepritarė dėl požeminės automobilių aikštelės ? Deja …
      Kaip supratau iš protokolo pritarta buvo bendru sutarimu .

  10. Anonimas

    Koks dar garazas pagrindine miesto aikštėje…?

    Reply
  11. Liberalus cinizmas ...

    Kaip nusibodo .
    ……Kas 2016 buvo meras ? Kas buvo vicemeras , pone liberale Šulcai ? ___2016 m. birželį klausimui atkeliavus į miesto Tarybos kolegiją, pastaroji be didelių diskusijų irgi pasisakė už variantą, kai aikštė neužstatoma, o po ja įrengiama požeminė stovėjimo aikštelė.

    Reply
    • Prieš Vaitkų

      Tai matyt dabartinė valdžia ne protingesnė už buvusią, jei kartoja tas pačias klaidas

    • Anonimas

      kaip matyti, bukagalviui liberaliajam cinizmui nėra ką pasakyti. Išseko „argumentai” aploti kitus komentatorius, ginant Vaitkaus šoblą.

    • Tam prieš Vaitkų

      gal pradėkite šviestis , jūs ” labiau išsilavinę ” ? Kokios buvo sutartys ir kodėl PRIVALOMAI reikia įrengti tą aikštelę ? Ar meras Vaitkus gali ” atšaukti Muzikinio teatro sutartis ? Oi nevykėliai , nevykėliai ….Jūsų reikia pradėti gailėti …DOMĖTIS IR MĄSTYTI reikia , o ne rašinėti vėjus ….

    • Prieš Vaitkų

      Ne vieną sutartį Vaitkistai jau nutraukė. Kokia problema nutraukti dar vieną.

  12. Anonimas

    Nieko blogo nematau, kad viešbučiui miestas pastatys automobilių aikštelę, tik reikia suskaičiuoti pinigėlius ir atitinkamai išdalinti.

    Reply
    • Prieš Vaitkų

      Jei pastačius požeminę aikštelę, būtu panaikintos antžeminės parkavimo vietos aplinkinėse gatvėse, tada tikrai prisidėtu prie automobilizmo mažinimo. Tačiau akivaizdu, kad taip nebus.

  13. Anonimas

    Kaip šita automobilių stovėjimo aikštelė sumažins kelionių automobiliu dalį bendrai ir konkrečiai – į miesto centrą, kaip kad numatyta Klaipėdos miesto darnaus judumo plane?

    Reply
  14. Česlovas

    Gerai, kad Klaipėdoje nelyja ir liūčių nebūna 🙂

    Reply
    • Laume

      Ir nebebus (įtikinkit):))

  15. Anonimas

    O jus(rinkejai-balsuotojai) manet,kad jusu „prabalsuota” chebra dirbs miestui,jo gyventojams !?Stai jums „vaizdelis”,”balsuotojai” ,kam „dirba”-TARNAUJA
    chebra!? Manot,kad ,jus,turit „vieso intereso” gynejus … ? 1( viena) „pozemine” auto parkingo vieta 67 000 -60 000 (!!!????) Euru ???O kur dar „atzemine” infrastruktura SENAMIESCIO CENTRE !?Belieka laukti „tesinio” ?
    P.S Manau okupantu komsiukams- parankiniams, uz Istorines Gaisrines,Mokyklos,Gatves … sunaikinima,reiktu „spranda nusukti”,BET … !?

    Reply
  16. T

    Mokesčių mokėtojai, sumokės už valdininkų ir viešbučio gyventojų mašinų stovėjimo aikštelę, bet mums aiškinama,kad jos reikia muzikinio teatro lankytojams. Aferizmas ir tiek.

    Reply

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Miestas

Ieškoma recepto chaotiškai Tauralaukio plėtrai suvaldyti

„Šių urbanizuojamų teritorijų plėtra vyksta chaotiškai, pagal individualių sklypų savininkų norus, neatsižvelgiant į ilgalaikius besiformuojančių kvartalų socialinius, inžinerinius ir kitus ...
2024-04-28
Skaityti daugiau

Transportas

Savivaldybė imasi viešojo transporto konkursų

Klaipėdos savivaldybė paskelbė perkanti „keleivių vežimo reguliariaisiais reisais pagal nustatytą maršrutą Nr. 46 paslaugas”, nors anksčiau tokius viešuosius prikimus organizuodavo ...
2024-04-27
Skaityti daugiau

Politika, Svarbu

Per opozicijos valandą - karšti klausimai  ir rusiškas keiksmas

Per jau antrąją šios kadencijos Klaipėdos miesto savivaldybės tarybos opozicijos valandą ketvirtadienį svarstant, ar reikia daryti pietų pertrauką, iš posėdžių ...
2024-04-25
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This