Eismo valdymo sistemos modernizavimas tolsta

Svarbu, Transportas

Vienos iš pagrindinių Klaipėdos transporto magistralių – Liepojos, Herkaus Manto, Tiltų gatvių, Taikos prospekto ir Smiltelės gatvės – eismo valdymo sistemos modernizavimo techninio darbo projekto parengimas šiemet nebus baigtas, nors ir pabrango beveik 30 procentų.

Martyno Vainoriaus nuotr.

Bene ilgiausioje uostamiesčio transporto trasoje numatoma įrengti, rekonstruoti arba kapitaliai atnaujinti per 30 sankryžų. Taip pat yra projektuojamas kapitalinis Taikos pr., Kūlių vartų ir Galinio Pylimo gatvių sankryžos remontas.

Sutartį dėl minėtojo eismo valdymo sistemos projekto po „skelbiamų derybų būdu (be skelbimo)” su UAB „Atamis“ Klaipėdos savivaldybė pasirašė praėjusių metų  gruodžio pradžioje. Sandorio vertė tuomet buvo 260,1 tūkst. eurų. Projektas turėjo būti baigtas per metus. Tačiau šį mėnesį šalys pasirašė papildomą susitarimą ir pratęsė sutarties galiojimą iki 2024 m. kovo 6 d. Kartu sutarta, kad savivaldybė įsigyja papildomų paslaugų dar už 76,5 tūkst. eurų.

Kokie papildomi darbai perkami, paskelbtame susitarime nenurodyta. Sutarties kaina dabar pasiekė 336 578,44 Eur.

Sutartyje numatoma suprojektuoti šioje trasoje naujas šviesoforais reguliuojamas sankryžas, šviesoforinių sankryžų ir pėsčiųjų perėjų rekonstravimą.

„Visų sankryžų valdikliai privalės būti valdomi Klaipėdos miesto naudojamoje vieningo šviesoforų valdymo sistemoje (Omnia) bei VTP sistemoje Smart Prio, leidžiančią sujungti skirtingų gamintojų valdymo įrangą į vieną naudotojo prieigą, bei viešojo transporto prioritetų sistemą, leisiančią suteikti pirmenybę viešajam transportui kertant šviesoforines sankryžas. Užtikrinti eismo organizavimą išmanaus koordinavimo principu Taikos pr., atnaujinti eismo organizavimo planus kiekvienoje rekonstruojamoje sankryžoje ir pėsčiųjų perėjoje. Numatyti srautų detekcijos sistemą, dviratininkų ar (pagal poreikį) dviratininkų / pėsčiųjų šviesoforus , VT skirtus šviesoforus, pėsčiųjų mygtukus, laiko apskaitą bei kitas reikalingas eismo reguliavimo ir saugumo priemones pėsčiųjų mygtukus, laiko apskaitą bei kitas reikalingas eismo reguliavimo ir saugumo priemones”, – rašoma projektinėje užduotyje.

21 Comments

  1. Suprantantiems

    Pasodino Masiulį už dėžutę partinių liberaliųjų pinigų , tik Gentvilas niekaip neskęsta, kaip nuo žąsies, vis ne jis, vis aplinka kalta. Masiulis asmeninis Gentvilo mokinys , o kur atsakomybė ?
    O čia tie patys atidirbinėjimai , valdiškais sumokėta už Neniškio liguistus asmeninius kliedesius…. Politologas-transportininkas, kaip dauguma Klaipėdoje. Klaipėdos universitetas geresnių studijų neturi .

    Reply
  2. ramunė

    Paprašykime Mero kad įvardytų kiek Neniškis ištaškė mūsų pinigų tiems šviesoforų tobulinimams ..? Paprašykime viešų atskaitų, juk šis Meras neprisidėjo , gal paviešins skaičius ?
    Nes dabar tai tik apkalbos .
    Na kas kreipsis viešai ? Gal pas V. Dambrauską kreiptis , jis žmogus konkretus ir kol kas nebuvo pastebėtas po valdiškas kišenes besiblaškantis.

    Reply
  3. Liberaliems klaipėdiečių eurų taškytojams

    Už PUSĘ MILIJONO EURŲ , kartą jau aiškinotės ar reikia tramvajaus ir ko nesupratote ? Vėl aimanuojate ? ” labiau išsilavinę ” liko nesupratę ? ___2020.02.11 ____Klaipėda už 0,5 mln. eurų aiškinosi, ar miestui reikia tramvajaus ir metro: išvados nenustebino _____Lietuvos uostamiesčiui reikalingas tramvajus ir metro – į šį klausimą turėjo atsakyti galimybių studija už beveik pusę milijono eurų. Išnagrinėjus Klaipėdos transporto srautus paaiškėjo, kad abu variantai būtų nepakeliama finansinė našta.

    Reply
    • Memelender

      Kodėl tramvahus nėra nepakeliama našta Liepojai?

      Idomi galimybių studiją atlikusios įmonės kompetencija. Ar ne bus ten kaimo Jurgių kontora skirta pateisinti nieko nedarymą?

    • Memelenderiui

      KADA Liepoja pasistatė tramvajų ? ? Negi visai nesuvokiate skirtumo ? Paleisti vis dar veikiantį ( Liepojoje ) ir STATYTI iš pagrindų naują liniją ?

    • Memelender

      Olštynas prieš pora metų pasistatė naują tramvajų iš pagrindų.

      Klaipėdoje naujo tramvajaus statyba laisvai galėtu finansuoti ES. Beje, ES finansavo ir tavo minėtą studiją.

    • Memelenderiui

      Ir ką ? ? Kiek naudos , be užterštumo gavo miesto gyventojai ? ___Linas Poška
      2019-08-08 Olštyno tramvajus ____AK .

    • Memelender

      Keistas straipsnis. Retą tramvajaus kursavimą galima išspręsti nusiperkant daugiau tramvajų. Ai, ir naujų linijų statyba Olštyne nesustojo.

  4. Vytautas Lupeika - politikas-visuomen.

    Nuvyksti į Liepoją -Pagrindinis patikimiausias Keleivinis transportas yra TRAMVAJUS !
    Taip pat Patikimiausias transportas Karaliaučiuje – TRAMVAJUS ! (Teko važinėtis).
    Lygiai taip pat – buv. Tilžėje -TRAMVAJUS..!
    Visur protingi, taupūs žmonės ten gyveno – vietoj brangių benzino ar dizelino (dabar ir dujos) keleiviniam transportui (todėl, kad Tramvajai) naudojo Elektrą !
    Tas pats buvo ir prieškarinėje Klaipėdoje – Mėmelyje ! Todėl, kad – pigiau buvo TRAMVAJUMI važiuoti !
    Ir vėl todėl, kad ELEKTRA !
    Juk dabartinėje Klaipėdoje yra patogiausios keleivinės trąsos-linijos:
    1. Taikos-Tiltų-Manto-Liepojos – pro Luizės kvart. – Labrenciškės – Kalotė…
    2. Minijos-Pilies-N. Uosto- Dariaus ir Girėno- Į Gelžin. ir Autob. stotis…
    3. Šilutės pl.-Mokyklos-Priestočio…
    4. Vakarų Laivų Gamykla-Jūrininkų pr.- Rimkai sujungia ! pirmas tris trąsas…
    5.iš Atgim. aikš. – Liepų gt. – į Klaipėdos priemiesčius…

    Reply
  5. Apgailetini.

    Stumia niekam nereikalinga daikta,ir dar su 30% pabrangimu.Vadinasi jie taip taupo pinigus,ir tik ne ten kur reikia.

    Reply
    • Fui...

      Kas buvo miesto valdyme ir pasirašė sutartį ? ____Sutartį dėl minėtojo eismo valdymo sistemos projekto po „skelbiamų derybų būdu (be skelbimo)” su UAB „Atamis“ Klaipėdos savivaldybė pasirašė PRAĖJUSIŲ METŲ metų  gruodžio pradžioje . Meras Vaitkus prisiekė ŠIŲ METŲ BALANDĮ . _______ P.S. Kaip suprantu projektas buvo su ” broku ” ir jį pataisė , o ne belekokį pradėjo kaip darė buvę liberalieji su konservatoriais. Pvz. Mogiliovo g. ” remontas ” manau taip pat turėjo projektą ? Tai kodėl pradėjo darbus ir ” netikėtai ” rado ESO priklausančius laidus , kurių darbams atlikti vėl reikėjo laiko ? Man patinka sistema ir eiliškumas . Man patinka , kad projektai kurie bus vykdomi yra tikrinami ir ” įrašomi ” būtini papildomi darbai , kurie neturi atsirasti ” netikėtai ” . Viskas logiška .

    • Memelender

      Labai reikalinga projektas duosiantis žymiai daugiau naudos nei žaliųjų rodyklių gražinimas ar žaliosios bangos projektas Minijos gatvėje. Net keista, kad Vaitkus šio projekto dar neatšaukė.

    • Memelenderiui

      Visiškai nekeista , kad neatšaukė , nes meras Vaitkus panašu protingas vadovas ir tęsia projektus , kurie bus naudingi Klaipėdai ir miestiečiams . Pats taip pasakėte 🙂 Mažiau aikčiokite 🙂

    • To Fui

      Aha,tau svarbiausiai kad tik Vaitkus butu ne prie ko…

  6. Anonimas

    Vistik stumia ta btr nors jis miestu nereikalingas. Nesprendžia esminiu problemu rik dar daugiau painiavos ives.del keliu minuciu greitesnio qnt pipieriaus vt judejimo.. gal uzteks jau šviesoforų mieste? Faktas kad tramvajus turi būti jokie autobusai neispres parogesnio judėjimo. Geda neniskiui.

    Reply
    • Anonimas

      Tai kad niekas nejuda net ir su BRT. Kalbos apie prioritetiniai šviesoforus autobusams nėra BRT.

    • Memelender

      Piko metu BRT juostos sutaupytu tikrai daugiau nei kelias minutes. Vien Taikos pr. Prie Vėtrungės, per piką, sutaupoma būtu arti 10 min. Ta studija tam ir buvo sukurta, tam kad nieko nedaryt ir nieko nekeisti.

      Beje žalių rodyklių gražinimas kiek sekundžių sutaupytų?

    • memelanderiui

      Priminkit kas yra pikas Klaipėdai? Nera cia tokio.. laikinos spustys. Max 30-60 min kelis kartus dienoje.. Suprasciau kad ne piko metu sutaupytu nuo 20min tad gal ir vertas demesio esamos trnaporto sistemos griovimas, bet deja siai dienai pakanka optimizuoti vt vaziavimo laikus taip kad nebutu traukinuku is keliolikos autobusu.

    • Memelender

      Autobusai važiuoja traukinukas, nes stovi kamščiuose. Tam, kad autobusai nestovėtų kamščiuose reikia BRT.

      Gerai, kad niekas neklauso jūsų reikalavimų (20 min sutaupymas ne piko metu). Nei žalios rodyklės, nei žaliosios bangos, nei be proto brangios estakados jūsų reikalavimo neįvykdys.

      Kodėl BRT sugriautų eismą? Juk tramvajai gatvėmis jau dabar sėkmingai važinėja Latvijoje, Lenkijoje, Vokietijoje ir tt.

  7. Racionalizatorius

    Būtų mano valia, padaryčiau kaip Liuksemburge: tramvajaus linija nuo Jūrininkų pr. iki Dragūnų kv. ir jokių automobilių. Baigtas kriukis.

    Reply
    • Anonimas

      Tramvajus Klaipėdai „per brangus”. Geriau mieste dar keletą „pigių” estakadų pastatyt.

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Transportas

Savivaldybė imasi viešojo transporto konkursų

Klaipėdos savivaldybė paskelbė perkanti „keleivių vežimo reguliariaisiais reisais pagal nustatytą maršrutą Nr. 46 paslaugas”, nors anksčiau tokius viešuosius prikimus organizuodavo ...
2024-04-27
Skaityti daugiau

Politika, Svarbu

Per opozicijos valandą - karšti klausimai  ir rusiškas keiksmas

Per jau antrąją šios kadencijos Klaipėdos miesto savivaldybės tarybos opozicijos valandą ketvirtadienį svarstant, ar reikia daryti pietų pertrauką, iš posėdžių ...
2024-04-25
Skaityti daugiau

Švietimas

„Boružėlės” prakeiksmas: atsisakius vieno rangovo, kiti darbų nesiima

Šiais metais Klaipėdos savivaldybei jau net du kartus teko viešai paskelbti karčią žinią: nė vienas projektuotojas neatsiliepė į kvietimą dalyvauti ...
2024-04-25
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This