Biržos tilto kapitalinis remontas: antras dublis

Miestas, Svarbu

Klaipėdos savivaldybė paskelbė jau antrą viešojo pirkimo konkursą dėl Biržos tilto kapitalinio remonto ir tvarkybos darbų. Birželio viduryje paskelbtas toks konkursas baigėsi šnipštu: negauta nei vieno rangovo pasiūlymo.

Martyno Vainoriaus nuotr.

Naujai paskelbto konkurso dokumentuose rašoma, kad  būsimasis rangovas Biržos tiltą turi suremontuoti per 22 mėnesius, tačiau šis terminas gali būti pratęstas dar pusei metų. Maksimali numatytų darbų kaina neskelbiama. Darbai turi būti atliekami pagal UAB „TEC Infrastructure” parengtą techninį projektą. Konkurso dalyvių pasiūlymų laukiama iki ateinančio mėnesio vidurio.

„Šiuo metu tilto valdymui naudojama įranga yra nepatikima ir nenuspėjama, – dar 2020 metų viduryje nustatė doc. dr. Algirdo Steponavičiaus vadovaujama ekspertų komisija. – Įvykus gedimui nėra galimybės ją greitai atstatyti”.

Ši komisija konstatavo, kad būtina atlikti šio tilto perdangos ir kitų jo elementų remonto darbus. 

UAB „TEC Infrastructure” yra pasiūliusi ir transporto eismo schemą laikotarpiui kai tiltas bus remontuojamas. Viešasis bei kitas transportas turės daryti kelių kilometrų lankstą, o jų judėjimo laikas pailgės 6-8 minutėmis, rašoma darbo projekte. Dviratininkams iki Biržos tilto bus galima atvažiuoti iš abiejų Danės upės krantų pusių, tačiau per tiltą pervažiuoti nebus leidžiama. Jie privalės nulipti nuo dviračio, nusileisti laiptais žemyn ir persivesti dviratį per upę vakarinėje tilto pusėje laikinai įrengtu pontoniniu pėsčiųjų tiltu. Kitoje upės pusėje dviratininkams taip pat reikės pakilti laiptais aukštyn ir kartu vestis dviratį.

INFORMACIJA

Biržos tiltas yra plieninis, pakeliamas, nors statytas sovietmečiu, bet laikomas Kultūros paveldo objektu. 

Per Antrąjį pasaulinį karą tiltas buvo sugriautas. Laikinai pervažiuoti jis  atstatytas 1948 metais. 1955 metais ant senųjų tilto atramų, įrengtų dar 1880 metais, pastatytas nuolatinis pakeliamas tiltas, kurio pagrindinis laikantis perdangos sijynas – plieninis (išlikęs iki dabar), važiuojamoji dalis – medinė. Tilto kryptis buvo pakeista, pasukta į rytus.

1976 metais tiltas rekonstruotas – medinė važiuojamoji dalis pakeista į plieninę ortotropinę plokštę, sumontuota nauja pakėlimo įranga, atramos apmūrytos tašytomis akmens plokštėmis. 2007 metais tiltas buvo pilnai restauruotas. 2019 metais pakeistas atitrūkęs kontrasvoris ir sustiprinti kiti penki.

10 Comments

  1. Jonas

    Labai gerai dviratininkams, o kaip mamoms su vaikuciu ir vezimeliu pereiti reikes ?

    Reply
  2. Vytautas

    Jei taip dažnai remontuojamas pokario tiltas gal reikia išmontuoti ir siekti atkurti istorinio tilto vaizdą ir kokybę?

    Reply
  3. Keltininkas

    Kam tas tiltas keltą paleiskit bus ir uždarbio

    Reply
  4. Anonimas

    Manau pokariniam tiltui … !?,vis „badoma daugiakartinio pinigu plovimo „kapitaliniu” budu” „ipusti TVARUMO” !?
    Manau mietui butinas tramvajus(AP „neniskiis” gi ne amzinas ???)!?
    XXIa.naujam tiltui reikalingas TIKRAS projektas(ne saraskino kon.)!?

    Reply
  5. talk

    Kas sutvarkys praėjimą tarp tilto ir statomo namo? Reikia griauti laiptus.

    Reply
  6. se

    dar vienas auksinis objektas Klaipėdos savibledoje

    Reply
  7. Marijus

    Eilinis pinigų vogimas. Dūdorius su savo šobla kapitalinius remontus darė. Dabar vėl nauji (ar tie patys EGZpertai) aiškina, kad tiltui šakės. T.y. nuo 1976 iki 2007 tiltas be remontų puikiai laikėsi. O kai pradėjo „remontuoti” tai ir pratrūko… Puikiai pamenu tuos „kapitalinius” – su smėliuku nuvalė, varžtukais M6 susuko ir perdažė. Ir tik už 6 milijonus. Dar skulptūras nukniso (matyt į metalą pridavė) – einam gi Wilno pėdom… Ir kiekviena nauja savivaldos kadencija vis nori prisidėt prie remonto.., Nu nejau jūs tikrai manot, kad KLAIPĖDIEČIAI yra akli, kurti ir buki?..

    Reply
    • Marijau

      klaipėdiečiai gal truputi ir neAkli, bet tikrai totaliai buki buki. Mūsų biski pramoninio bažnytkaimio politikai metų metais strategijas, mėlynasias programas su proveržiais kūrė , joms miesto biudžeto pinigus vėjais taškė vėliau betonuodami sakurų parakus, šimtmečio mokyklas, kiaurus baseinus, prisijungimo prie Lietuvos skverus juodais antkapiais ženklindami, požeminius parkingus kurpė, daugiaaukštes sankryžas uosto verslinykams aptarnauti rentė, tramvajų ir greitų busų studijoms milijonus taškė, turistų pasižvalgymui bažnyčios, pilies bokštų muliažus lipdo ir t.t. ir t.t., o tuo tarpu kiemuose nerasi vietos kur mašiną nakčiai palikti, mokyklose neberasi klasės narkotikų pėdsakais neišterliotos nors ir tos pačios perpildytos, darželių trūksta, tėveliai savo atžalas mašinom po miestą lakiodami rytais -vakarais gatves užkemša, o tuo tarpu mokytojai pėsti plumpina į Vilnių dėl savo algelės pastreikuoti. Dar vienas kitas daktarėlis kartą į 10 metų sumurma. Visiems kitiems ir ypač žiniasklaidai viskas liuks. Jei tik susimoka. O labai susivienijusios bendruomenės naujiems metams eglutes mezga žaisliukais dabindamos-Projektas! Savivaldos remiamas ir finansuojamas. Tai ką jau čia tas varganas tiltelis kurio remontėlio pirkimui nebėr smegenų paskelbti.

  8. Joris

    Kai tas tiltas ne taip seniai remontuojamas buvo, tas, pamenu, tikrai geras pontoninis tiltas turėtų dar ne vieną šio tilto remontą pergyventi.

    Reply
    • Qdyrkos tilto prisiminimai

      Tai kad tą laikiną tiltą seniai išardė gabalais, metalą pridavė kusakovskiui, o medį sukūreno židiniuose. Visa tai aišku, tik nelabai aišku, kokie veikėjai tatai suorganizavo.

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Miestas

Ieškoma recepto chaotiškai Tauralaukio plėtrai suvaldyti

„Šių urbanizuojamų teritorijų plėtra vyksta chaotiškai, pagal individualių sklypų savininkų norus, neatsižvelgiant į ilgalaikius besiformuojančių kvartalų socialinius, inžinerinius ir kitus ...
2024-04-28
Skaityti daugiau

Transportas

Savivaldybė imasi viešojo transporto konkursų

Klaipėdos savivaldybė paskelbė perkanti „keleivių vežimo reguliariaisiais reisais pagal nustatytą maršrutą Nr. 46 paslaugas”, nors anksčiau tokius viešuosius prikimus organizuodavo ...
2024-04-27
Skaityti daugiau

Politika, Svarbu

Per opozicijos valandą - karšti klausimai  ir rusiškas keiksmas

Per jau antrąją šios kadencijos Klaipėdos miesto savivaldybės tarybos opozicijos valandą ketvirtadienį svarstant, ar reikia daryti pietų pertrauką, iš posėdžių ...
2024-04-25
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This