Ministras: skrydis į Amsterdamą lems, ar bus naujų krypčių iš Palangos

Svarbu, Transportas

Su Klaipėdos prekybos, pramonės ir amatų rūmų (KPPAR) nariais ketvirtadienio popietę susitikęs susisiekimo ministras Marius Skuodis tikina, kad daugiau pastangų dėl naujų skrydžių pritraukimo į Palangos oro uostą turėtų dėti ir regiono savivaldybės.

Martyno Vainoriaus nuotr.

Lapkritį KPPAR buvo atlikę savo narių apklausą dėl verslui aktualių skrydžių iš Palangos oro uosto. Tarp reikalingiausių krypčių/oro uostų respondentai jau išskyrė Varšuvą (Lenkija). Šią kryptį kaip labai svarbią savo verslui nurodė 51 proc. (kaip svarbią – 33 proc.) respondentų. Verslo atstovų nuomone, Varšuva kaip oro uostas HUB‘as būtų optimalus sprendimas Klaipėdos regiono skrydžių geografijai praplėsti.

Kaip ir anksčiau Vakarų Lietuvos verslui trūksta susisiekimo su Vokietija. 42 proc. respondentų kaip labai svarbią (37 proc. – kaip svarbią) savo verslui kryptį nurodė Hamburgą, 40 proc. labai svarbi (33 proc. svarbi) Frankfurto prie Maino kryptis. Ne mažiau aktuali Vakarų Lietuvos verslui yra Amsterdamo (Nyderlandai) kryptis. Kaip labai svarbią savo verslui ją nurodė 44 proc. respondentų.

„Jeigu Amsterdamo skrydis bus sėkmingas, turiu „AirBaltic“ vadovo pažadą, kad bus ir kiti skrydžiai, pirmiausiai į Vokietijos miestus“, – susitikimo metu sakė ministras.

Latvijos oro linijų bendrovė „airBaltic“ dar pernai rugpjūtį paskelbė, kad tarp 2024-ųjų vasaros sezono skrydžių bus kryptis iš Palangos į Amsterdamą. Esą bus vykdomi 2 skrydžiai per savaitę.

Kartu M. Skuodis teigė, jog ši kompanija iš savivaldybių esą yra sulauksi daug pažadų dėl reklamos, skirtos pritraukti turistus.

Ministras tikino, kad dirbama daug ir glaudžiai su aviakompanijomis dėl naujų skrydžių į Palangą. Esą ir skrydis į Amsterdamą yra didžiulio darbo rezultatas. Anot jo, dabar dėmesio centre yra Vokietijos kryptis, o paskatų paketai, skirti aviakompanijų viliojimui į Palangą, esą yra didesni nei Vilniuje ar Kaune.

„Reikia merams regiono susitarti, kad skirtų lėšų regiono potencialo viešinimui užsienyje“, – kalbėjo ministras, nurodydamas, kad sektinas pavyzdys galėtų būti Vilniaus savivaldybės sutartis su ministerija, kad ji skiria 20 proc. centrinės valdžios indėlio dydžio sumą turizmo reklamai.

INFORMACIJA

Jungiamosiomis kryptimis iš Palangos oro uosto per Rygą/Kopenhagą naudojasi 49 proc. Klaipėdos prekybos, pramonės ir amatų rūmų apklausos respondentų naudojasi kartą per mėnesį, o 21 proc. tai aktualu bent kartą per savaitę.

Rūmų nariai daugiausia verslo partnerių/svečių/turistų sulaukia iš Vokietijos (77 proc.), iš Lenkijos – 44 proc., iš Danijos – 42 proc., iš Nyderlandų – 40 proc.

8 Comments

  1. jprst

    … taip, vakarų lietuva skrydžius renkasi iš Rygos, nes ir lėktuvai jų geresni, servisas, 100 proc. tik Ryga, is Rygos 80 krypčių skrydžiams

    Reply
  2. hasts

    Gyvenam Palangoje, bet dėl visokių ne kokių reisų renkamės Rygą, airbaltic, jei vaziuojam ilgesniam laikui, nirs ir parkingas pigesnis Rygoje, skrendam iš pln į Rygą, o paskui jau toliau, o Vilnius iš viso nieko gero :))

    Reply
  3. Plepalai

    Svajoja apie skrydžius, tačiau nei Palangos ir Klaipėdos savivaldybės, nei ministerija nesugeba padaryti elementaraus dalyko – ne imituoti, o organizuoti civilizuotą susisiekimą viešuoju transportu. 31 maršrutinio šiokiadieniais pirmasis reisas į oro uostą atvažiuoja tik 11.30 val. !!!, o savaitgaliais 8.30 val. Taigi jei ryte nori skristi ryte pvz. į Kopenhagą (nekalbant apie Rygą), tuomet į oro uostą tave turi kažkas nuvežti arba auto palikti oro uosto nuomos aikštelėje, arba samdytis taksi. Taip pat ne kartą teko susidurti, kuomet pagal grafiką nusileidus lėktuvui, 31 maršrutinis jau būna išvažiavęs prie 10-15 min. Vėlyvą vakarą atskridus, tokios pačios problemos kaip ir ryte. Tik 12 vietų (kiek pamenu) talpinantis 31 mikriukas važiuoja per Palangą ir paprastai 50-70 proc. keleivių nusėda Palangoje, kas programuoja didelę riziką neįsėsti norint važiuoti į oro uostą. Visus tuo dalykus galima būtų lengva sutvarkyti įjungus kritinį mąstymą ir skyrus šiek tiek daugiau lėšų, ko nesugeba/nenori Klaipėdos ir Palangos savivaldybės.

    Reply
  4. lakūnas

    Apklausą vykdo tarp verslininkų, o tarp keleivių dominuoja emigrantai ir jūreiviai

    Reply
  5. Ministras pagaliau atsimine ir Palangos oro uosta

    Pirmaiusia grazinkite skrydi i Lutona!!!!!!!!!!!! Nelabai suprantama, kaip galima atsisakyti pelningu krypciu su visiskai pilnais uzpildytais lektuvais. Sekantis zingsnis Vokietijos kryptis!!!!

    Reply
  6. Gyventojas,Vakarų Lietuva.

    Vakarų Lietuvos žmonės skrenda ir į Angliją .Mes labai apgailestaujame kad Jūs panaikinte tokį populiaru reisą Palanga – Liūtonas.Visada būdavo pilni lėktuvai,reikėdavo iš anksto rezervuoti skrydį.Jus vis akcentuojate verslininkai,verslininkai,bet gal atsisukite į vakarų Lietuvos žmonės,kurie tai pat keliauja pas savo šeimos narius į darbus ,ir tt.Noredamas nuskristi į Liutona vakarų Lietuvos gyventojai privalo vykti į Kauną , Vilnių .Tad kyla klausimas ar Jūs analizuojant žmonių poreikius ar norite įtikti verslui?

    Reply
    • Tikrai taip

      Vakarų Lietuvos gyventojai ne tik į emigrantų skrydžius vyksta į Kauną, Vilnių, Rygą. Rūmai yra verslui atstovaujanti organizacija. Todėl kalba yra apie skrydžius verslui ir turistams, o ne emigrantams. Emigrantai mokesčių nebemoka.

  7. Jeg

    Klaipėdos ir Klaipėdos krašto reklama Europos platybėse yra misija neįmanoma jau N metų visoms Klaipėdos valdžioms paeiliui. Kitą vertus ir reklamuoti nėra ką…

    Reply

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Verslas

Turizmo verslui - galimybė gauti ES paramą

Klaipėdos prekybos, pramonės ir amatų rūmai kartu su partneriais iš Italijos, Danijos, Portugalijos ir Slovėnijos dalyvauja Europos Sąjungos (ES) finansuojamame ...
2024-04-09
Skaityti daugiau

Verslas

Vyks konferencija verslui tvarumo tema

Ketvirtadienį, kovo 7 d., nuo 10 val. Klaipėdos prekybos, pramonės ir amatų rūmai ir juose veikiantis Europos įmonių tinklas (Enterprise ...
2024-03-06
Skaityti daugiau

Uostas ir jūra

Susisiekimo ministras paragino japonus išnaudoti Klaipėdos uosto galimybes

Japonijos įmonių investicijos ir aktyvus dalyvavimas plėtojant Klaipėdos uosto bei kitų regiono transporto infrastruktūros projektus svariai prisidėtų prie Trijų jūrų ...
2024-02-20
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This