Biržos tilto remontas irgi smenga nežinion

Miestas, Svarbu

Antrą kartą paskelbto Biržos tilto per Dangės upę kapitalinio remonto ir tvarkybos darbų konkurso pasiūlymų pateikimo terminą savivaldybė nukėlė jau antrą kartą. Šįkart – iki vasario 14 d. imtinai.

Martyno Vainoriaus nuotr.

Šio objekto likimas darosi panašus į Atgimimo aikštės su požeminiu parkingu atnaujinimo istoriją. Žinia, jau trečią kartą paskelbto šio konkurso terminas vėl yra nukeltas, šįkart – iki kovo 18 dienos. Bet ir šis terminas „gali būti ne galutinis“, nes teisme jau yra dvi potencialių rangovų inicijuotos bylos, kuriose pritaikytos laikinosios apsaugos priemonės. 

„Prašome minėtą atsakymą laikyti negaliojančiu. Teisingu atsakymu prašome laikyti šį”, – net taip savivaldybė atsako į rangovų užduodamus klausimus dėl Biržos tilto kapitalinio remontui naudotinų kai kurių statybinių medžiagų.

Tiesa, konkurse dėl šio objekto atnaujinimo klausimų užduodama mažiau nei dėl Atgimimo aikštės ir požeminio parkingo po ja įrengimo. Teisminiuose ginčuose ilgam įstrigusio Atgimimo aikštės atnaujinimo konkurso organizatorei – savivaldybei rinkos dalyviai uždavė jau gerokai  per 200 klausimų.

Kai kurie atsakymai į potencialių Biržos tilto remontuotojų klausimus numato galimybę, kad savivaldybė sumokės daugiau nei buvo numatyta: „1-3 klausimuose, o taip pat ir 2024-01-15 pateiktuose 5 ir 7 atsakymuose išvardintiems darbams projektavimas, esant pagrįstam poreikiui, bus užsakovo užsakomas ir atliekamas sutarties vykdymo metu”.

Laikyti negaliojančiais savivaldybė nurodė ir savo ankstesnius atsakymus į klausimus dėl Biržos tilto tilto lankstų remonto ar pakeitimo: „Taip, šiuos darbus reikia įsivertinti į pasiūlymo kainą. <…> Teisingu atsakymu prašome laikyti šį: Projekte lankstų remonto darbai nebuvo numatyti, todėl jų atlikimo į pasiūlymo kainą įsivertinti nereikia, tačiau prašome įvertinti lankstų išmontavimo ir  sumontavimo išlaidas. Sutarties vykdymo metu išmontavus lankstus, tiekėjas turės pateikti juos ekspertiniam vertinimui (ekspertus užsakys Užsakovas) dėl jų remonto ar pakeitimo nustatymo poreikio. Iškilus tokių darbų pagrįstam poreikiui, šie darbai ir jų projektavimas (jei toks bus reikalingas), bus perkami papildomai.”

Pirmą kartą pernai birželio viduryje paskelbtas Biržos tilto per Dangės upę kapitalinio remonto ir tvarkybos darbų konkursasbaigėsi šnipštu: negauta nei vieno rangovo pasiūlymo. 

Antrą kartą, gruodžio pabaigoje, paskelbto konkurso dokumentuose rašoma, kad būsimasis rangovas tiltą turi suremontuoti per 22 mėnesius, tačiau šis terminas gali būti pratęstas dar pusei metų. 2006 m. šis tiltas kapitaliai buvo suremontuotas per 8 mėnesius.  

Maksimali dabar numatytų darbų kaina neskelbiama. Jie turi būti atliekami pagal UAB „TEC Infrastructure” parengtą techninį projektą.

UAB „TEC Infrastructure” yra pasiūliusi ir transporto eismo schemą laikotarpiui kai tiltas bus remontuojamas. Viešasis bei kitas transportas turės daryti kelių kilometrų lankstą, o jų judėjimo laikas pailgės 6-8 minutėmis, rašoma darbo projekte. Dviratininkams iki Biržos tilto bus galima atvažiuoti iš abiejų Danės upės krantų pusių, tačiau per tiltą pervažiuoti nebus leidžiama. Jie privalės nulipti nuo dviračio, nusileisti laiptais žemyn ir persivesti dviratį per upę vakarinėje tilto pusėje laikinai įrengtu pontoniniu pėsčiųjų tiltu. Kitoje upės pusėje dviratininkams taip pat reikės pakilti laiptais aukštyn ir kartu vestis dviratį.

21 Comments

    • megejui pedinti nuo tilto iki tilto

      Gerbiamasi,nepatruk su „nuomone” bepedindamas „tiltais” kas 100 metru.
      Manau visi mato tuos mizernus pesciuju srautus Birzos tiltu …, „kameru” v.irasus „pasikelti”(monitoringui …),bet …

  1. Faktas

    Neverta pradeti kol nebus salia Bangu gt.naujo tilto !!

    Reply
    • Anonimas

      Kam tas tiltas uz 100m ??

    • Nuomonė

      Tam kad būtų kaip normaliame Europos mieste tiltai kas kelis šimtus metrų ir būtų gvybingas miestas abipus upės o ne džiunglės ir užkampiai kaip dabar kai tenka pėdinti ko kilometrą ir kelis iki artimiausio tilto.

    • to nuomonei

      jeigu pėdinti pradedi nuo naujosios keltų prieplaukos, tuomet tikrai bus daugiau nei 1 km 🙂

  2. Užteks.

    Užbaikit apie tą Basionų tiltą. Tiltas toje vietoje neįmanomas, nes nuo jo nuvažiavus nėra jokio gatvių pralaidumo. Be to jau daugybę kartų įrodyta, apie tokio tilto žalingą poveikį aplinkai. Jei būtinas naujas tiltas, tai būkite malonūs projektuoti jį tose vietose kur nėra tankiai gyvenamų namų, kur yra (ar gali atsirasti) plačios gatvės. Jau nusibodo to tilto temos eskalacija.Jei vėl bus bandoma grįžti prie to tilto idėjos įgyvendinimo, bus kreiptasi į Strasbūro teismą dėl viešo intereso pažeidimo. Medžiaga sukaupta.

    Reply
    • to užteks

      Gal prieš kreipiantis į Strasbūrą, kreipkitės į Bangų gatvėje esančios gydymo įstaigos specialistus- jie labiau jums padėtų.

    • ezys

      Siulau kreiptis ir del jau esanciu tiltu – jie taip pat „pazeidzia viesa interesa” tikriausiai, reiktu nugriauti 😛

    • Planas

      Reikia Bastionų tilto, reikia dar minimum šešių septynių tiltų Klaipėdoje. Atsiradus Bastionų tiltui pagaliau bus galimybė atiduoti Tiltų gatvę pėstiesiems, dviračiams ir kavinėms, o ateityje ir tramvajaus ar kito padoraus transporto linijai.

  3. Joris

    Dramų nedaryčiau, jei jis ir būtų vėliau remontuojamas. Va pasikartosiu, bet kaip šeimininkas neinvestuočiau į šio tilto kapitalinį remontą vos ne kas dešimtmetį. Verčiau tuos pinigus paskirčiau naujo Bastionų tilto statybai, jį skiriant tik viešajam ir spec. autotransportui, žinoma, ir pėstiesiems, dviratininkams, t.y. tik tiems, kas ir dabar Tiltų gatve naudotis gali. O pačią tiltų gatvę paverčiant pėsčiųjų alėja, bet tikrai neįstiklinta, kokią kažkada Taraškevičiaus kompanija siūlė. O dabartinio tilto būklė pėstiesiems tikrai tinkama ir kaži kada jai kokio remonto bereiktų.

    Reply
    • Anonimas

      Zmogau,yra neatitinkantis tech.salygu-laikmecio okupantu statytas- tiltas ?Turime kelias auksciausios kvalifikacijos pramonines imones dirbancias su metalu !?Negi sunku suprojektuoti … NAUJA siuolaikini tilta(kiek istaskyta „brukulams” … ) !? Montes g.-Birzos t.-Tiltu g. yra TIESIAUSIA arterija jungianti su naujamiesciu … !? Brukamas,tamstos „Kartuviu tiltas” i KUR-is KUR-per KUR,ogi is niekur i niekur -„sunkiajam autobusu !? transportui” !?Manau tai nesamoniu- nesamone !?

    • Pritariu

      Pritariu Joriui. Nepritarčiau jam, jei reaguotų į anonimo kliedesius.

    • Anonimas

      Puikus anonimo komentaras

    • Jonas

      Aš irgi Jorio idėjai pritariu. Miestas tikrai gautų daugiau naudos palikęs Biržos tiltą ir gatvė pėstiesiems, sukrutėtų ir Tilto gatvė, ir senamiestis. Galbūt galėtumėt šią idėją kažkaip savivaldybei ištransliuoti, Jori? Kažin, ar jie skaito mūsų komentarus, o geros idėjos turi gyventi 🙂

    • Joris Jonui

      Tai tų vizualizacijų, planų prikurta visa galybė- tegul iš stalčių išsitraukia, jų Taraškevičiaus laikais bent kelis variantus mačiau, vienas įstiklinant visą Tiltų gatvę. Nežinau kas besujudintų šitą stagnuojantį miestą. Klerkams svarbu nieko nedaryti, visur pinigų „trūksta”- geriausias pasiuntimas laivo kryptimi visus, kuriems miestas dar ne visvien…

    • to nuomonei

      Uždaryti Tiltų gatvę viešajam transportui būtų didelė klaida. Tiltų g. nėra tokios lankytinų vietų koncentracijos, kad ją paversti pėsčiųjų. Senamiestis ir taip merdi su krūva kitų kavinių. Iki šiol Bastionų tilto nebuvo ir niekam galvos dėl būtinumo neskaudėjo. Iš esmės jis statomas būsimo miegamojo kvartalo patogesniam susisiekimui. Kažkada buvo kalbama, kad patys šio kvartalo vystytojai finansuos naujo tilto statybą, o vėliau kažkaip jį „perėmė” savivaldybė.

  4. nėra čia ko stebėtis

    Šita valdžia tik mobingą gerai įvaldžiusi, o kitur – beviltiški. Baltijos- Taikos žiedas – stabdyti, moderni poliklinika – stabdyti. Ką dar stabdysite valdantieji – Nemuno aušra ir kiti pencynykai?

    Reply
    • Anonimas

      Galimai zinote priežasti..

  5. Nuomonė

    Tai gal dar ir remontuori nereikia, ar čia nebuvo ankstesnių berniukų planas pasipinigauti? Jei tiltas reikalauja remonto, bus suremontuotas, nekelkit panikos. O dėl tų požeminių garažų tikrai reikia pagalvoti, ar apsimoks tai finansiškai. O kas kaltas, ar ne tie, kurie nusprendė ne naują teatrą statyti erdvioje vietoje, o remontuoti tą šuns būdą. Pakankamai dirbo buvęs meras, o tas stengiasi dar labiau, palinkėkime jiems sėkmės.

    Reply
    • T

      Visiški diletantai, apgailėtini veikėjai, nesugeba net tilto remonto konkurso organizuoti.

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Miestas

Ieškoma recepto chaotiškai Tauralaukio plėtrai suvaldyti

„Šių urbanizuojamų teritorijų plėtra vyksta chaotiškai, pagal individualių sklypų savininkų norus, neatsižvelgiant į ilgalaikius besiformuojančių kvartalų socialinius, inžinerinius ir kitus ...
2024-04-28
Skaityti daugiau

Transportas

Savivaldybė imasi viešojo transporto konkursų

Klaipėdos savivaldybė paskelbė perkanti „keleivių vežimo reguliariaisiais reisais pagal nustatytą maršrutą Nr. 46 paslaugas”, nors anksčiau tokius viešuosius prikimus organizuodavo ...
2024-04-27
Skaityti daugiau

Politika, Svarbu

Per opozicijos valandą - karšti klausimai  ir rusiškas keiksmas

Per jau antrąją šios kadencijos Klaipėdos miesto savivaldybės tarybos opozicijos valandą ketvirtadienį svarstant, ar reikia daryti pietų pertrauką, iš posėdžių ...
2024-04-25
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This