Ant nuskendusio restorano „Regata“ liekanų statys sandėlį

Svarbu, Uostas ir jūra

Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija (KVJUD) pasirašė sutartį su UAB „Infes” dėl sandėliavimo paskirties pastato Marių gatvėje statybos. Nors už šioje vietoje „palaidoto” restorano „Regata” liekanų utilizavimą KVJUD sumokėjo dar prieš 20 metų, statant naują sandėlį tai kainuos papildomai. 

2021 metų pabaigoje KVJUD  surašė techninę užduotį sandėliavimo paskirties pastatui Marių gatvėje, valstybinio jūrų uosto teritorijoje, projektuoti. Joje, be kita ko, buvo nurodyta „atsižvelgti į tai, kad objekto teritorijoje, po žeme, nuo 3 m iki 6,3 m gylyje, yra likusios nedemontuotos buvusio plaukiojančio restorano „Regata“ konstrukcijos”. 

Sandėlio projektą 2022 metais parengė UAB  „SRP projektas”. Projekto autoriai konstatavo, kad „projektuojamas sandėliavimo paskirties pastatas yra virš paskendusio laivo liekanų esančių po užpilta žeme”. 

Todėl statant sandėlį „laivo liekanos bus atkastos, nuardyta viršutinė laivo dalis ir ertmės užpildytos drenuojančiu gruntu, taip siekiant sumažinti neigiamą įtaką pastato eksploatacijos metu”.

Šių darbų kaštai yra įskaičiuoti į KVJUD sutartį su UAB „Infes”, kurios vertė – beveik 5,4 milijono eurų. Sandėliavimo paskirties pastato statybas yra numatyta baigti iki kitų metų liepos mėnesio.

Laivas restoranas „Regata“ sovietmečiu buvo atplukdytas į Dangės upę ir buvo populiari ne tik klaipėdiečių, bet ir miesto svečių pramogų vieta. Tačiau 1992 metais per uraganą jis nuskendo. Kiek vėliau laivas buvo ištrauktas ir nuplukdytas į pietinę uosto akvatorijos dalį, kur tapo metalo ir surinkėjų grobiu bei valkatų prieglauda.

Ir tik 2002 metų rudenį  Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos pasamdyta  bendrovė „Lokys” ėmėsi demontuoti virš vandens esančią nelaimėlio viršutinė dalį. Vėliau imtasi ir povandeninės dalies, nors kilo sunkumų, nes kai kurios laivo liekanos svėrė keliasdešimt tonų.

Naujai šioje vietoje statomo sandėliavimo paskirties pastato pamatai – gręžtiniai poliai. Daliai polių bus naudojami esami 2020 m. įrengti poliai. Jie apjungiami monolitiniais rostverkais. Visas pastatas –  karkasinio tipo su surenkamomis gelžbetoninėmis kolonomis.  

Visos pagrindinės patalpos projektuojamos pirmame aukšte, antrame aukšte numatytos tik techninės patalpos – serverinė ir ventiliatorinė, į kurias užlipama laiptais. Iš antro aukšto koridoriaus suprojektuotas išėjimas ant vienaukštės pastato dalies stogo bei metaliniai laiptai su nustumiamu stogo dangčiu užlipimui ant aukštesnės stogo dalies. 

Pastatas padalintas į atskiras funkcines zonas: administracines buitines patalpas, patalpas uosto priežiūros skyriui, laivyno skyriui, uosto hidrografams ir bendrąsias patalpas. Pagrindinis įėjimas numatytas iš šiaurinės pusės pro administracinę dalį, kur numatytos buitinės patalpos, poilsio patalpos darbuotojams, sanitariniai mazgai, poilsio patalpos budintiems, kabinetas ir kt.

Į sandėliavimo patalpas numatyti penki 4 m aukščio automatiniai vartai su durimis. Virš sandėliavimo patalpų, kurioms nereikalingas aukštis (dirbtuvės ir kt.) įrengiamos antresolės.

0 Comments

  1. Laivas restoranas „Regata“

    Koks dar laivas ? Ten buvo DIRBTUVĖS remonto, o ne laivas.

    Reply
  2. ?

    Dituvos soduose stovi iš regatos „utilizuotos” namas?

    Reply
  3. Valter

    But grazu buve kad butu atrestourave o sande,iu tai tu griuvesiu pilni pakampiai yra

    Reply
  4. Ne lyberalas

    Galiu uz kažkiek daug pinigu atlikti studija del Regatos atrestauravimo. . Pinigus i priekį.

    Reply

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Miestas, Svarbu

Kitoks Klaipėdos valdžios požiūris jau atsiėjo apie pusę milijono

Dėl to, kad dabartiniai Klaipėdos vadovai atsisakė įgyvendinti kai kuriuos pirmtakų suplanuotos projektus, jiems jau išleisti miestiečių pinigai buvo negrįžtamai ...
2024-04-03
Skaityti daugiau

Transportas

Nutrauktas geriausių kelių į uostą paieškos konkursas

Dar pernai spalį pradėtos viešojo pirkimo procedūros dėl galimų į pietus nuo Dangės upės esančios ir būsimos uosto teritorijos susisiekimo ...
2024-03-24
Skaityti daugiau

Svarbu, Verslas

Planuojami ir mobilieji vandenilio pilstymo punktai

Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija paskelbė konkursą dėl viešųjų vandenilio pildymo punktų įrengimo Klaipėdos mieste. Sunkiasvoriam ir lengvajam transportui skirti ...
2024-03-23
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This