Klaipėdiečiai patenkinti „Klaipėdos vandens“ paslaugomis

Verslas
Avatar photoAtvira Klaipėda
2024-02-21

Nors pirmą kartą atliktas „Klaipėdos vandens“ klientų pasitenkinimo tyrimas parodė aukštą jų pasitenkinimo lygį, lyginant su bendru šalies komunalines paslaugas teikiančių įmonių vidurkiu, bendrovė teigia esanti numačiusi investicijas, dar labiau gerinsiančias klientų aptarnavimą.

Pasak bendrovės pranešimo, tiek bendras, tiek privačių „Klaipėdos vanduo“ klientų pasitenkinimo indeksas siekia 78 proc., verslo klientų – 79 proc. indekso.

Kartu atliktas tyrimas patvirtino ir tobulintiną sritį – klientų užklausų valdymą.

Pranešama, jog įmonės paslaugomis naudojasi daugiau nei 100 tūkst. klientų, bendrojo telefono skambučių linijos užimtumas yra itin didelis, todėl susisiekti su konsultantu ne visada pavyksta taip greitai, kaip norėtųsi. Sprendžiant šį iššūkį, numatyta dar šiais metais įsigyti Klientų skambučių centro paslaugas.

„Klientų pasitenkinimo tyrimas yra tarsi veiklos žemėlapis, leidžiantis dar plačiau pažvelgti į bendrovės klientų poreikius ir įsivertinti teikiamų paslaugų bei aptarnavimo kokybę. Nors privačių klientų pasitenkinimo GCSI indeksas net 9 punktais viršija bendrą Lietuvos komunalinių paslaugų vidurkį, o ir bendrai vertinant privačių ir juridinių klientų segmentus, rezultatai yra geri, tačiau tikrai matome dar tobulintinų sričių. Šiemet didelis dėmesys bus skiriamas ne tik infrastruktūros rekonstrukcijai, bet ir klientų patirties gerinimui – planuojamos investicijos į skambučių centro paslaugas, kurios leistų dar patogiau ir operatyviau teikti klientams aktualią informaciją“, – pranešime pažymi „Klaipėdos vandens“ generalinis direktorius Benitas Jonikas.

Bendrovė kviečia gyventojus vietoj popierinių sąskaitų rinktis elektronines paslaugas, taip ne tik tausojant gamtą, bet ir taupant savo laiką – savitarnoje patogiai ir lengvai galima deklaruoti rodmenis, neišeinant iš namų apmokėti sąskaitas bei naudotis kitais savitarnos privalumais.

INFORMACIJA

Pagrindinį tyrimo rodiklį, pasitenkinimo indeksą, sudaro trys matuojami aspektai: bendras pasitenkinimas įmone, atitikimas kliento lūkesčiams, įmonės palyginimas su įsivaizduojama idealia bendrove. Atliekant minėtą tyrimą, pasitelkta tarptautinė Global Customer Satisfaction Index (GCSI) klientų tyrimų metodologija, kurios tikslas yra išgryninti įmonėje pirmaujančias sritis bei nustatyti tobulintinus procesus.

Žymos: |

Komentarai:

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti apie klaidą

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Verslas

Veiklą pradeda „Klaipėdos vandens“ skambučių centras 

Uostamiesčio savivaldybės valdoma bendrovė „Klaipėdos vanduo“ praneša, jog įsigijo skambučių centro paslaugą. Naujoji paslauga esą leis klientams daug greičiau gauti ...
2024-07-17
Skaityti daugiau

Aplinkosauga, Svarbu

Smarvė niekur nedingo, bet kaltų nerasta

Nors savaitės pradžioje socialiniuose tinkluose pietinėje miesto dalyje gyvenantys klaipėdiečiai vėl skundėsi padidėjusia smarve, į antradienį Aplinkos ministro Simono Gentvilo ...
2024-07-10
Skaityti daugiau

Verslas

Ukrainos karius pasieks 12 automobilių iš Klaipėdos

Artimiausiu metu iš Klaipėdos į Ukrainą pajudės krovinys su 12 naudotų automobilių, kurie nebenaudojami savivaldybės įmonės „Klaipėdos vanduo“ veikloje, tačiau ...
2024-06-18
Skaityti daugiau



Pin It on Pinterest

Share This