Po dar vienos žūties avaringiausioje sankryžoje – draudimai (18)

Svarbu, Transportas
Avatar photoArtūras Šulcas
2024-03-05

Vasario pabaigoje žuvus vairuotojai, o praėjusią savaitę avarijoje sužeidus nepilnametę, Eismo saugumo komisija Sausio 15-osios ir Rumpiškių gatvių sankryžoje rekomenduoja drausti iš Rumpiškės g. važiuoti tiesiai ir sukti į kairę. Tai yra nebe pirma šios komisijos ir ekspertų rekomendacija: į ankstesnes rekomendacijas beveik nebuvo atsižvelgta.

facebook.com/groups/Klaipėdos reidai II nuotr.

Tačiau dabar pažadėta, kad per porą savaičių šioje sankryžoje bus įteisinti ne tik šie draudimai, bet ir įrengti laikinieji transporto greičio mažinimo kalneliai, kuriuos ateityje pakeis stacionarios iškiliosios greičio slopinimo priemonės. Ateityje čia bus įrengta ir šviesoforais reguliuojama sankryža. 

Ilgai netrukus čia turėtų atsirasti ir nauji kelio ženklai bei horizontalus ženklinimas, draudimai prie sankryžos statyti automobilius tiek Sausio 15-osios, tiek Rumpiškės gatvėje. Taip pat gali būti pašalinti kai kurie medžiai ir krūmai.

Aurelijus Jankauskas, Klaipėdos apskrities vyriausiojo policijos komisariato Kelių policijos skyriaus viršininkas, posėdžio metu priminė, kad policija dėl šios „juodosios dėmės” signalizuoja jau nuo 2020 metų.

„Vėluojama šioje vietoje ką nors daryti”, – sakė jis. 

„Jūs siūlote prasčiausius variantus, – taip į naujus pasiūlymus, kaip optimizuoti eismą šioje sankryžoje, reagavo „Pingvinuko” rajono seniūnaitis Mindaugas Tvysa. – Norite padaryti šį rajoną nepatrauklų jo gyventojams”.

Anot jo, draudimas sukti į kairę sukels problemų gretimose sankryžose, o Rumpiškės gatvėje, kur tėra tik viena pėsčiųjų perėja, eismas taps dar labiau komplikuotas. Jis teigė, kad nors Sausio 15-osios gatvėje mašinoms stovėti yra draudžiama, tačiau šio draudimo nėra laikomasi.

Transporto kompetencijų agentūra nustatė, kad šioje sankryžoje 4 iš 5 eismo įvykių įvyko pėsčiųjų perėjoje per Sausio 15-osios gatvę. Skaudžios avarijos, agentūros teigimu, čia įvyko dėl prasto pažeidžiamiausių eismo dalyvių – pėsčiųjų – matomumo perėjoje ir jos prieigose, dėl leistino greičio nesilaikymo Sausio 15-osios gatvėje. O taip pat – ir dėl prasto sankryžos prieigų matomumo.

Agentūra tvirtina, kad siūlymas uždrausti kairinius posūkius ir važiavimą tiesiai iš abiejų Rumpiškės gatvės pusių nėra susijęs su bandymu panaikinti šią kelių eismo „juodąją dėmę”, kokių Klaipėdoje yra per 20. Dar daugiau: ekspertai teigia, kad „toks eismo organizavimas eismo dalyviams gali būti nesuprantamas, tai gali lemti Kelių eismo taisyklių pažeidimus, o problematika gali persikelti į kitų artimiausių sankryžų nuovažas“.

„Jei vis tik planuojate sumažinti tranzitinį eismą Rumpiškės g., tai tada mes rekomenduojame sankryžos šalutinėse gatvėse įrengti kelio ženklus Nr. 402 „Važiuoti į dešinę“ – tokiu būdu būtų mažinamas tranzitinis eismas Rumpiškės g., – pasiūlė agentūra. – Taip pat tokiu atveju siūlome Sausio 15-osios g. įrengti horizontaliojo ženklinimo dvigubas ištisines linijas Nr. 1.3 iki artimiausių šviesoforinių sankryžų tam, kad eismo įvykių rizika nepersikeltų į artimiausias nuovažas, vairuotojai apsisukinėtų artimiausiose šviesoforinėse sankryžose“. 

Ankstesnis Klaipėdos kelių policijos skyriaus viršininkas Mindaugas Džermeika buvo minėjęs, jog sankryžoje įrengta eismo saugumo salelė šiek tiek padeda, bet vairuotojai, siekdami išvengti Taikos prospekto šviesoforų, važiuoja paraleline Rumpiškės gatve ir kerta keturių eismo juostų Sausio 15-osios gatvę, o tai, esant nemažam greičiui, yra pavojinga.

Savivaldybė praėjusių metų pabaigoje sudarė 50 457 eurų vertės sutartį dėl avaringiausių Klaipėdos miesto vietų vadinamųjų juodųjų dėmių nustatymo ir tyrimo projekto parengimo šių dėmių šalinimui paslaugų.

Žymos: | | | | | | | |

Komentarai (18):

Atsakymų į “Po dar vienos žūties avaringiausioje sankryžoje – draudimai”: 18

  1. Idiotai.. ai parašė:

    Jau nukirto medi, kuris apskritai netrykdė.
    Čia nera sprendimas. Šviesoforas-sprendimas

  2. Marijus parašė:

    Eilinis papezėjimas. Kas paprasčiau – uždraust, iškirst. Ir darbo minimaliai, ir babkes geras galima pasiimti. Ir galvot nereik visai. Vaitkau – pasiveizėkit atidžiau – buko ir bukesnio varžybos savivaldybėje…

  3. Vardas parašė:

    Kodėl nepabandžius žiedinės sankryžos tipo. Prieš jį automobiliai tikrai priverstinai pristabdys ir nekils greičio problemų o šviesoforai yra ekologinė problema ir dar kalneliai yra tai jau auto gadinimas

    • Anonimas parašė:

      Ziedai ziedukai kaip sasas kelyje.. sviesoforas zymiai geriau. Bent i kaire puse ar tiesi bus islaikyta galimybę važiuoti. Ps po metu keliu tie ziedukai sekmingai bus demontuojami

  4. klp parašė:

    Eismo tvarkytojai visiški neišmanėliai- visais atvejai moka ti uždrausti. Jau kiek laiko pietinio rajono gyventojai deda i šuns dienas valdżia už kairio posúkio panaikinimą iš Smilteles g į Vingio g.Mieste labai i akis krenta eismo saugumo trùkumai.

  5. Viskas gerai matosi parašė:

    Juokios vėjas ir medžiai netrukdo.
    Problema yra perėja per arti prie sankryžos. Nuo Tilžės isibegėja ir važiuoja kai kurie 70 ir daugiau. Ir ta avarija: vairuotojas viršijo greiti.
    Dėl to užmušė moteri.
    O taip visus nukalė einančius per perėja.

  6. ... parašė:

    Jei 4is 5 pėsčiųjų perėjoje problema pėsčiųjų perėją. Naikinti ją. Arba reguliuojama daryti.

  7. Miestas parašė:

    Sausio 15 gatvę siaurinti iki dviejų juostų, įrengiant normalias parkavino vietas pirmuose juostose. Juk patys pripažysta, kad ten jau dabar parkuojami automobiliai. Dėl to kraštinės juostos nėra naudojamos. Sankryžoje turi atsirasti nedidelis žiedas. Tada nei draudimu, nei šviesoforų nereikės.

  8. Protobokštas parašė:

    Saugaus eismo komisija daugiau nieko nebemoka tik drausti. Smegenėlės susitraukė. Šlakbaumus statykit, kalnelei šudo kruva.?

  9. Gyventojas parašė:

    Dar galėtų imtis priemonių, kad Sausio 15 gatvės ruožas link Minijos gatvės naktimis nebūtų lenktynių trasa!

  10. Vytautas parašė:

    Visi tie kalneliai, kelio ženklai, dangos ženklinimas problemos neišspręs. Bereikalingos išlaidos. Geriau tuos pinigus paskirti šviesoforų įrengimui ir problema išsispręs visiems laikams.

  11. Teko vaziuoti parašė:

    Ten Rumpiskes gatve važiuojant susidaro jausmas kad tai viena tiesi istisine gatve..
    Statykit STOP ženkla ir kalniuka prieš susikirtima

  12. Blaivus parašė:

    Siulau dar protingiau – panaikinti gatve ir uzseti zole, pasodinti medelius, suoliukus, kur vairuotojai gales prisesti. Dviraciams negalima cia taip pat, nes zuvo vairuotoja, kuri nemate kur vaziuoja…

  13. Gyvenantis šalia parašė:

    Yra paprastas labai veiksmingas sprendimas: 1. Trumpo veikimo šviesoforas su žalia rodykle į dešinę iš Rumpiškės gatvės
    2. Panaikint pagaliau ta žalią gyvatvorę nahren nuo perėjos, per kurią yra visiška akla zona vairuotojams. Ir viskas. Ir nereikia išradinėt dviračio miestui su policija.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti apie klaidą

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Miestas

Slipas nuleisti laivui į jūrą yra, bet privažiuoti iki jo - draudžiama

„Panaikinti kelio ženklą, draudžiantį įvažiuoti, – penktadienį Eismo saugumo komisijos posėdžio metu siūlė Klaipėdos savivaldybės administracijos Transporto skyriaus vyriausioji specialistė ...
2024-06-21
Skaityti daugiau

Fotoreportažai, Transportas

Ženklų kaitaliojimas Teatro gatvėje susuko galvas vairuotojams

Klaipėdos miesto savivaldybei šiemet dukart per mėnesį pakeitus kelio ženklus prie Teatro aikštės vairuotojai ėmė blaškytis. Savaitę stebint situaciją šioje ...
2024-06-19
Skaityti daugiau

Svarbu, Transportas

Valdantieji užsimojo prieš Klaipėdos gatvių „šviesoforizaciją“

„Įvyko avarija – pastatom šviesoforą. Mes taip visą miestą apdėliosim”, – trečiadienį Klaipėdos miesto tarybos Miesto ūkio ir aplinkosaugos komiteto ...
2024-06-12
Skaityti daugiau



Pin It on Pinterest

Share This