„Lidl“ išlieka tvariausiu prekės ženklu (2)

Verslas
Avatar photoAtvira Klaipėda
2024-03-20

„Lidl“ penktus metus iš eilės išlieka tvariausiu prekės ženklu Lietuvoje, rodo „Sustainable Brand Index™️“ – didžiausia nepriklausoma prekių ženklų tvarumo analizė Europoje. Šį tvariausių įmonių reitingą sudarė Švedijoje įsikūrusi tyrimų bendrovė „SB Insight“. „Lidl“ lyderio pozicijų neužleidžia jau penktus metus ir tvariausiu prekės ženklu išrenkamas kasmet nuo 2020 metų.

Palmiros Mart nuotr.

Tyrimas atliekamas aštuoniose šalyse: Norvegijoje, Švedijoje, Suomijoje, Danijoje, Nyderlanduose ir Baltijos šalyse. Kiekvienoje šalyje gyventojai vertino įvairių sričių prekių ženklus pagal jų atsakomybę aplinkos apsaugos ir socialiniu požiūriu. 2024 metais Lietuvoje buvo vertinami 84 prekės ženklai, iš kurių tvariausiu išrinktas „Lidl“.

„Tikime, kad bendruomenę sutelkiančių ir gamtai svarbių iniciatyvų sėkmę užtikrina ne trumpalaikiai sprendimai, o ilgalaikės iniciatyvos, kurias ir įgyvendiname. Siekiant dar aukštesnių tikslų aktyviai įtraukiame tiek mūsų darbuotojus, tiek ir klientus. Ilgalaikiai bendrovės įsipareigojimai ir bendruomenės sutelkimas daro didelę įtaką ir realų pokytį, tad šis, dar kartą suteiktas įvertinimas, mus įkvepia kartelę kelti dar aukščiau“, – pranešime cituojamas „Lidl Lietuva“ korporatyvinių reikalų ir komunikacijos vadovas Antanas Bubnelis.

Be kitų iniciatyvų pirkėjai kviečiami kartu su „Lidl“ remti ir Baltijos pilkųjų ruonių išsaugojimą. „Lidl“ prekybos tinkle įsigyjant specialų daugkartinį „Duok ruoniukui penkis“ pirkinių maišelį, dalis prekės kainos skiriama šių Baltijos jūrų gyvūnų reabilitacijai tam pritaikytame Jūrų muziejaus centre.

INFORMACIJA

Tyrimų agentūra „SB Insight“ kasmet nuo 2011 metų vertina, kokią įtaką tvarumas daro prekių ženklams, jų komunikacijai ir verslo plėtrai bei išveda prekių ženklų tvarumo indeksą. Į analizę įmonės atrenkamos pagal kelis kriterijus: užimamos rinkos dalį, apyvartą ir bendrą prekių ženklo žinomumą šalyje. Atrinktus prekių ženklus aplinkosaugos ir socialinės atsakomybės srityse vėliau vertina atitinkamos šalies gyventojai.

Visą įmonių tvarumo reitingą Lietuvoje rasite čia.

Žymos: | |

Komentarai (2):

Atsakymai į “„Lidl“ išlieka tvariausiu prekės ženklu”: 2

  1. Kaip Lidl pats save giria... parašė:

    Kaip sakoma „kas šuniui uodegą pakels, jeigu ne jis pats”. Tai tikra tiesa.

  2. TAS parašė:

    tai kad tam SB INSIGHT puslapyje IKI yra pirmam puslapyje, o ne LIDL.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti apie klaidą

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Verslas

„Lidl“ skelbia, kaip dirbs per Kalėdas ir Naujuosius metus

Prekybos tinklas „Lidl“ skelbia, kaip dirbs per artimiausias žiemos šventes. Jau tradiciškai, aštuntus metus iš eilės, „Lidl“ parduotuvės nedirbs pirmąją ...
2024-11-15
Skaityti daugiau

ELTA

Pigiausių maisto produktų vidutinis krepšelis spalį toliau brango

Pigiausių maisto produktų vidutinis krepšelis spalį, palyginti su šių metų rugsėju, šalies parduotuvėse brango 0,83 euro (1,3 proc.) ir buvo 0,68 ...
2024-11-05
Skaityti daugiau

Aplinkosauga

Į jūrą paleista dar 19 ruoniukų: prie jų išsaugojimo gali prisidėti kiekvienas

Rugsėjo 7 d. minima Baltijos jūros diena, kuria siekiama atkreipti dėmesį į kritišką Baltijos jūros ekologinę padėtį. Viena iš gyvybiškai ...
2024-09-06
Skaityti daugiau



Pin It on Pinterest

Share This