Taikos prospekto eismo valdymas – neįveikiama užduotis? (2)

Transportas
Avatar photoArtūras Šulcas
2024-04-04

Nors eismo valdymo sistemos modernizavimo vienoje iš pagrindinių Klaipėdos transporto ašių – Smiltelės g., Taikos prospekto, Tiltų, Herkaus Manto ir Liepojos gatvių – techninis darbo projektas turėjo būti baigtas pernai gruodžio pradžioje, jo pabaiga nukelta jau antrą kartą. O darbų kaina padidėjo 29,4 proc. nuo pradinės sutarties vertės.

Martyno Vainoriaus nuotr.

Šią sutartį Klaipėdos miesto savivaldybė pasirašė dar 2022 m. gruodį su UAB „Atamis”. 260 tūkst. eurų vertės darbai turėjo būti baigti per metus. Tačiau po uostamiesčio politinės valdžios kaitos praėjusių metų lapkritį buvo nuspręsta įsigyti papildomas paslaugas už 76 488,94 Eur ir bendra sutarties kaina išaugo iki 336 578,44 Eur. Taip pat buvo numatyta kita visų darbų pabaigos data – 2024-04-06.

Tačiau priartėjus tai datai savivaldybė ir UAB „Atamis” sutarė sutarties galiojimą pratęsti dar kartą, – iki šių metų birželio 22 dienos. Apie tokio veiksmo priežastis viešai nėra paskelbta.

Pasirašant pirminę užduotį projektuotojams buvo keliama užduotis „suprojektuoti naujas šviesoforais reguliuojamas sankryžas, šviesoforinių sankryžų ir pėsčiųjų perėjų rekonstravimą arba kapitalinį remontą” pagal savivaldybės nurodytą sąrašą. 

„Visų sankryžų valdikliai privalės būti valdomi Klaipėdos miesto naudojamoje vieningo šviesoforų valdymo sistemoje (Omnia) bei VTP sistemoje Smart Prio, leidžiančią sujungti skirtingų gamintojų valdymo įrangą į vieną naudotojo prieigą, bei viešojo transporto prioritetų sistemą, leisiančią suteikti pirmenybę viešajam transportui kertant šviesoforines sankryžas, – nurodoma 2022 metais surašytoje techninėje užduotyje. – Užtikrinti eismo organizavimą išmanaus koordinavimo principu Taikos pr., atnaujinti eismo organizavimo planus kiekvienoje rekonstruojamoje sankryžoje ir pėsčiųjų perėjoje. Numatyti srautų detekcijos sistemą, dviratininkų ar (pagal poreikį) dviratininkų / pėsčiųjų šviesoforus , VT skirtus šviesoforus, pėsčiųjų mygtukus, laiko apskaitą bei kitas reikalingas eismo reguliavimo ir saugumo priemones.”

Iš viso šioje trasoje numatoma įrengti, rekonstruoti arba kapitaliai atnaujinti per 30 sankryžų. Projektuojamas ir kapitalinis Taikos pr., Kūlių Vartų, Galinio Pylimo gatvių sankryžos remontas. 

Žymos: | |

Komentarai (2):

Atsakymai į “Taikos prospekto eismo valdymas – neįveikiama užduotis?”: 2

  1. Kad parašė:

    Na taip liberalai priešakyje su Grubliausku tai sprendė 10 metų, o dabar savo nepadarytus liapsusus suversti Vaitkui, tai liberalų ir konservatorių taktinė politika. Dar ne tokių palikimų yra apie kuriuos niekas net nenori rašyti t.y. veltui laiko gaišinti

  2. Marijus parašė:

    Tik nereikia oro burbuliukų… Kelioliką metų buvusi „valdžia” šitą reikalą „sprendė”?..

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti apie klaidą

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Miestas, Svarbu

Girgždančio Biržos tilto remontas: brangu, brangiau ir dar negreitai?

„Tai, ko gero, prie to tilto remonto mes negreit dar prieisime, – taip Finansų ir ekonomikos komiteto pirmininkas Rimantas Taraškevičius ...
2024-06-13
Skaityti daugiau

Spyglys

Kai vietoje galvos elektros lemputė*

Pasižiūrėjęs ir pasiklausęs trečiadieninio mūsų miestelio politikų posėdžio, kurio metu valdantieji savo gretose rado dezinformatorių, Spyglys išėjo į gatves savo ...
2024-06-12
Skaityti daugiau

Spyglys

Pas šoferius ir elektrikus - pinigų kaip šieno*

Savivaldybei nusprendus pamaloninti savo įmonę „Klaipėdos paslaugos”,  kurios vadovai teisiami už „gerus darbus”, 1,2 milijono eurų vertės vidaus sandoriu ir 1,7 ...
2024-06-12
Skaityti daugiau



Pin It on Pinterest

Share This