Prioritetas – ne kapitaliniam gatvių remontui, o paprastam taisymui (4)

Miestas
Avatar photoArtūras Šulcas
2024-04-17

Klaipėdos meras siūlo perpus mažinti investicijas į gatvių tiesimą, rekonstravimą ar kapitalinį remontą. Tačiau daugiau lėšų būtų skirta paprastajam vietinės reikšmės kelių remontui ir keliams daugiabučių namų kiemuose tiesti bei stovėjimo aikštelėms įrengti. Todėl siūloma, kad statyti, rekonstruoti ar kapitališkai remontuoti vietinės reikšmės kelių (gatvių) prioritetiniam sąrašui kasmet būtų skiriama ne 30, kaip iki šiol, o tik 15 proc. visų planuojamų lėšų. Nuo 20 iki 10 proc. mažėtų ir asignavimai gatvėms su žvyro danga.

Martyno Vainoriaus nuotr.

Tačiau daugiabučių namų kiemų vidaus kelių (gatvių) ir jų automobilių stovėjimo aikštelių prioritetiniam sąrašui būtų skiriama ne 10, kaip iki šiol, o 20 proc. numatytų lėšų. Dviračių ir pėsčiųjų takų tiesimui ar rekonstravimui asignavimai padidėtų nuo 10 iki 15 proc. O paprastajam vietinės reikšmės kelių (gatvių) remontui pagal prioritetinį sąrašą finansavimas padidėtų nuo 30 iki 40 proc.

Sprendimo projekto, kurį meras pateikė savivaldybės politikams svarstyti, aiškinamajame rašte teigiama, kad atsižvelgiant į Tarybos sprendimu patvirtintą 2024-2026 metų strateginį veiklos planą paskirstytos piniginės lėšos jau neatitinka planų, todėl būtina jas paskirstyti proporcingai.

Patvirtintame 2023–2027 metų savivaldybės veiklos prioritetų sąraše įrašyta, kad bus įrengta 10 tūkst. vietų automobiliams, įskaitant laikino sustojimo erdves, bus vykdomi ne mažiau kaip penki įvažiavimų į miestą rekonstravimo projektai.

Klaipėdos miesto žvyruotų gatvių dangų remonto darbams per trejus metus savivaldybė suplanavo išleisti iki 504 tūkst. eurų. Nors vienas iš naujai patvirtintų jo veikos prioritetų numato žvyrkelių asfaltavimo priemonių plano atnaujinimą ir įgyvendinimą 100 proc.

Žymos: | |

Komentarai (4):

Atsakymai į “Prioritetas – ne kapitaliniam gatvių remontui, o paprastam taisymui”: 4

  1. Marijus parašė:

    Meras siūlo, o savi kelininkai „dirba”..Kaip ryte – asfaltas pilamas į prilijusią duobę…. Ilgai laikys toks „remontas”.…

  2. Geležinkelietis2 parašė:

    Ir dar reikėtų įtraukti į sąrašą sutvarkyti S.Nėries gatvę (būsimą Alfonso Žalio… turbūt). Grindinys yra toks grubus, kad ir su vežimu, traukiamu arkliais, jau sunku pervažiuoti. Ypač bjauri yra S.Daukanto-S.Nėries sankryža.

  3. Geležinkelietis parašė:

    Tokiu atveju reikia nutiesti pietinį aplinkkelį, kad furos neartų centrinių gatvių. Antraip po poros metų iš Taikos pr., Šilutės pl. liks lopytas gelžkelis.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti apie klaidą

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Miestas

Klaipėdos žemė ir toliau bus ariama

„Leidžiu M. J. (gim. (duomenys neskelbtini) (toliau – valstybinės žemės ploto naudotojas) iki 2024-12-31 laikinai naudotis valstybinės žemės fondo žemės ...
2024-05-27
Skaityti daugiau

Miestas, Svarbu

Klaipėdos ambicijos prie marių: nuo kalbų iki pirmųjų popierių - beveik dveji metai

„Turi būti tikslinami Karaliaus Vilhelmo kanalo sujungimo su Kuršių mariomis konkretūs sprendiniai”, – rašoma „pietinio pocentrio Stariškių rajone” galimybių studijos ...
2024-05-27
Skaityti daugiau

Miestas

Smiltynės gatvės projektavimas sustabdytas atbuline eiga

„Stabdyti sutarties vykdymą nuo 2023 m. lapkričio 29 d. iki 2024 m. liepos 1 d.”, – tokį susitarimą šių metų ...
2024-05-26
Skaityti daugiau



Pin It on Pinterest

Share This