Gyventojams – dar daugiau žinių apie tai, kas vyksta jų name (3)

Konsultacijos
Avatar photoAtvira Klaipėda
2024-05-01

Bendrovė „Mano BŪSTAS“ skelbia, kad jau greitai jos klientai įvairiais skaitmeniniais kanalais gaus visą informaciją apie jų daugiabučiuose planuojamus bei vykdomus darbus, įvykusias avarijas, jų likvidavimo trukmę, darbų pabaigą.

Šiuo metu proaktyvaus informavimo įvairiais kanalais testavimas vykdomas dalyje Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos regiono daugiabučių namų, o iki metų pabaigos ši paslauga, tikimasi, bus teikiama visiems bendrovėms klientams.

„Mano BŪSTO“ Produktų vystymo grupės vadovės Indrės Kolesnikovienės teigimu, vykdant nuolatines apklausas girdimas vis didesnis klientų poreikis žinoti, kokie darbai atliekami jų namuose. Dabar apie tai yra informuojami laiptinėje esančiose skelbimų lentose bei savitarnos svetainėje „BonoDomo“. Kadangi klientai ne visuomet naudojasi šiais informavimo kanalais, bendrovė siekia, kad kuo daugiau gyventojų laiku pasiektų informacija apie name planuojamus bei vykdomus darbus ar įvykusias avarijas jų name. Tad įmonė klientus papildomai informuos trumposiomis SMS žinutėmis ir el. laiškais.

„Analizuodami klientų apklausų anketas matome, kad poreikis čia ir dabar žinoti, kas vyksta jų name, tik auga. Žmonės nori žinoti ne tik kada ir kokie darbai atliekami, bet ir dėl ko įvyko viena ar kita avarija ir kada ji bus likviduota. Būtent todėl tobuliname informavimo sklaidą, kad visi butų savininkai gautų visas jiems aktualias žinias“, – pranešime cituojama I. Kolesnikovienė.

Klientų informavimas apie planuojamus ir atliktus remonto darbus, o taip pat name įvykusias avarijas bei jų likvidavimą bus vykdomas etapais. Iš pradžių gyventojams bus pranešama apie planuojamą darbų pradžią, jų trukmę, o galiausiai klientai gaus žinutę, kad darbai užbaigti arba kuriam laikui pratęstas jų atlikimų terminas.

I. Kolesnikovienės teigimu, pasitaiko atvejų, kuomet dalis klientų dėl įvairių aplinkybių net nežino, kad jų name buvo vykdomi tam tikri darbai, nes nemažai žmonių, kai pastate darbuojasi meistrai, dienos metu dirba. Be to, dalis darbų atliekami tose namo vietose, kur gyventojai paprastai nesilanko – ant stogo ar šilumos punkte. Vėliau, pamatę sąskaitose, kad jų name buvo atlikti minėti darbai, žmonės nustemba, nes jų tiesiog nematė, nepaskaitė informacijos skelbimų lentoje arba nesinaudoja savitarnos svetaine.

„Norime, kad mūsų klientai žinotų apie visus jų name vykdomus darbus, nes tai yra jų bendras turtas. Neabejojame, kad išplėtę informacinę sklaidą ir kanalus, kuriais bus siunčiami pranešimai, suteiksime klientams daugiau aiškumo. Tai taupys ir pačių žmonių laiką – jiems nereikės kaskart kreiptis į įmonės atstovus prašant paaiškinti, kada, kokiu pagrindu ir kokie darbai buvo vykdomi“, – naujovės pranašumus vardijo „Mano BŪSTO“ Produktų vystymo grupės vadovė.

Pasak jos, jau matomi ir pirmieji diegiamos naujovės rezultatai. Gyventojai, kurių namuose jau vykdoma ši informavimo sistema, palankiai įvertino įmonės siekį vykdyti proaktyvią komunikaciją.

Aktyvi komunikacija bus vykdoma ir avarijų name atveju, kuomet kiekvienas namo gyventojas bus informuojamas individualiai. Pranešimai bus siunčiami ne tik apie įvykio faktą, numatomą avarinės tarnybos atvykimo laiką, bet ir planuojamą namo resursų (šildymo, vandens, kt.) atstatymo darbų trukmę, pabaigą. Dėl to namo gyventojai galės lengviau planuoti savo laiką, jei dėl avarijos name būtų atjungtas vanduo, šildymas ar elektra.

Tiesa, yra viena sąlyga, jei gyventojai norėtų įvairiais, jiems patogiais kanalais gauti visą aktualią informaciją klientai su namo prižiūrėtoju turėtų pasidalinti savo kontaktais, jeigu dar nėra to padarę. Tai visada galima padaryti paskambinus į „Mano BŪSTO“ klientų patirčių centrą arba užpildyti reikiamus duomenis savitarnos svetainėje.

Žymos: |

Komentarai (3):

Atsakymai į “Gyventojams – dar daugiau žinių apie tai, kas vyksta jų name”: 3

  1. Žentas teisėsi parašė:

    su mano būstu .Norėjo papildomai apmokestinti avarinės iškvietimą. Būsto juristas bendravo kaip devyniasdešimtųjų banditas. Apylinkės teismo sprendimas buvo žento naudai ir būstas jį apskundė , bet apygardos teismas paliko galioti tą patį sprendimą – jei už avarinės tarnybos iškvietimą sumokėta tai tarnybai, tai joks būstas negali nieko daugiau reikalauti. Būstui dar atiteko ir teismo išlaidos.Spėkit iš kieno kišenės

  2. klp parašė:

    mano bustas – tarpininkas perparduodantus paslaugas uz 5 -10 kart didesnes kainas, kuriu niekas nereguliuoja

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti apie klaidą

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Verslas

„Mano BŪSTAS“ fiksuoja kokybinius lūžio metus

Per vienerius metus ženkliai išaugęs klientų pasitenkinimas ir žymiai geresnė teikiamų paslaugų kokybė – tokius klientų įvertinimus teigia fiksuojanti Klaipėdoje ...
2024-02-26
Skaityti daugiau

Miestas

Avarijų daugiabučių nuotekų tinkluose - perpus mažiau

Daugiabučius administruojanti bendrovė „Mano BŪSTAS“ skelbia, kad pasitelkusi inovatyvius sprendimus ir atlikusi išsamią analizę rado efektyvų būdą, padedantį apsaugoti gyventojus ...
2024-02-05
Skaityti daugiau

Verslas

Susisiekti su „Mano BŪSTU“ galima greičiau nei bet kada anksčiau

Daugiabučius administruojanti bendrovė „Mano BŪSTAS“ skelbia, jog fiksuoja naujus paslaugų kokybės rekordus. Bendrovės Klientų patirčių centras trečiąjį šių metų ketvirtį ...
2023-11-08
Skaityti daugiau



Pin It on Pinterest

Share This