Dviračių takas į Melnragę kainuos beveik 1,4 milijono eurų (19)

Svarbu, Transportas
Avatar photoArtūras Šulcas
2024-08-07

Klaipėdos savivaldybė liepos 26 d. pasirašė 1 379 060 eurų vertės sutartį dėl dviračių ir pėsčiųjų takų kapitalinio remonto Prano Lideikio gatvėje, nuo Liepojos iki Molo gatvių, rangos darbų. Sutarta visus darbus ir procedūras užbaigti iki 2026 metų vasaros.

Atvirame konkurse dėl šio kontrakto dalyvavo šešios bendrovės: „VVARFF“, „Eurovia Lietuva“, „Tilta“, „STAMELA“ „Telšių keliai“ ir „Madaris“. Didžiausia konkurse pasiūlyta kaina – 2 020 700,7 Eur. Konkurso laimėtoja pripažinta UAB „VVARFF“, pateikusi ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą. Savivaldybės sutartis su šia bendrove dar nėra viešai paskelbta, todėl duomenų apie numatomų darbų grafiką nėra. 

Pėsčiųjų ir dviračių takas bus tiesiamas palei Prano Lideikio gatvę, kurios ilgis – apie 500 metrų. Toliau – jau Audros gatve. Dabar čia esama prastos būklės pėsčiųjų tako, kuriuo pėstiesiems ir dviratininkams yra sudėtinga judėti. Darbai bus vykdomi pagal UAB „Plentprojektas” parengtą kapitalinio remonto projektą, už kurio parengimą savivaldybė 2022 metais įsipareigojo projektuotojams sumokėti 43,9 tūkst. eurų.

„Sprendiniai prasideda ties žiedine sankryža su Panerių g. ir Audros g. ir užsibaigia ties Vokiečių karių kapinėmis. Visame ruože, kur automobilių leistinas važiavimo greitis siekia 70 km/h,  numatyta įrengti kelio atitvarą, kuris apsaugos pėsčiuosius ir dviratininkus nuo automobilių ir taip pat apsaugos automobilius nuo nuvažiavimo nuo šlaito, kuris yra pylime kylant link viaduko. Šiame pylime taip pat numatyta įrengti tvorelę skirtą pėstiesiems ir dviratininkams. Įvertinus apsaugos zonas pėstiesiems ir dviratininkams, nuo atitvarų ir tvorelių nuo ruožo pradžios projektuojamas bendras pėsčiųjų ir dviračių takas, kurio plotis 2,5 metro ir atkarpoje, kurioje ant pylimo artėjama link viaduko siekiant išsaugoti esamus želdinius šlaite ir išlaikyti sprendinių vientisumą su tako pločiu ant viaduko (tako geometrija ant viaduko nekeičiama, atnaujinama tik danga) projektuojamas 2,0 metrų pločio pėsčiųjų takas, kuris vėl pereina į bendrą pėsčiųjų ir dviračių taką, kai sprendiniai ant šlaito paplatinus taką nebesiekia želdinių augančių jame. Atkarpoje, kurioje esamoje situacijoje takas vingiuoja toliau nuo važiuojamosios dalies, įrengiamas atskiras pėsčiųjų ir dviračių takas. Ruožo pabaigoje įrengiamas 2,5 metro pločio takas su betoninių 200x100x80 pilkos spalvos trinkelių danga su numatyta vieta autobusų stotelės paviljonui ir ties Vokiečių karių kapinėmis takas susiaurėja iki 2,0 metrų pločio dėl šalia esančios tvoros”, – taip projekte aprašyti būsimi darbai Prano Lideikio gatvėje.

Audros gatvėje, ruože nuo Molo g. iki žiedinės sankryžos, bus įrengtas atskiras 2,5 metro pločio dviračių takas su raudonos spalvos asfalto danga, o pėstiesiems – 1,5 metro pločio takas su trinkelių danga. Taip pat įrengiama 1 ir 1,5 metro pločio žalioji juosta. Šios juostos paskirtis – atskirti pėsčiųjų ir dviračių takus nuo automobilių srauto, taip pat joje bus įrengti kelio ženklai, apšvietimo atramos, pasodinti želdiniai. Dėl tokių sprendinių šiek tiek bus susiaurinta Audros gatvė.

Anksčiau Klaipėdą ir Melnragę jungė Burių gatvė, kuria minios klaipėdiečių per geležinkelį, pro naftos bazę pėdindavo į Melnragės paplūdimius. Tačiau šaliai atgavus nepriklausomybę dėl valstybinės naftos įmonės plėtros be ceremonijų ta jungtis buvo uždaryta, o pažadų pastatyti naują tiltą ir takus niekas netesėjo.

Žymos: | | | | | | | | | | |

Komentarai (19):

Atsakymų į “Dviračių takas į Melnragę kainuos beveik 1,4 milijono eurų”: 19

  1. Inga parašė:

    Reikia per Naftos bazę pravažiavimo, o ne šito pinigų švaistymo.

  2. Lina parašė:

    Nesugebama bent vasarą paleisti 1 autobusą, kuris kursuotų nuo Dragūnų iki Melnragės.Pagyvenusiems ne taip ir lengva su persėdimais važinėti, o prie jūros norisi.Kreiptasi ir į savivaldybę, ir į seimo narę ir į transporto įmonę.Reakcijos nulis.Čia reiškia dirbama žmonėms…

  3. Tiltas per Dane parašė:

    Kada prades nauja tiltą per Danes, kur Panevėžio g. ir Pievų gatvių tęsinys bus sujungtas su Karaliaučiaus g. (buvosi Girdavos gatve), o Karaliaučiaus g. su Palangos plentų. Kad žmones galėtų išvengti kamščių  Liepų gatvėje.

  4. Čia juokaujama? parašė:

    Kiek? Taip meras taupo pinigus?

  5. Dviratininkas parašė:

    Eilinis švaistymasis mokesčių mokėtojų pinigais. Esamas dviračių takas yra kokybiškas. Saugumo sumetimais tereiktų tilte ir nusileidime link Melnragės įrengti atramas. Šioje vietoje yra kitas lėšų tratinimo pavyzdys – abejose tilto pusėse už 130 000 EUR pastatytos konstrukcijos rodyti oro ir kelio temperatūrą bei kintamo greičio ženklą. Tai ką buvo galima pastatyti ant kelių stulpelių, buvo pastatytos brangiai kainuojančios monstrinės konstrukcijos. Beje, neretai rodančios nesąmoningas temperatūras.

    • Teisingas pastebėjimas parašė:

      Visiškai pakaktų aptvarkyti taką per tiltą, o kitur viskas ir taip neblogai. Tuo labiau, kad dviratininkų eismas tuo taku nėra didelis. O va, kokį nors pravažiavimą (ir praėjimą) Burių-Švyturio gatvėmis nuo stadiono iki Melnragės galėtų padaryti, ten ir sueitų likę pinigai.

  6. Klaipėdietis parašė:

    Naujojoj Kalotėj du dviračių takus daro- vienoj kelio pusėj ir kitoj. Nors Klaipėdos pusėj net namų nėra. Įdomu kiek tai kainuoja? Tačiau Labrinciškiš pusėj, net šaligatvio nėra. Kažkaip įdomiai pas mus planuojama. Žmonių yra, dviračių takų nėra. Žmonių nėra- dviračių takai atsiranda.

  7. Oi parašė:

    Galima pagalvoti kad to tako ten nera..Gales meras minti iš namų į
    centrą .

  8. Rita parašė:

    Puiku, kad atnaujins. Šioje atkarpoje intensyvus pėsčiųjų ir dviratininkų eismas. Pagerinus sąlygas gal daugiau žmonių rinksis šiuos būdus keliauti prie jūros, apmažės auto eismas 🙂

    • Senjoras parašė:

      Nesirinks, nesirinks, nesijaudink. Kam man, pensinykui, iš Mogiliovo gatvės trenktis tais kreivais dvirtakiais, kai 6 busas veža beveik už dyką.

  9. Keistoki parašė:

    pasišikaliojimai. Apie N.Uosto gatvės tęsinį ir jungtį su P. Lideikio gatvės tiltų ar sankryža su H.Manto gatve jau nebekalbama. Dabar dviračiams takus darysim, o po to vėl tai ardysim? Gal atvirkščiai turėtų būti -pradžioje mazgai-sankryžos, o po to jų jungtys? Jei jau neišstenama vienu ypu nors susiprojektuoti. Dabar darysim dviračių tako rekonstrukciją, nekeisdami tilto geometrijos, nuo H.Manto/P.Lideikio sankryžos, plius lyg dar kažką planavome „sukultūrinti” vasaros estradą, o iki sankryžos H.Manto gatvės vakarinė atkarpa, palei miesto parką, siaurutėlė ir ta pati apgailėtinos kokybės. Kažkokie amžinai pachmelingų miesto paplanavimai.

  10. Joris parašė:

    Gal būsiu nuobodus, bet mieste prioritetiniai darbai- gyvenamųjų kvartalų kiemų atnaujinimas, kas įvyko Rumpiškės, dabar vyksta Kauno g. kvartaluose. Senamiesčio ir centrinės miesto dalių fasadų atnaujinimo programai skiriamų lėšų padidinimas. Dviračių takai reikalingi, bet jie tikrai ne prioritetas. Sudėliokime investicijas protingai, kad mieste norėtųsi likti gyventi, ir nereikės kišti pinigus į nesąmoningus požeminius parkingus, kurių dabartinis meriūkštis norėtų po kiekviena centre esančia aikšte pakišti. Suprantu apie jį supančiųjų interesus, bet vienintelis tikro mero interesas- miestiečiai ir jų gerbūvis.

    • kiekvienam savo parašė:

      Prioritetas – mažinti transporto kiekį mieste ir gerinti infrastruktūrą kitoms transporto priemonėms. Kiemų „didinimas” reiškia daugiau vietų mašinoms (vis tiek visiems neužteks vietos).

    • Joris parašė:

      Tai miesto viešasis transportas ne pats prasčiausias, tik kad juo miestiečiai nesinaudoja. Kiemų būklė- tikrai ne priežastis atsisakyti savų auto, tuo labiau ne priežastis netvarkyti kiemų, persodinant visus į vt. Miesto biudžetas- visų miestiečių pinigai ir neturėtų tarnauti siauram merą supančiųjų interesams. Požeminis Atgimimo a. reikalingas tik Tumos Viktorijai, nei Muzikiniam, nei miestiečiams jis nereikalingas. Tas pats projektas stumiamas ir Lietuvninkų a.- jis reikalingas būsimam Montės ar dar kaip jį ten bepavadins viešbučiui, tikrai ne aplink gyvenantiems.

  11. add parašė:

    Tuo tarpu Liepojos g. iškasti griuvėsiai palikti likimo valiai.

    • Tikrai taip parašė:

      Pritariu. Vaikai į mokyklą iš Dragūnų kvartalo eis per statybvietę . Kažkokie du žmogiukai ir du technikos vienetai krapštosi, bet TIK KRAPŠTOSI. Konkursus skelbia, bet reikia ir nebaigtus objektus kontroliuot.

    • Xxxxx parašė:

      Dar turbūt turėtumėm džiaugtis, kad nors šulinius uždangstyt lėšų atsirado, kai vietiniai pradėjo atvirų šulinių nuotraukas kelt į viešumą

  12. Cm parašė:

    O meras ir komanda turi kokių nors savo įdėjų? Daro praeitos kadencijos projektus, kerpa juostas ir paskui kritikuoja. Laukiame kada kažką savo sugalvos.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti apie klaidą

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Miestas, Svarbu

Senelių globos namai Melnragėje artėja prie statybų stadijos

Užsitęsusi diskusija dėl būtinybės Klaipėdoje turėti antrus savivaldybės pavaldumo senelių globos namus pamažu įgauna konkrečius kontūrus. Tokius namus planuojama įrengti ...
2024-09-17
Skaityti daugiau

Miestas

Talentams į Klaipėdą privilioti - po 5000 eurų

Šiais metais tik trims aukštos profesinės kvalifikacijos specialistams, pritrauktiems dirbti į uostamiestį, savivaldybė suteikė po 2000 eurų finansinę paskatą. Todėl ...
2024-09-16
Skaityti daugiau

Miestas, Svarbu

Savivaldybė neišsirangė nuo milijoninės baudos už baseiną 

Dabartinės Klaipėdos valdžios bandymas įrodinėti, kad įsigaliojusiais teismų sprendimais patvirtinta milijoninė bauda už Klaipėdos baseino statybos rangovo parinkimo konkurso metu ...
2024-09-16
Skaityti daugiau



Pin It on Pinterest

Share This