Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2024-08-10 |
„Ar patys gyventojai laikysis šio greičio ribojimo? Aš labai abejočiau. Iš policijos pusės aš nepritarčiau”, – tokias abejones išsakė Klaipėdos apskrities vyriausiojo policijos komisariato Kelių policijos skyriaus vyriausiasis specialistas Kęstutis Virbauskas, išklausęs Tauro bendruomenės prašymo organizuoti jos gyvenamajame rajone eismą vadovaujantis kelio ženklo „Gyvenamoji zona” taisyklėmis.
Tauro bendruomenės nuotr.
Bendruomenės lyderis Vaidotas Vitkus Eismo saugumo komisijai ketvirtadienį sakė, kad gyvenimas Tauro kvartale, kuris anksčiau buvo tokio pat pavadinimo kolektyviniai sodai, intensyvėja.
„Neturim šaligatvių. Su gyventojų prisidėjimu daug gatvių jau asfaltuotas, tačiau dauguma – dar žvyruotos. Pagrindinis prašymo motyvas – suvaldyti greičius ir pasidalyti visiems esančiomis gatvėmis”, – sakė jis.
K. Virbauskas aiškino, kad gyvenamosios zona yra prilyginama daugiabučio namo kiemui: įrengti šaligatviai, asfaltuotos gatvės, apšvietimas ir panašiai.
„Vairuotojai – tie patys gyventojai, jie turėtų būti sąmoningu ir elgtis saugiai, jausti pagarbą kitiems eismo dalyviams. Kelių eismo taisyklės numato, kad eismas yra reguliuojamas savitarpio pagarba ir atsargumu. Galvočiau, kad greičio ribojimo ženklas 20 km – per mažai šioje zonoje”, – sakė jis ir pasiūlė transporto greitį Tauro kvartale riboti iki 30 km/h.
„Nežinau, ar patys gyventojai supranta ir žino, kokie ribojimai yra šito ženklo galiojimo zonoje: 20 km/h, užvesta automobilis negali būti ilgiau negu reikia jį paruošti važiavimui, sunkesnių nei 3,5 tonos mašinų stovėjimas draudžiamas, pėsčiųjų ir dviračių pirmenybė prieš motorinį transportą”, – išsamiai dėstė policijos atstovas.
Komisijos pirmininkas vicemeras Algirdas Kamarauskas atkreipė dėmesį, kad šis rajonas – akligatvis, tad daugiausia čia važiuoja patys gyventojai ir tai yra drausmės klausimas.
„Tranzitinio srauto nematome. Ką duotų tokio ženklo pastatymas? Ar tikrai drausmintų vairuotojus? Kas drausmingai važiuoja, tas ir prie to ženklo drausmingai važiuos. Kas nedrausmingas – nesilaikys“, – kalbėjo vicemeras.
Atsakydamas į tokias abejones V. Vitkus priminė pareigūnams, kad greta esančiame Tauralaukyje beveik visur sustatyti kelio ženklai „Gyvenamoji zona”. Jis tikino, jog „žmones reikia šviesti“.
„Viens kitą auklėjam. Pradžioj lakstys ir tikrai taip bus. Bet vienas kitą pažįstam, galim pasakyti: žmogau, tu per greit važiuoji”, – teigė klaipėdietis.
Tačiau matydamas komisijos narių nusiteikimą, jis sutiko, kad Tauro gyvenvietė būtų ne „Gyvenamoji zona”, o čia rastųsi kelio ženklai dėl transporto eismo ribojimo iki 30 km/h. Komisija nurodė savivaldybės Transporto skyriui parengti tokių ženklų pastatymo schemą.
Ženklų statyti neapsimoka, nes jų galima nesilaikyti. Aš gestapo fanams pasiūlyčiau prie kiekvieno namo įrengti po gulintį policininką. Ir kuo statesnį. Tvarka bus!
Na ir pareigūnas…Žinoma turi būti toks ženklas, o jų reikalas kelis kartus patikrinti ir nubausti kaltininkus. Visos priemonės turi būti „įgyvendinamos”. Toks pareigūnas turėtų tai žinoti. Ir bendrai visos tokios gatvelės turėtų turėti greičio apribojimus iki 30 km/val. Tai gyvenamieji rajonai, o ne grei2io zonos. Tokie apribojimai turi būti visame Dvaro slėnio rajone.
Stovi naujai ir pas mus toks ženklas,bet moteriškes iš galiorkos lekia ir nežino matomai net ka jis reiškia.
Kas ir kada atkreips demesį į Tauralaukio g.keliamą triukšmą, ypač motociklų visą vasarą!Beje pats įkarštis būna 00.00-01.00 val. Tenka atidėti poilsį ir klausytis motociklų ir vaikų „mašinelių” gausumo!!
Klaipėdoje su triukšmu išvis prasti reikalai. Valdžia nesuinteresuota žmonių poilsiu. Ji , panašu, laikosi tos nuomonės, kad miestas privalo būti „gyvas”. Neskiria miesto šurmulio nuo piktybinio pragaro triukšmo?
Šitas pareigūnas kiek suprantu gyvena daugiabutije ir jam svetimos bėdos nekaso
Manau jan trūksta kompetencijos buti saugos eismo komisijoje jam visuomenes saugumas mažai rūpi.
Būtų kaip Treko rajone, ženklai yra ir niekas jų nepaiso, ne kažkeno noru pastatė, o ar tai realu, net nepasidomėjo.
Nepaiso, nes niekas nekontroliuoja. Priemonės ,kad veiktų turi būti „įgyvendintos”. T.y. pareigūnai turi karts nuo karto padirbėti.
Kai ponai negali ponų sudrausminti🤣🤣🤣
Jeigu būtų ordnungas kaip Vokietijoje, tai patys gyventojai klyktų, kad to „gyvenamoji zona” ženklo nebūtų. Nes ten pravažiavęs tos zonos viduje 25 km/h greičiu jau gautų 30€ baudelę automatiškai, o jei 31 km/h – jau būtų 50€. Negana to, pas juos baudos skaičiuojamos be jokių tolerancijų, tik atimama matuoklio paklaida ir tiek žinių. Įdomu pasidarė, kiek ilgai ponai galėtų taip važinėtis, jei jau po mėnesio kito pasibelstų anstolis su pluoštu baudos kvitukų.