Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2024-08-30 |
Antreprenerystės ir finansinio raštingumo ugdymo organizacija „Lietuvos Junior Achievement“ kartu su startuolių asociacija „Unicorns Lithuania“ subūrė 16 lyderių edukacijos srityje – nuo mokyklų direktorių iki savivaldybių švietimo skyrių vedėjų – į Švietimo vadovų klubą. Jame tarpusavyje bus dalinamasi patirtimi ir ieškoma veikiančių sprendimų, kurie pakeltų Lietuvos švietimą į kitą lygį. Prisidėti prie pokyčio – pasidalinti gerosiomis praktikomis – kviečiamas ir verslas.
„Švietimo vadovų klubas yra erdvė, kurioje lyderiai auga kartu: sprendžia kasdienius iššūkius, semiasi įkvėpimo iš kolegų, dalijasi patirtimi, išbando naujausias vadybos praktikas. Mūsų tikslas – kurti bendruomenę, kurioje kiekvienas jaustų palaikymą, tobulėtų ir augtų. Lyderiai augina lyderius, kartu kursime sėkmingą ateitį mūsų mokiniams“, – vizija dalijasi „Lietuvos Junior Achievement“ vadovė, mokytoja Andželika Rusteikienė.
Prie švietimo vadovų klubo įgyvendinimo prisidedantis Rytis Laurinavičius, startuolio „Omnisend“ vadovas ir „Unicorns Lithuania“ valdybos narys, pastebi, kad, nors švietimo sistema tikrai reikalauja pokyčio, jau šiandien tos mokyklos, kuriose dirba stiprūs vadovai, dalį problemų sprendžia pagirtinai: aukšti mokymosi rezultatai, didesni nei vidutiniai mokytojų atlyginimai, gera darbuotojų, mokinių ir jų tėvų motyvacija.
„Pradinė prielaida – geri vadovai keičia sistemą savo pavyzdžiu. Vis dėlto absoliuti dauguma mokyklų vadovų yra užaugę iš mokytojų, tik nedidelė dalis jų turi vadybos žinių. Surinkome jau dabar tikrai stiprius vadovus ir norime suteikti jiems dvi galimybes: 1. Mokytis vieni iš kitų; 2. Gauti gerųjų vadybos praktikų žinių iš verslo, specialistų ar lektorių. Neabejoju, kad tokiu būdu efektyviai veikiantys sprendimai pradės sklisti po Lietuvą“, – sako R. Laurinavičius.
Prisijungusieji prie klubo pastebi, kad tai – atsivėrusi nauja galimybė efektyviai bendrauti su kitais švietimo lyderiais, dalintis patirtimi, mokytis ir dar „turėti galimybę savo idėjas paskaninti versle naudojamais prieskoniais“, siekiant švietimo kokybės gerinimo.
„Norėčiau prisidėti prie pokyčių švietime, kuriant savo bei įstaigoje dirbančių žmonių emocinę gerovę. Kartu su bendraminčiais vadovų klube ieškoti problemų sprendimo būdų, dalintis, mokytis iš kitų patirčių, kurti pasitikėjimu grįstą kultūrą. Dirbant vadovu nuolat turi tobulėti, tačiau jau kuris laikas mokymai, kuriuose dalyvaudavau, nebeteikė vidinio pasitenkinimo, galimybės tobulinti asmenines, vadovavimo kompetencijas. Pirmasis klubo susitikimas buvo labai prasmingas ir įdomus, nebuvo gaila nė vienos minutės ir nesinorėjo vykti namo“, – iniciatyvą įvertino Klaipėdos Simono Dacho progimnazijos vadovė Daiva Marozienė.
Parašykite komentarą