Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2024-09-11 |
Klaipėdos savivaldybė paskelbė rinkos konsultaciją dėl naujos Lypkių gatvės tiesimo nuo Kretainio g. iki Šilutės plento ir Statybininkų prospekto sankryžos rangos darbų.
Projektas šiems darbams su leidimu statyti buvo parengtas dar 2018 metais. Jį savivaldybės užsakymu parengė UAB „Plentprojektas“, sandorio vertė tuomet buvo apie 130 tūkst. eurų. Šiame projekte numatyta, kad bus tiesiama nauja 1,3 km ilgio Lypkių gatvės atkarpa, o „geležinkelio linija liks esamame lygyje ir Lypkių gatvę viršuje kirs projektiniu tuneliu”.
Vadovaujantis projektavimo užduotimi ir Klaipėdos miesto bendruoju planu, Lypkių gatvė suprojektuota kaip B2 kategorijos, o jungiamosios gatvės ir akligatviai – D kategorijos. Suprojektuotos dvi važiuojamosiomis dalys su skiriamąją juosta. Iš viso gatvė turės keturias eismo juostas.
Lypkių gatvės sankryžoje su Kretainio gatve bus įrengiami, o su Šilutės plentu – rekonstruojami šviesoforai. Šiose sankryžose bus įrengiamos ir atskiros apsaugotos kairinio posūkio juostos.
Dviračių takai suprojektuoti abiejose gatvės pusėse, jų plotis – 2 m. Šalia dviračių takų bus įrengiami 1,5 m pločio šaligatviai. Šie takai nuo važiuojamosios dalies atskiriami žaliosiomis juostomis.
„Lypkių gatvė pakeliama į antrą lygį virš esamo geležinkelio ir projektinės jungiamosios gatvės. Esamas geležinkelis ir projektinė jungiamoji gatvė Lypkių gatvės antro lygio konstrukcijas kerta projektiniais tuneliais apačioje”, – rašoma dokumentuose.
Projekte numatyta įrengti du gofruotų metalinių lakštų tunelius po Lypkių gatvės važiuojamąja ir takų dalimi, kai pati gatvė iškeliama virš esamo reljefo į apytiksliai 10–11m aukštį.
Geležinkelio tunelis kirs Lypkių gatvės konstrukcijas ne statmenu kampu, bet nekeičiant jo linijos geometrijos ar kitų parametrų. Tunelių pamatai suprojektuoti iš gelžbetoninių polių, sujungtų su rostverkais.
Projektuotojų vizualizacija
Per Klaipėdos laisvosios ekonominės zonos teritoriją nutiesta gatvė, sujungusi Statybininkų prospektą ir plentą Klaipėda-Šilutė, vadinama laikinuoju keliu, nes už 1,634 mln. eurų įgyvendintas tik pirmas etapas. 2021 metų gegužės pabaigoje jį oficialiai atidarius susisiekimo ministras Marius Skuodis nepažadėjo, kad pinigai antram jo etapui atsiras greitai.
Prie miesto valdžios stojus Arvydui Vaitkui ir jo suformuotai koalicijai jau po kelių mėnesių – pernai rugpjūtį buvo nuspręsta nutraukti sutartį dėl 2023 m. vasarį pradėto Baltijos ir Taikos prospekto sankryžos projektavimo. „Baigiama Šilutės plento ir Baltijos prospekto rekonstrukcija, plius, planuojame pagerinti susisiekimą per Lypkių gatvę į Statybininkų prospektą“, – taip tada tokį sprendimą aiškino vicemeras Algirdas Kamarauskas.
„Dabartinei Klaipėdos valdžiai didesnis prioritetas yra kiti projektai. Pirmiausia – įrengti estakadą per geležinkelį Statybininkų pr. jungtyje su Lypkių gatve“, – pernai rugpjūtį straipsnyje „Klaipėda projektų nestabdo, taiso padarytas klaidas“ rašė „Vakarų ekspreso“ žurnalistas Edgaras Valeckas.
„Vienas prioritetinių naujų projektų, kuriam siekiama valstybės finansavimo, – Lypkių g. tiesimas nuo Lypkių g. ir Kretainio g. sankryžos iki Šilutės pl. ir Statybininkų pr. sankryžos, vis dėlto valstybės lėšos kol kas nebuvo skirtos, tačiau po derybų su Susisiekimo ministerija šiais metais jau turėtų startuoti pietinio aplinkkelio projektavimo darbai“, – rašoma savivaldybės pranešime apie Tarybos patvirtiną jos 2023 metų ataskaitų rinkinį.
Kai bus „gautas naujos Vyriausybės požiūris”, bus grįžtama tiek prie Lypkių gatvės, tiek pietinio aplinkkelio projektų, balandį vykusio miesto Tarybos posėdžio metu tvirtino meras Arvydas Vaitkus.
Kokia bld lypkiu gatve, per palangos plenta darykit tunelius, puse klaipedos ten yra jei nepastebejot.
O Palangos plentas „priklauso ” Klaipėdai ? Jūs nežinote kur gyvenate ? O iš vis žinote kas kokius kelius, gatves remontuoja ? Jūs iš tų su ” didesnėmis pajamomis ir aukštesniu išsilavinimu ” ? Jooo….
O ne su didesnemis pajamom turi tupeti Gandrališkese už namo kaina??Matomai tau išsilavinimas ryškiai trukdo suprasti.
Pradžiai pabaikite bent Jakų Žiedą .
cirkas išvažiavo ir klounas liko nesužinojęs , Jakų žiedą ne savivaldybė ” stato ” 🙂
Švieskis __2023-05-30 Arvydas Vaitkus sostinėje priminė, kad yra ir Klaipėda . VE. ___Antradienį Klaipėdos meras Arvydas Vaitkus lankėsi Vilniuje. Susitikęs su susisiekimo ministru Mariumi Skuodžiu, ne tik aptarė jau kone dešimtmečius uostamiestį ir jo gyventojus kamuojančias transporto problemas, bet ir ieškojo konkrečių jų sprendimo būdų.
Kažkoks „protingas” tipas prie kiekvieno komentaro,dzin kas kur stato ,dirbkit ten kur puse Klaipedos gyvena,avine.
Klaipėda dar nepasiekė Plungės lygio, kad tunelį statytų 😀
Na o kokių max 5000 EUR atsakymas – didelių kamščių sprendimas būtų pradėti nuo Tilžės g. geležinkelio pervažos. Nuimti stopą, uždėti šlakbaumą.
Kam ten stopas reikalingas, tikriausia niekas negali paaiškiti. Tas pats traukinys va_iuoja i kerta Lypkių g., Šilutės pl. o Stop nereikia. Beprotnamis taršai didinti.
STOP ženklas Tilžės gatvėje: dar pastovėsime . VE. 2024-06-18 19:30
FacebookMessengerLinkedInEmailCopy Link
Nors uostamiesčio valdžia siekia, kad prieš geležinkelio pervažą Tilžės gatvėje būtų nuimtas transportą sustoti įpareigojantis ženklas ir taip padidintas eismo pralaidumas mieste, STOP šioje vietoje gali likti dar pusantrų metų, teigia sprendimo galią turinti valstybės bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ (LTG).Jos turėtų būti įrengtos pagal LTG vykdomą saugumo didinimo pervažose programą, tačiau LTG grupės ryšių su visuomene vadovė Sandra Trinkūnaitė-Rimkienė sako, jog Tilžės gatvės pervaža yra tarp tų, kurių modernizavimui dar tik ruošiamasi.
„Šiuo metu vyksta viešojo pirkimo procedūros ir artimiausiu metu tikimasi pasirašyti sutartį su tiekėju, kuris iki 2025 metų pabaigos suprojektuos ir įrengs papildomas saugos priemones minėtose pervažose (…) ši pervaža taps saugesnė ir bus panaikintas STOP ženklas“, – teigiama bendrovės komentare „Vakarų ekspresuiPernai išrinktas Klaipėdos meras Arvydas Vaitkus apžvelgdamas pirmąsias 100 savo darbo dienų žurnalistams sakė, jog STOP ženklo pašalinimas iš pervažos Tilžės gatvėje yra vienas iš prioritetų sprendžiant su transporto susijusias problemas. Miesto vadovo teigimu, tai padidintų eismo pralaidumą gatvėse, kuriomis naudojasi į uostamiestį įvažiuojantys ir išvažiuojantys vairuotojai.
Klaipėdos savivaldybės Komunikacijos skyriaus vadovė Gintarė Butkienė praėjusią savaitę „Vakarų ekspresui“ sakė, kad į LTG ir Susisiekimo ministeriją šiuo klausimu kreiptasi ne kartą raštu, taip pat vyko susitikimai.
Fantazuotojai 😀