Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2024-09-15 |
Parengti eismo valdymo sistemos modernizavimo Smiltelės g., Taikos prospekto, Tiltų, Herkaus Manto ir Liepojos gatvių kapitalinio remonto bei lietaus nuotekų tinklų statybos ir rekonstravimo projektiniai pasiūlymai, paskelbtas jų viešas svarstymas. Daugelyje šios transporto arterijos vietų siūlomos esminės permainos.
Sutartis dėl šio 260 tūkstančių eurų vertės projekto su UAB „Atamis“ buvo pasirašyta dar 2022 metais. Jis turėjo būti baigtas dar pernai, tačiau po uostamiesčio politinės valdžios kaitos projektas buvo sustabdytas, o praėjusių metų lapkritį buvo nuspręsta įsigyti papildomas paslaugas už 76 488,94 euro ir bendra sutarties kaina išaugo iki 336 578,44 Eur.
Projektuotojai yra įsipareigoję suprojektuoti naujas šviesoforais reguliuojamas sankryžas, šviesoforinių sankryžų ir pėsčiųjų perėjų rekonstravimą arba kapitalinį remontą. Iš viso šioje trasoje numatoma įrengti, rekonstruoti arba kapitaliai atnaujinti per 30 sankryžų. Projektuojamas ir kapitalinis Taikos pr., Kūlių Vartų, Galinio Pylimo gatvių sankryžos remontas. Projekto apimtyje – ir dvi naujos šviesoforinės sankryžos: Taikos pr.-Naujakiemio g.-Raudonės g. ir Taikos pr.-Debreceno g.-Naikupės g.
Projektas rengiamas išskiriant projektinius sprendinius į 7 etapus (etapai statybų metu gali būti įgyvendinami nebūtinai išvardintos eilės tvarka).
Dvi naujos šviesoforais reguliuojamos sankryžos numatomos trečiajame etape.
Taikos prospekte nuo Kauno g. iki Paryžiau Komunos g. gatvės važiuojamoji dalis būtų platinama iki 6 eismo juostų. Pirma eismo juosta 3,5 m pločio, kurioje galimas tik autobusų, elektromobilių ir dviračių eismas, o antroji ir trečioji eismo juosta – 3,25 m pločio.
Nuo Paryžiaus Komunos g. iki Sausio 15-osios g. liktų 4 eismo juostos 3,5 m pločio, tačiau per visą atkarpą projektuojama iš abiejų pusių juosta skirta autobusų, elektromobilių ir dviračių eismui. Kadangi sankryžose keistųsi šviesoforų sekcijos, todėl kai kuriose sankryžose keistųsi ir eismo juostų skaičius bei kryptis. Perėjoje ties Bijūnų gatve įrengiami šviesoforai.
V etape, vakarinėje gatvės pusėje projektuojamos 18 lygiagrečios gatves atžvilgiu automobilių stovėjimo vietos ir 9 vietos 45 laipsnių kampu. Modernizuojama šviesoforinė pėsčiųjų perėja prie prekybos centro, netoli Taikos pr. 5 namo.
Perėjoje ties Lietuvininkų aikšte įrengiami šviesoforai.
Herkaus Manto gatvėje numatoma įrengti naujus pėsčiųjų ir dviračių takus.
Visos planuojamos trasos eismo srautų analizė buvo atlikta 2023 m. sausio– gegužės mėnesiais.
INFORMACIJA
Susipažinti su projektiniais pasiūlymais galima iki rugsėjo 24 d. Liepų g. 11, Klaipėdoje, darbo dienomis darbo valandomis iš anksto susitarus tel. +37062593521 arba internetinėje svetainėje www.klaipeda.lt/pp
Pasiūlymus galima teikti rugsėjo 24 d. el. p. g.simonaviciute@atamis.lt
Viešas susirinkimas vyks nuotoliniu būdu rugsėjo 24 d., 15 val.
Vaikstant kamsciu nera, autimobilistam darykit patobulinimus, nes stovi kamsciai tersiasi oras.. sviesoforu ir radaru salis
Jei norit mažiau taršos ir kamščių – automobilistus lauk iš miesto.
ta gatvių rekonstrukcija. – kiekviena valdžia tuo užsiima.Tik ar būtinai vis tas pačias rekonstruoti, mieste yra ir kitų gatvių
Kelintą „vizija” pagal eilę??? Kiek jau tam išleista pinigų,kas vagys????
Ką tik tvarkė Taikos pr nuo Kauno g . Ir vėl perdarys? Negi ir šita valdžia eis kongo pramintais takais?
Pinigu taškytojai,jau sustate Minijos gt.”protingus” šviesoforus kas 100 m.dabar tenka prie kiekvieno sustoti,nes užsidega raudonas prieš pat nosi ir važiuok tu kokiu tik nori greičiu.
Reikia padaryti požemines perėjas.
Net Londonoe centre nemačiau 6 eismo juostų. Londone 12 milijonų gyventojų. O pas mus autostrados vidurį centro. Joks malonumas vaikščioti. šalia tokių gatvių.
Požeminėsm perėjom nenori žmonės vaikščioti kur prišikta ir prymyžta. Vakaruose senai tas atsisakyta. Rusijoj pilna.
Niehui vaikščioti…Londone nematei,..Aš dubajui mačiau 6 i viena puse tik…