Atnaujintoje „Maximoje“ – ketvirtadaliu daugiau pirkėjų

Verslas
Avatar photoAtvira Klaipėda
2024-09-18

Prekybos tinklas „Maxima“ skelbia, jog praėjusią savaitę atidarytoje atnaujintoje Klaipėdos „Akropolyje“ esančioje parduotuvėje per pirmąsias keturias atidarymo dienas apsilankė daugiau nei 20 tūkst. pirkėjų.

Anot bendrovės Komunikacijos ir korporatyvinių ryšių departamento direktorės Indrės Trakimaitės-Šeškuvienės, ši „Maxima“ turi ypatingą reikšmę prekybos tinklui, mat tai – viena seniausių, ketvirta lankomiausių Lietuvoje ir pati populiariausia Klaipėdoje tinklo parduotuvė.

„Atidarę šią parduotuvę sulaukėme net 26 procentais didesnio pirkėjų srauto nei įprastai ši „Maxima“ sulaukdavo“, – pranešime cituojama I. Trakimaitė-Šeškuvienė.

Pasak jos, susidomėjimas kasose ir prekybos salėje dirbančiomis Lietuvos žvaigždėmis buvo itin ryškus ir socialiniuose tinkluose.

Salotų skyriuje pirmąsias dvi atnaujintos parduotuvės dienas dirbusi ir specialiai šiam atidarymui kartu su meistrais dvejas salotas sukūrusi viena „Maximos“ nuomonės formuotojų, kulinarinių knygų autorė Beata Nicholson stebėjosi, kad toks kiekis pirkėjų, tikriausiai, apsilanko tik prieš Kalėdas ar kitas didžiąsias metų šventes.

Atidarymo dienomis B. Nicholson salotos buvo tokios populiarios, kad net pralenkė Lietuvos klasika ir ilgamete čempione vadinamą lietuvišką mišrainę.

„Man buvo malonu ir plepėti, ir aptarnauti, teko laimė ir pasirašyti ant knygų, nusifotografuoti su mielais Klaipėdos žmonėmis. Visada smagu pabandyt kažką naujo, patarti ir sužinoti, kokias salotas žmonės renkasi prie grilio, kas patinka vakarienei, o kas iš viso salotų nevalgo. Be to, mintinai išmokus prekių kodus, net apėmė pasididžiavimas“, – teigia B. Nicholson.

Klaipėdoje atnaujintos parduotuvės kasoje dirbo ir keliautojas, žurnalistas bei „Maximos“ partneris Orijus Gasanovas. Jis po darbo prisipažino, kad bananų kodą, tikėtina, prisimins amžinai.

„Juos perka visi! Bananų kodą kasoje suvedinėjau nuolat. Sakyčiau, kad bananus perka kas antras pirkėjas, bet gi ne – dar dažniau! Bananai yra parduotuvės karaliai. O antra prekė pagal populiarumą buvo sviestas! Aš tiesiog negalėjau patikėti, kiek žmonės perka sviesto. Taip pat Lietuvos žmonės perka neįtikėtinai daug loterijos bilietų“, – įspūdžiais dalijosi O. Gasanovas.

Jis taip pat pridūrė, kad maloniausią įspūdį jam paliko tai, kad pirkėjai kasoje dalijosi ir šalies aktualijomis, ir savo asmeninėmis istorijomis.

„Klaipėdos žmonės be galo malonūs ir draugiški. Gavau du kvietimus pernakvoti, vieną kvietimą papietauti, du pasiūlymus nuvežti į Vilnių. Iš vienos poros gavau saldainį, iš mažo berniuko gavau dovanų LEGO žmogeliuką, kuris labai panašus į mane. Dar gavau labai daug komplimentų, ir daug jų pats išdalinau“, – teigia jis.

Laidų kūrėja ir vedėja, nuomonės formuotoja Simona Albavičiūtė-Bandita taip pat pasakojo, kad „valdydama“ kasą „Maximoje“, ji surado Klaipėdoje daugybę draugų bei pardavė daug loterijos bilietų.

Atidarytoje parduotuvėje po atnaujinimo pirmąsias keturias dienas dirbo ir daugiau prekybos tinklo turinio kūrėjų – darbuotojų gretas Klaipėdos „Akropolyje“ kelioms dienoms papildė ir Viktoras Balykovas, Vaidotas Grincevičius-Whydotas, Simona Nainė ir Jonas Nainys, Indrė Stonkuvienė, Dijora Petrikonytė ir Norbertas Liatkovskis.

Anot I. Trakimaitės-Šeškuvienės, prieš atvykdami į darbą kasose ar prekybos salėje prekybos tinklo nuomonės formuotojai turėjo praeiti specialius apmokymus.

„Taip pat, atsidarius parduotuvei Klaipėdoje, į ją buvo siųstos išties gausios pajėgos – čia dirbo ir iš Vilniaus biuro atvykę kolegos, mokantys dirbti ir kasoje, ir prekybos salėje“, – teigė bendrovės atstovė.

Žymos: | | | | |

Komentarai:

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti apie klaidą

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Verslas

Klaipėdos „Akropolyje“ atidarys pramogų ir batutų parką 

Spalio 5–6 dienomis Klaipėdos „Akropolyje“ vyks „Šuoliadieniai“ – lankytojai galės nemokamai pramogauti įvairiose veiklose ir laimėti tūkstantį apsilankymų čia įsikūrusiame ...
2024-10-03
Skaityti daugiau

Fotoreportažai, Verslas

Į atnaujintą „Maximą“ pirkėjai plūdo nuo pat ryto

Ketvirtadienio rytą kartu su pirkėjais perkirpus beveik 70 metrų siekiančią atidarymo juostą buvo atvertas naujas klaipėdiečių ir miesto svečių mylimiausios ...
2024-09-12
Skaityti daugiau

Verslas

Klaipėdoje atnaujintos „Maximos“ atidarymas žada staigmenų

Išskirtiniai kainų pasiūlymai, platus asortimentas – tik lašas jūroje to, kas laukia klaipėdiečių ir uostamiesčio svečių atidarant iš pagrindų modernizuotą ...
2024-09-10
Skaityti daugiau



Pin It on Pinterest

Share This