Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2024-09-26 |
Valstybės valdoma AB „KN Energies” (buvusi „Klaipėdos nafta“) jau ieško rangovo, kuris per 6 mėnesius suprojektuotų ir įrengtų bitumo krovos iš autocisternų į esamas talpyklas infrastruktūrą.
Prie esamos geležinkelio estakados planuojama įrengti krovos prietaisus, naują kolektorių, buferinę talpą, siurblius, sklendes, ir nutiesti naują technologinį vamzdyną, kuris įsijungs į jau esamą bitumo vamzdyną. Taip pat bus atlikti izoliavimo darbai, įrengta vamzdynų šildymo bei automatikos įranga.
Anksčiau buvo skelbta, kad įgyvendinus modernizavimo projektą bitumui perkrauti bus įrengtos 8 geležinkelio cisternų išpylimo vietos bei viena naujos buferinė talpa. Be to, bus nutiestas 1,2 km ilgio naujas technologinis vamzdynas. Taip pat numatoma suprojektuoti ir įrengti krovos metu susidarančių garų surinkimą ir nuvedimą į esamą garų surinkimo infrastruktūrą.
Bitumas yra degi, toksiška medžiaga, įvairių organinių junginių (sočiųjų aromatinių angliavandenių ir naftenų) mišinys. Iš bitumo mišinių gaminamos stogų dangos, ruberoidas, hidroizoliacinės ir termoizoliacinės medžiagos, asfaltbetonis, relinas. Bitumas yra ir asfalto sudėtinė dalis.
2022 metų pradžioje AB „Klaipėdos nafta” pranešė pradėjusi eksploatuoti talpyklas, skirtas naujam produktui – bitumui – krauti, pirmąją jose sukauptą bitumo partiją sėkmingai perkrovė į tanklaivį. Toks principas, kai krova į laivą organizuojama sukaupiant didelę bitumo partiją talpyklose, buvo naujovė Klaipėdos uoste. Į prie bendrovės krantinės prisišvartavusį tanklaivį „BITHAV“ tuomet buvo perkrauta beveik 5000 tonų bitumo.
Įmonės stebėtojų taryba patvirtintoje įmonės veiklos strategijoje 2023-2050 metams nurodoma, jog daugiau dėmesio bus skiriama produktų ir klientų portfelio diversifikacijai.
Sportininkų rajonas negali užmigti dėl ktovos darbų, dūstame nuo dulkių, o čia dar…