Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2024-11-06 |
Nors Klaipėdos savivaldybei vasarą pavyko greitai rasti rangovą, kuris įsipareigojo per du mėnesius Tauralaukyje, sklype Klaipėdos g. 8, įrengti slidinėjimo trasą už 37 tūkst. eurų, šių darbų kaštai jau padidėjo 18 471,13 Eur. Be to, dėl jos įrengimo Dangės upės šlaite leista iškirsti keletą ąžuolų ir kitų medžių.
Visa Snieglaukio trasa vadinamo objekto kaina išaugo iki 55 471,13 Eur, nors savivaldybė, skelbdama viešojo pirkimo konkursą, buvo nurodžiusi jog maksimaliai yra pasirengusi mokėti tik iki 50 tūkst. eurų.
Birželio viduryje paskelbtą konkursą dėl šios trasos įrengimo ir sklypo aukščių plano parengimo laimėjo UAB „Gerbūvio sprendimų centras“. Nors trasos įrengimo terminai numatyti glausti, tačiau numatyta galima technologinė pertrauka: darbai gali būti stabdomi nuo gruodžio 15 d. iki kitų metų kovo 15 d.
Spalio viduryje savivaldybė su šia bendrove pasirašė papildomą susitarimą dėl papildomų darbų – molingo grunto atvežimo, lyginimo ir „tankinimo pagal vertikalinį planą”.
O savivaldybės Želdynų ir želdinių apsaugos, priežiūros ir tvarkymo komisija spalio 16 d. vienbalsiai davė leidimą Dangės upės šlaite kirsti du geros būklės ąžuolus, beržą ir guobą. Nes jie esą yra nesaugotini.
„Komisija vertino želdinius pagal prašymą (reg. Nr. R1-9970) teritorijoje palei Įsruties g. (buv. Klaipėdos g. atkarpa). Teritorijoje pagal Dalyvaujamojo biudžeto programą vienas iš gyventojų iniciatyva teiktų projektų buvo Snieglaukio trasos (čiuožinėjimo rogutėmis kalnelio) įrengimas palei Įsruties g. – rašoma komisijos protokole. – Teritorija, kurioje planuojamas objektas pagal Klaipėdos miesto bendrąjį planą patenka į planuojamą atskirąjį rekreacinės paskirties želdyną. Projekto ribose auga keletas saugotinų želdinių, kurių išsaugojimas dėl rogučių nusileidimo trasos įrengimo neįmanomas, nes dalis teritorijos lygio bus koreguojama, jį pakeliant. Taip pat palikti želdinius netikslinga dėl saugumo“.
Trasa įrenginėjama pagal Tauralaukio bendruomenė pasiūlymą dalyvaujamo biudžeto iniciatyvai. Bendruomenė buvo nurodžiusi, kad jau daugelį metų natūralus kalniukas prie Klaipėdos g. ir Skroblų g. sankryžos prisnigus tampa šiaurinės Klaipėdos žiemos linksmybių sostine. Po aptarimo su iniciatoriais buvo sutarta, kad tinkamesnė vieta slidinėjimo trasai yra priešinga Klaipėdos g. pusė, kuri buvo apleista, apaugusi žolių kupstais ir krūmais. Ši pusė esą labiau tinkama, nes nesiriboja su privačiu sklypu, joje nėra inžinerinių tinklų ir pati trasa esą bus saugesnė.
Skelbta, kad preliminarus trasos plotis – 15 metrų, ilgis – 50 metrų. Trasą numatoma suformuoti taip, kad ji būtų lovelio formos, t. y. paaukštinti trasos šonai ir trasos apačioje apsauginis sustojimo pylimas, kad vaikai saugiai sustotų trasos apačioje. Pačioje slidinėjimo trasoje numatoma įrengti vieną pylimą, kuris tarnautų kaip mini tramplynas, bet būtų saugaus aukščio.
Na pabrangimas nebestebina, (keista kad nemoka planuoti), o ta pertrauka – absurdas. Tokius „konkursus’ rengia tik valdiškos įstaigos, privačiam versle niekas nebrangina…
Štai Simonkes kalna apšviete kas yra gerai. O stulpas i kuri visi daužosi nepatrauke teks vel paralonu aptraukti:)
Tai ir reikėjo sutvarkyti tą visų pamėgtą slidinėjimo kalniuką Klaipėdos g./Skroblų g. sankryžoje – aptverti, pastatyti buferines apsaugas, o ne kurti naują, abejotiną projektą (beje, irgi šalia gatvės), švaistyti mūsų, klaipėdiečių pinigus. O tas projektas brangsta tiesiog akyse – gal tai bus dar vienas „paauksuotas” Tauralaukio statinys???
Tikra nesąmonė, nes 1) slidinėjimo/rogučių trąsa bus visai šalia važiuojamojo kelio – rizikuosime ir vaikučių gyvybėmis, ir vairuotojų saugumu 2) įrengiant trąsą, bus iškirsti mažiausiai keturi sveiki medžiai (du ąžuolai ir t. t.). Koks gi asilas sumanė būtent šioje vietoje trąsą?
kur tu tundra buvai visuos šiuos metus su vaikais, jie leidžiasi nuo kalniuko tiesiai į važiuojamą dalį, o dabar visapusiškai bus saugus čiuožinėjimas
Viskas gerai. Gera mintis, reikalingas projektas. Ši vieta žiemą tikrai tampa ir vaikų ir tėvelių traukos centru. Šiais laikais, labai smagu, kad vaikai turės dar vieną vietą leisti laiką lauke, o ne sėdėti prie kompiuterių. Tik su ta technologine pertrauka bus bėdos, nes kalniukas tikrai bus įveiklintas jau šią žiemą pačių vaikų. Taip galima prisišaukti nelaimių. Galėtu dar ir kalne įrengti apsaugas. Baikit Jūs su tais medžiais. Keli medžiai krūmynų apsuptyje, miesto pakraštyje jokios pridėtinės vertės nesukuria. O brangieji rajono gyventojai nepasius, apsukę ratelį ir sugaišę 3 minutes ilgiau. Į namus tikrai grįš.
Kvailas projektas, iškreipiantis upės šlaitą, verčiant papildomą gruntą, kertant medžius, trikdantis eismą žiemos metu siaura gatve. Niekas nepasius, bet kažkas turėtų susimokėti už tai ne iš visų mokesčių mokėtojų kišenės.
šiaip tai joks apsauginis „lovys” net nebandytas formuoti ir vaikai jau šią žiemą, jei bus sniego, su rogutėmis lėks tiesiai į gatvę kažkam postringaujant apie teisės aktus ir technologinę pertrauką iki pavasario. Jau nekalbant apie tokius savivaldybės finansuojamus „projektus” ir saviveiklinius kliedesius. Pradžiai verslo įsigytuose sklypuose leidžiama prifarširuoti maksimaliai namų, teikiant pasiūlymus aiškinama -verslas geriau žino ko jiems reikia, o apie gretimas rekreacines, sporto, žaidimų teritorijas niekas net nesuka galvos ( ne mano sklypas) . Tuomet savivaldybė ima raginti bendruomenes teikti pasiūlymus (projektus), o dygstantys aktyvistai ima kliedėti apie „linksmybių sostines” ir nors gatvių pakraščiuose siūlydami įrenginėti vaikų zonas. Tuo tarp miesto politikai dešimtmečiais neranda valios pradėti kompleksiškai planuoti savo miesto teritorijų ( o kam to reikia) ir oriai vaidina rūpestį gyventojais ir vaikučiais.
Visiškai pritariu. Klausimas, kai siauros gatvelės pakraščiuose bus pristatyta vaikus suvežusių tėtukų mašinos, kaip į savo namus pravažiuos šalia gyvenantys, niekam nesvarbu.
Suformuoti lovelio formos neiseis ant sykio. Paaukstinto slaito puse vos ne iki 3-4 metru dar gali po nusedimo ir po ziwmos sukristi iki 1 metro. Gan nemazai grunto suvezti reikejo ie matyt jo dar pritruko. Geriau leciau pagal galimybe pabaigti negu testi bet kokia kaina, kas be abejo dar labiau subrangintu projekta. Kitas dalykas, ta slaita vis tiek reikejo formuoti ir pilri grunta platinant gatve ir tesiant dviraciu ir pesciuju takus. Iki to momwnto bent tas gruntas jau spes sukristi ir tinkamai susiguleti. Gyvenatr misko apsuptyje tikrai neprarasim to vaizdo del tu keliu medziu ir sabakstynas bus sutvarkytas bent is dalies.
Ar bent vienas pwrgyvenantis del tu keliu medziu buvo skyres savo laika teritorijos, siuksliu valymui?