Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2024-11-14 |
Rugsėjį pagaliau pradėjus veikti naujajai mokyklai Kretingos gatvėje ir aplink ją ryte ir vakare susidarančių transporto eismo spūsčių problemos sprendimo raktai glūdi Liepojos ir Klaipėdos bei Kretingos ir Klaipėdos gatvių sankryžų pertvarkoje. Tai nustatę ekspertai siūlo Liepojos ir Klaipėdos gatvių sankryžoje įrengti turbo žiedą, o kitoje sankryžoje Klaipėdos gatvę padaryti pagrinde. Taip pat siūloma per Dangės upę nutiesti jau seniai numatytą tiltą pėstiesiems ir dviratininkams.
Ketvirtadienį vykusio Eismo saugumo komisijos posėdžio metu ekspertai pažėrė aibę įžvalgų dėl eismo Mažojo Kaimelio rajone (Liepojos, Klaipėdos, Kretingos, Senvagės, Žolynų, Šiltnamių g.), pateikė tiek daug eismo tyrimo ir modeliavimo variantų, kad juos išklausęs komisijos pirmininkas, vicemeras Algirdas Kamarauskas pareiškė, jog „šiandien mes sprendimų tikrai nepriiminėsime“.
Jis pasiūlė įkelti atlikto tyrimo ataskaitą į savivaldybės interneto svetainę.
„Mes atliksim analizę pas save, savivaldybėje, ir kai prieisime iki sprendimo, dar kartą inicijuosime Eismo saugumo komisijos posėdį ir ten jau vienus ar kitus sprendimus bandysim priimti“, – teigė vicemeras.
Dovydas Skrodenis, „MC Mobility Consultants“ saugaus eismo konsultantas, komisijai pasakojo, jog buvo nustatyta, kad per rytinius ir vakarinius transporto pikus Kretingos gatve pro naują mokymo įstaigą pravažiuoja 600-800 automobilių per valandą. Vakare daugelis grįžta iš miesto centro jau ne Kretingos, o Liepojos gatve. Daroma prielaida, kad 50 proc. Kretingos gatve važiuojančio transporto tikslas nėra naujoji mokykla.
D. Skrodenis teigė, kad kitose aplinkinėje sankryžose atidarius naują mokyklą didelių problemų neatsirado, tad nebūtina jose ir daryti kokius nors esminius pokyčius.
Nors, pasak jo, tėvai, atvežę vaikus į mokyklą sugaišta tik apie vieną minutę, tačiau esama poreikio iš dalies pertvarkyti įrengtas stovėjimo aikšteles, įrengti trišalę šviesoforinę sankryžą, drausti posūkius į kairę ir pan. Kaip vienas iš galimų minimalių pokyčių paminėtas pamokų pradžios pavėlimas pusvalandžiu.
Be to, ekspertai mano, jog nutiesus tiltą per upę pėstiesiems ir dviratininkams, kuris, beje, jau seniai numatytas miesto planuose, juo naudotųsi apie 20 proc. dabar automobiliais atvykstančių asmenų.
kad šiame karikatūriniame posėdyje du atsakingi už miesto planavimą asmenys nei žodžio neprataria. Miesto planavimo vadas sugebėjo tik pamurmėti dėl želdinių, o miesto vyr. architektas ir tiek neįstengė. Tai labai įdomu kas ir kam tokį eismo ekspertą užpirko ir kiek tokio eksperto paslauga kainavo kuris net nesugeba įvardinti tikrosios svarstomos problemos priežasties? Amžinasis miesto planavimo departamento direktorius K.Macijauskas vietoje to, kad supažindintų su problema, pateiktų pasiūlymų vertinimą ar miesto vadovams patartų neleisti tokių kvailysčių viešai demonstruoti, pats klausosi sapalionių ir žodžio neprataria. Būtent jis visą nepriklausomybės laikotarpį taraškoms, budinams, neniškiams visas miesto stroikes pagal užsakymus reguliuoja. Tai gal naujiems miesto vadovams miesto planavimą nuo jo ir reikėtų pradėti eismą reguliuoti? Tai pirma ir pagrindinė problema. Labai daug miesto statybų atpigtų. Antra – TRANZITINĮ TRANSPORTĄ reikia planuoti surinkti jau prieš miesto ribą ir nukreipti per dar neužstatytas teritorijas į Pievų gatvę ir Šiaurės prospektą- tuomet ir ateityje Tauralaukyje, prie miesto ligoninės, Mažam kaime, Miško kvartale , įvažiavime į miestą iš Palangos pralaidumas ženkliai pagerėtų.
Yra tokia gatvele ties isvaziavimu is mokyklos teritorijos, jungianti Kretingos ir Liepojos gatves, bet ji kazkieno greiciausiai savavaliskai uzversta zemiu kruva, skersai jos irengtas saligatvio bortelis, formuojantis pakopa/peraukstejima, ir dar kazkokiu mistiniu budu atsirades zenklas “akligatvis”, nors ta gatvele iregistruota kaip “pravaziuojamas kelias”. Bet, kaip visada niekas nieko nezino kaip gi taip atsitiko. Be to, ta gatvele ir siai dienai pagelbetu daugeliui aplenkiant kamscius, bet…
Problema ta, kad rajono mokyklos yra Gargžduose, tai žmones veža savo atžalas kur arčiau. Manau čia Markauskas patogiai įsitaisęs, – ….ai čia privati žemė…, ai čia …valstybinis kelias…, …ai čia labai brungiai…, ir galų gale …pirma Gargždai !!!…
Ar tikrai tai tokio masto problema? Vezu vaika kas ryta is vejo g. Ir ka? Pastovi kelias minutes ir tiek. Nera patogu, bet problemai sprestio reikia 2 juostu kelio iki pat verdenes, to nebus. Visa kita- pinigu svaistymas.
Labai daug žmonių dirbančių savivldoje yra analfabetai, be kompetencijų. Štai jų apgailėtini darbo rezultatai.
O, rado ponuliai dar vieną eilinę auksinę šėryklėlę….
Kamščiai rytais Klaipėdos-Kretingos gatvėse nuo Dvaro aikštės iki „Verdenės” ir „Žemynos” buvo dar prieš naujosios mokyklos atidarymą. Suprantama, dabar jie dar „pakietėjo”, nes kožna mama taikosi savo angelėlį įvežti į progimnazijos klasę. Kamščiai vakarais nuo naujosios progimnazijos iki Dvaro aikštės susidaro ne dėl mokyklos. Tieisog visi po darbo lekia namo ir nepratelpa pro žiedą prie „Ringelės”. Tik kaip čia padės siūlomas „turbo žiedas”, aš nerūkęs nesuprantu. Dalį krūvio galima sumažinti, per Dangę permetus tiltą į naujosios progimnazijos kiemą. Bet srautas į licėjų, „Žemyną” ir „Verdenę” tvenks Kretingos gatvę ir toliau.
žmogvaldžiai statyti tą budino vardo mokyklą, tie šūdekspertai nebuvo pakviesti?
buvo, bet kiti. Tik tuomet didžiausias visų galų ekspertas buvo KMSA dirikas budinas ir tuomet daguma suokė, kad išvados jam patiktų.
Is serijos,- „pastatem” uz didelius pinigus(desimtis milijonu),”mes”(chebra), jums, problema-dideles problemas ! Po to,uz didelius pinigus(…),”mes”(chebra),vel,tas „problemas” spresime …
P.S Montes gatves PROBLEMA tik isibegeja.
4 metus statė, statė mokyklą ne bet kokią ,o „auksinę” ir nei dabartinis meras, nei buvęs Kongas meras ,nei sav. tarybos nariai nekalbėjo apie Eismo saugumą Kretingos gt. kai 600 vaikų kiekvieną dieną eis į mokyklą. O Greitos pagalbos mašinos lėks su ligoniais ir dėl to dėl saugumo įspės milžinišku signalu…
Todėl dabar turiu pasiūlymų: iškasti požeminį Eismą, gal tunelį. O autom. stovėjimui rengti požeminį aut. stovėjimo vietą. Tiktų neroli
Botanikos sodo ar Dangės.
Tiltus per Dangę reikia pradėti statyti nedelsiant. Vieną ties Gluosnių gt, o kitą nuo Botanikos sodo ties Dange į kitą pusę upės-tiesiai į Luizės sujauktą „parką”…
Tokių „projektų” kaina „nedidelė” gal užtektų kokių 500 mln…?:-))))
Kamščiai tai čia kas, penkias minutes ilgiau į darbą ponaičiams iš Kalotės užtrunka atvažiuoti, nes reikia savo vaiką iki mokyklos durų nugabenti?