Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2025-05-22 |
Nors miesto vadovas tikrai padlaižiauja šoferiams, tačiau demonstruoja visišką impotenciją, kai šie prašo pagelbėti kovoje su geležinkelininkais. Nors iš pradžių Ūkinyks Arvyds garsiai dūdavo (lyg jo pirmtakas), kad STOP ženklas pervažoje Tilžės gatvėje bus panaikytas, tačiau jo užmojis greitai bejėgiškai suglebo ir nuknabo.
Apie žadėtą traukinių eismo sumažinimą miesto centre nėra ko ir burnos aušinti – mirties tyla ir didelio burbulo supliuškimas. Nieko gero nenuveikta šoferių labui ir pervažoje per geležinkelį Rimkuose: eismo pralaidumas šioje vietoje dažnai būna artimas nuliui. Kaip ir Ūkinyko veiksmai.
O jo dešinysis smegenų pusrutulis Vidmantas apskritai šoferiais nesirūpina – kaunasi it levas dėl pėsčiųjų ir dviratininkų gerovės Giruliuose bei pajūrio paplūdimiuose.
Tad šoferiai šneka, kad kituose rinkimuose balsuos ne už Arvydą, bet už Vidmantą, nes Vidmantas arčiau jei ne prie šoferių, tai bent prie žmonių.
Spyglys yra nepakaltinamas dėl tariamų gramatikos ir stiliaus klaidų šiame poste: čia visa teisibe surašyta šoperių kalba.
*Šios rubrikos nerekomenduojama skaityti susipykusiems su humoro jausmu ar stokojantiems fantazijos, nes nieko rimto čia tikrai nerasite, Spyglio humoras iš viso yra sunkiai suprantamas, lėkštas, juodas ir kandus. Rimtų dalykų ieškokite visose kitose „Atviros Klaipėdos“ rubrikose.
Nesuprantu, kodėl turi kovoti su geležinkelininkais, kai STOP ženklo įrengimo sąlygas reglamentuoja Kelių eismo taisyklės. Tik kai atsitiks nelaimė, kas tada bus kaltas. Manau Lietuvoje yra daug pavyzdžių, kai buvo įrengtos dviejų lygių sankryžos. Tai gal reikia ieškoti susikirtimo sprendinių ir kovoti dėl finansavimo.
Nelabai eina suprasti,kuom kaltas tas ženklas.Yra STOP,tai sustoji,pastovi.Niekam jokio streso.Niekam jokių problemų.Tai dėl saugumo dar gerai,kad yra.Rimkuose biški bordakas,reikėtu požeminio tunelio.Yrs toks Plungėje,viskas susitvarkė.
Dvarponis nervinasi kai mato ženklą STOP.
Jeigu nevažiuoji ten piko metu ir nesupranti. Ten pastovus kamščiai, kai yra didesnis srautas, nes kai sustoja vienas sustoja visi, automobiliams reikia laiko pajudėti: pirmas pajuda per 5sec , antras per 10 ir t.t. per tą laiką prisirenka vis daugiau automobilių, negana to kiekvienas turi sustoti dėl to 10 auto gali per pervaža pravažiuoti ne už minutės o už kelių dešimčių. Priedo žiūrėk vienas kitas dar sugalvoja telefone pasėdėti nes laukti vistiek reik. Dar žiūrėk traukinys sugalvoja pravažiuoja ir tavo 1km kelionė trunka valandą laiko. Ten yra šviesoforų reguliuojama pervaža – stop ženklas yra nereikalingas. Saugumo pridėtų slakbaumas, o stop nieko neduoda na bet ne visiem bukiek suprast, tuo labiau tieks kurie ten nevažinėja arba išvis važinėja autobusais. Va jums vienas iš taršos šaltinių – dvi pervažos: Rimkų ir Tilžės.
Kai eilėje stovi daug masinu ir kiekviena turi sustoti…. Tik vaikas gali nesuprasti jog reikalingas slagbaumas
tik „vaikas” gali nesuprasti kodėl nereikalingas viadukas/tunelis, kad būtų visiems gerai.