Pavargę nuo pažadų pasirinko naują partnerį (4)

Miestas
Avatar photoAtvira Klaipėda
2025-11-13

Ieškodami permainų ir draugiškesnio bendradarbiavimo uostamiesčio Žolynų g. 37 namo gyventojai nusprendė atsisakyti iki tol dirbusio administratoriaus ir daugiabučio priežiūrą patikėti bendrovei „Mano BŪSTAS“.

Šį sprendimą, anot gyventojų, lėmė ne emocijos ar vienkartinis nepasitenkinimas, o ilgesnį laiką kaupta patirtis, vertinant, kaip realiai prižiūrimas jų namas, kaip reaguojama į pastabas ir kaip gyventojai įtraukiami į sprendimų priėmimą.

Žolynų g. 37 namo bendruomenė ilgai stebėjo esamo prižiūrėtojo darbą – nuo kasdienių smulkmenų iki didesnių projektų. Gyventojai tikėjosi aiškesnio bendravimo, didesnio skaidrumo ir nuoseklesnio požiūrio į namo priežiūrą. Vis dažniau buvo jaučiama, kad trūksta dialogo ir supratimo, o reakcija į gyventojų klausimus ar pastabas ne visuomet atitiko jų lūkesčius. Galiausiai nutarta siekti pokyčių ir pasirinkti administratorių, kuris gebėtų būti realiu partneriu kasdieniuose daugiabučio gyvenimo klausimuose.

„Pabendravę su namo bendruomene labai greitai supratome, ko žmonės tikrai nenori ir nesitiki iš naujojo administratoriaus. Tai – abejingumo, išsisukinėjimų ir tylos. Stengsimės atidžiai klausytis ir reaguoti į gyventojų pastabas, aiškiai planuoti darbus ir apie juos laiku informuoti, atsakingai prižiūrėsime darbų kokybę, o mūsų specialistai bus lengvai pasiekiami 24 valandas per parą“, – sako bendrovės „Mano BŪSTAS“ Klaipėdos padalinio vadovė Julija Gedminienė.

Anot bendrovės, toks Žolynų g. 37 namo bendruomenės sprendimas – ne vienetinis atvejis. Per pastaruosius keletą metų Klaipėdoje iš kitų administratorių į „Mano BŪSTĄ“ perėjo beveik dvi dešimtys daugiabučių namų.

„Mano būsto“ vadybininkė su gyventojais

Daugelio jų gyventojų apsisprendimą esą lėmė iš esmės tos pačios priežastys: pavargę nuo abejingumo ir neaiškių pažadų žmonės ėmė ieškoti patikimo partnerio, su kuriuo gali kalbėtis, tartis ir matyti realų, apčiuopiamą rezultatą – sutvarkytas laiptines, prižiūrėtas aplinkos erdves, aiškiai suplanuotus darbus ir suprantamą jų finansavimą.

„Mano BŪSTAS“ teigia, jog bendrovei pavyko užsitikrinti vis didesnį klaipėdiečių pasitikėjimą. Tai atspindi nuolat gerėjantis klientų pasitenkinimo indeksas (NPS), kuris per trejus metus išaugo daugiau nei 50 procentų. Kartu perpus sumažėjo gaunamų skundų skaičius. Šie rodikliai rodo, kad pasitenkinimas paslaugomis auga visame mieste – gyventojai vis dažniau linkę rekomenduoti paslaugų teikėją artimiesiems ar pažįstamiems.

Pasak J. Gedminienės, tokį pokytį lėmė nuoseklus dėmesys paslaugų kokybei ir atsakomybei. Šiuo metu „Mano BŪSTAS“ esą daug investuoja į rangovų atranką bei priežiūrą. Įmonė teigia, jog peržiūri rangovų tinklą, aiškiai apibrėžia kokybės kriterijus, nustato griežtesnius reikalavimus darbų atlikimo terminams ir rezultatui, ieško sprendimų, kaip sumažinti būtiniausių darbų kainas, išlaikant jų kokybę.

Pastaruoju metu, anot „Mano BŪSTO“, dažniau organizuojami ir susitikimai su namų bendruomenėmis, aiškiau ir nuosekliau pateikiama informacija raštu, detaliau paaiškinamos klientams priimtų sprendimų priežastys ir pasekmės. Taip siekiama, kad gyventojams nekiltų jausmas, jog sprendimai priimami „už uždarų durų“, tad jie raginami aktyviai dalyvauti ir reikšti nuomonę.

„Aiškiai matome, kad klientams reikia bendravimo, jiems svarbu žinoti ne tik galutinį rezultatą, bet ir procesą: kada ir kokie darbai bus vykdomi, kaip jie finansuojami, kokios alternatyvos svarstytos, kiek kainuos eksploatacija ateityje ir pan. Kai visa tai paaiškiname aiškiai ir atvirai, pasitikėjimas atsiranda natūraliai“, – teigia J. Gedminienė ir priduria, jog gyventojams itin svarbu jausti, kad jų nuomonė turi realios įtakos priimamiems sprendimams.

Įmonės atstovė pabrėžia, kad ne mažiau reikšmingas ir ryšys su pačiomis bendruomenėmis. Todėl „Mano BŪSTAS“ siekia įsitraukti į iniciatyvas, susijusias su gyvenamosios aplinkos gerinimu, bendradarbiauja su seniūnijomis, dalyvauja diskusijose apie kiemų atnaujinimą, želdinius, vaikų žaidimų aikšteles. Tokia partnerystė, anot jos, kuria ilgalaikį pasitikėjimą, o gyventojai ima matyti administratorių ne kaip tik sąskaitas išrašantį subjektą, bet kaip realų pagalbininką, su kuriuo galima planuoti daugiabučio namo ar net viso kvartalo ateitį.

Parengta pagal pranešimą spaudai

Žymos: | | | |

Komentarai (4):

Atsakymai į “Pavargę nuo pažadų pasirinko naują partnerį”: 4

  1. Manau, kad pasigailėsite parašė:

    Manau, kad pasigailėsite. Pasimovėte ant pagyrų per spaudą. Realybėje Mano Būstas namų administravimas toks pat sudėtingas ir klampus kaip ir kitų administratorių. kalbu iš patirties. Didesnių projektų, tokių kaip renovacija, ypač šilumos punkto, vengia kaip ugnies. Vilkinimas begalinis. Paslaugos brangios, neracionalios. bėda su šia kontora. Tik tiek, kadangi namai nauji, neturint didelių problemų, bendravimas bus mandagus. Vitės valdos garsėja visišku neveiklumu.

  2. JUstė parašė:

    Man jau daug metų Mano Būstas nekelia jokio pasitikėjimo. Taip jau reklamuojasi, lyg Klaipėdoje nebūtų geresnių namų valdų. Mano Būstas labai sekasi pateikti mokesčius už neatliktus darbus, mokesčiai nepagrįsti, nepripažįsta namo gyventojų nuomuonės, pastabų.
    Gal kas žino kaip reikia pažaboti Mano Būstas, kad dirbtų žmonės su kompetencija, o nebųtų nekopetencijų AGENTŪRA

  3. GintautasS parašė:

    O kas buvo ligšiolinis būsto administratorius? Pateikite visą informaciją.

Komentuoti: Manau, kad pasigailėsite Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti apie klaidą

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Konsultacijos

Kas diktuoja laiptinių valymo madas daugiabučiuose?

Šiandien matyti su šluota laiptinėje mosuojantį kaimyną yra egzotika, nors dar prieš gerą dešimtmetį tai buvo įprastas vaizdas daugiabutyje. Pasak ...
2025-12-04
Skaityti daugiau

Miestas

Gyvi susitikimai grįžta į bendruomenes (1)

Bendrovė „Mano BŪSTAS“ skelbia, jog atliepdama gyventojų lūkesčius per pirmuosius šių metų dešimt mėnesių Klaipėdoje inicijavo daugiausia tiesioginių susitikimų su ...
2025-11-28
Skaityti daugiau

Verslas

Gyventojai dar geriau vertina bendravimo kokybę (2)

Bendrovė „Mano BŪSTAS“ teigia, jog stengiasi klaipėdiečiams suteikti kuo daugiau galimybių būsto priežiūros klausimus spręsti ne tik išmaniai, bet ir ...
2025-11-03
Skaityti daugiau



Pin It on Pinterest

Share This