Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2025-11-14 |
„Klaipėdos keleivinis transportas“ praneša apie kai kuriuos pokyčius miesto viešajame transporte.
Nuo šio šeštadienio, lapkričio 15 d., Klaipėdos maršrutuose keičiasi vežėjai, tvarkaraščiai ir autobusai.
Maršrutus Nr. 3 ir Nr. 14 iš „Gintarinio vairo“ perima UAB „Kautra“, o 9-tą maršrutą aptarnaus „Klaipėdos paslaugos“.
Tuo metu LEZ’o maršrutus Nr. 22 ir 22B iš „Klaipėdos paslaugų“ perima UAB „Kautra“, jų tvarkaraščiai nesikeičia.
Bet keičiasi 14-ojo maršruto tvarkaraštis: darbo dienomis pridedami papildomi 5 reisai (2 ryte ir 3 popiet), savaitgaliais pridedamas vienas papildomas reisas. Maršrutą aptarnaus nauji 6 „Temsa“ autobusai ir miesto keleiviams jau pažįstami „Irizar“ elektrobusai.
Dėl 14-ojo maršruto pokyčių koreguotas ir su juo susieto 7-ojo maršruto tvarkaraštis.
Nors 3-ojo ir 9-ojo maršrutų reisų skaičius išlieka toks pat, pakoreguoti jų laikai, todėl rekomenduojama pasitikrinti tvarkaraščius. Minėti maršrutai bus aptarnaujami naujesniais autobusais.
Kam nuo to geriau? Kosmetiniai pakeitimai.Panevėžio ir aplinkinių gatvių gyventojams susisiekimas su miesto centru nepagerėjo.
Ir bilietų kainos kosmines už vieną stotelės pervažiavima ima tiek kiek būtų kelione į Kretingą. O ten mieste važinėk veltui kiek nori. Čia gobsai įsitaisę pelnosi ir skurdina zmones,todėl ir važinėja pustusti autobusai.
Ne kreptis demisi cai meloja as patc vairotojas nesamoni rasa jums
Vežėjai ir autobusai keičiasi,tačiau vadovai,bent jau Klaipėdos miestui tų uab’ų,žaidžia tuos pačius žaidimus,t.y.,vairuotojai autobusus plauna,bei šluoja patys,pasiruošimas darbui neapmokamas,darbo laikas skaičiuojamas nuo pirminės stotelės starto,o juk tas autobusas ten pats neatvažiuoja?! Pietų pertrauka specialiai padaryta 31-33 min.,kad nereikėtų mokėti už tipo „pietų” laiką. Tačiau,jei vaituotojas negali palikti darbo vietos ir tam neturi sąlygų,darbdavys privalo,tai įskaičiuoti į darbo laiką! Darbo sutartis padaro su priedais,tipo norėsiu ir nemokėsiu,gausi sausą 1,1 koficientą nuo minimalios,nors sutarta 8 – 9 eu./h. Taip kad,tas pas š.ūdas tik murzinesnėje saujoje!
KKT apsimeta,kad to nemato ir nežino,o patys kolegos yra „mū mū”,kuriuos išnaudoja tie „superinių” uab’ų vadovai!
Tai kodel visi tyli? Nepamirstam, kad ir apmokejima uz popierinius bilietus irgi sumazino. Buvo 10%, dabar liko 5%… Po to skundziasi, kodel niekas nenori dirbti vairuotojais….