„Klaipėdos Smeltė” parsiplukdė naują kraną

Uostas ir jūra

Laivų krovos akcinė bendrovė „Klaipėdos Smeltė” šeštadienį parsiplukdė naują STS (Ship-to-Shore) kraną.

Paskutinį kartą pastiprinimo įmonė buvo sulaukusi pernai lapkritį, kai iš Gdynės surinkimo gamyklos buvo atplukdyti 6 nauji Rubber Tyred Gantry (RTG) kranai. Tada įmonė skelbė, kad 2020 m. I pusmetį „Konecranes“ pristatys dar du naujus STS kranus. Teigta, kad įgyvendinus visą investicinę programą terminalas bus pilnai pasiruošęs reguliariems okeaninių konteinervežių, gabenančių vietinį ir tranšipmento krovinį, užplaukimams.

2018 m. pabaigoje buvo paskelbta, kad „Klaipėdos Smeltė“ iš SEB banko dešimčiai metų skolinasi 80 mln. eurų už kuriuos pirks du didžiulių gabaritų tipo kranus STS, skirtus konteineriniams laivams pakrauti ir iškrauti, dešimt RTG kranų, kuriais konteineriai bus pakraunami ir nukraunami nuo krovinių automobilių terminalo aikštelėse, ir bendrovės nuomojamos uosto teritorijos infrastruktūros plėtrai.

2019 m. LKAB „Klaipėdos Smeltė“ krovos apyvarta siekė 3,29 mln. tonų. Šis rezultatas yra 35,9 % mažesnis nei 2018 m. (5,14 mln. t).

Anot bendrovės, krovos apyvartos kritimą nulėmė laikinas reguliarių MSC okeaninių laivų konteinervežių užėjimų, gabenančių tranšipmento konteinerius, sustabdymas.

Pirmąjį šių metų mėnesį LKAB „Klaipėdos Smeltė“ konteinerių terminalas perkrovė 11 570 TEU. Per visus praėjusius metus jų buvo krauta 253 489 TEU.

6 Comments

  1. RimasM

    Kas nezino dokininku darbo gali ziauptioti ivairiasias teorijas, bet dokeriai pasakys visiems, jeigu nezinot musu darbo eikit kuo toliau nes uoti darbuotojai yra pagrindas.
    Nenoriu is savo pyses drebinti jusu kompanija, bet mano nuomone jus reiketu visus sodinti

    Reply
    • Koronasijus

      Nieko nesupratau, gal galėtum iš naujo tik supranatamai parašyti?

  2. Gyventojas

    Eilinis kartas kada klaipedos smelte giriasi o naudos nera ir nebus niekada tik pinigu svaistymas.

    Reply
  3. Alma

    Tai gal Smelte dabar ne krovos kompanija o technikos muziejus.

    Reply
  4. Smeltiets

    Kas tas kranas kad nera dokininkams darbo viskas merdi.

    Reply
    • Birka

      Visada gali pasikarti

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Uostas ir jūra

Klaipėdos uostui - aplinkosauginis sertifikatas

Klaipėdos uostas – pirmasis tarp Baltijos valstybių ir vienas iš 35 uostų Europoje nuo šiol turintis uosto aplinkosaugos vadybos sistemos ...
2024-04-26
Skaityti daugiau

Uostas ir jūra

Daugiau krauta grūdų, mažiau - naftos produktų

Pirmą šių metų ketvirtį Klaipėdos uoste krauta beveik 8,5 mln. tonų krovinių. Palyginti šį kiekį su tuo pačiu praėjusių metų ...
2024-04-24
Skaityti daugiau

Uostas ir jūra

Siekia stiprinti jūrų transporto ryšius su Egiptu

Lietuva ir Egiptas ketina glaudžiau bendradarbiauti, gerindami šalių tiesioginį susisiekimą oru ir plėtodami jūrų transporto ir logistikos jungtis. Tokias galimybes ...
2024-04-23
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This