Klaipėdos uoste – ženklus krovos kritimas

Svarbu, Uostas ir jūra

Po gana ilgai besitęsusio augimo ir krovos rekordų fiksavimo vasarį Klaipėdos uoste – 12,5 proc. mažesnė krova nei paskutinį 2019-ųjų žiemos mėnesį. Lyginant pirmų dviejų mėnesių rezultatus krova sumenko dar labiau – 14 proc.

Klaipėdos savivaldybės nuotr.

Uosto direkcijos pateiktais duomenimis, per vasarį perkrauta 3,399 mln. tonų krovinių, kai pernai tuo pačiu metu 3,886 mln. tonų. Labiausiai – 15,3 proc. sumenko birių krovinių, generalinių – 11,3 proc., o skystųjų – 7,1 proc.  Sausio–vasario mėnesiais Klaipėdos uoste krauta 6,78 mln. tonų – 1,1 mln. t mažiau nei pernai tuo pačiu metu. Per du mėnesius labiausiai sumažėjo skystųjų krovinių – 23,3 proc. arba –373,2 tūkst. tonų mažiau. Biriųjų sumažėjo dešimtadaliu, generalinių – 13,7 proc.

Per šiuos du mėnesius šiemet į Klaipėdos uostą atplaukė 966 laivai –10,6 proc. arba 114 laivų mažiau nei pernai. Uoste buvo užfiksuoti 22 305 keleiviai – 7 proc. arba 1 666 keleiviais mažiau nei 2019 m. sausio–vasario mėnesiais.

Rytinėje Baltijos pakrantėje krova sausio-vasario mėnesiais augo Ust Lugos, Primorsko ir Sankt Peterburgo uostuose. Vysockas ir Kaliningradas gali pasidžiaugti šiek tiek mažesniu krovos nuosmukiu nei Klaipėda, o Latvijos uostai krovinių neteko daugiau – pavyzdžiui, Ventspilis – net 38,3 proc.

 

8 Comments

  1. UOSTO DIREKCIJA

    Uosto krovos apimtis Klaipėdos viduryje maksimaliai didinsim, išorinį giliavandenį uostą Melnragėje statysim. Kas dar kam neaišku? Tarša, transportas, dumblini gyvsidabriai mariose, cinkas pakrantėje? Klauskit A. Vaitkaus. Bet jis jau viską pamiršo. Be to – ir nežinojo. Fsio, kaip sako kiniečiai.

    Reply
  2. GintarasR

    Nenustebsiu, jei grupė betonuoti ir asfaltuoti mėgstančių draugų Vilniuje neužilgo paskelbs, kad giliavandenio uosto statyba yra pats geriausias ekonomikos gelbėjimo anti-krizinis planas. Ir kad šiam projektui reikia kuo riebiau pasiskolinti tarptautinėse rinkose, nes pinigai dabar labai pigūs. Kad jam krovinių visame Skandinavijos-Baltijos regione nebus ir kad jo visas ekonominis pagrindimas yra visiškas fūfelis, šiuo metu į rengiamą LR bendrajį planą įrašinėjamas kaip šalies patvirtinta strategija – niekam nebeįdomu. Pasvaigino tautą su 30 tūkst. naujų darbo vietų su uosto atlygio vidurkiu – visi ir užplojom katučių „norim-norim”, Mėlynasis Proveržis ir panašiai 🙂
    Pačių uosto profesionalų nuomonę apie tą visą konsultantų sugalvotą išorinį giliavandenį fūfelį galite rasti čia: https://www.alfa.lt/straipsnis/50410849/v-dambrauskas-krizei-reikia-buti-visada-pasiruosusiam?fbclid=IwAR2LjGMdF2D72wgU-nuoU5gcoo3c6dO4Ubsz0tN7FHTPhPHlpTQu9sEpea4

    Reply
    • Trapampam

      Alfa, kaip ir Atvira Klaipeda nieko verti paistalai

    • GintarasR

      Na, laiko karantinuose yra, tai atsiverskit išorinio uosto Atnaujintą Studiją , jos ekonominę dalį, pasiimkit savo skaitliukus ir skaičiuokit kas ir po kiek ten į projekto kaštų dalį įtraukta. Kad dar smagiau pasidarytų – nepamirškit pasižiūrėti ir krovos prognozes mūsų regione Scan-Balt’e – kad ir čia https://www.portstrategy.com/news101/world/europe/stability-and-growth-predicted-for-baltic-region ir apie Klaipėdos Smeltės perspektyvas po plėtros susitvarkyti su VISU mūsų uoste numatomu konteinerių srautu.
      Jei ką suprasit – tada ir pakalbėsim trampampam

  3. Anonimas

    jei klaipeda paskutiniu metu buvo galima vadinti mieganciaja grazuole (ale be proverzio, stagnuojantis miestas prie juros)… tai dabar butu galima vadinti pelkiu vanda arba ciuciundra (uostas apmires, gyvenimas sustojas, zmoniu totaliai mazeja, verslas kelia sparnus)…niuriausias scenarijus tarp 5 didziausiu miestu LT prognozuojamas klp

    Reply
  4. Zosė

    Va tau ir” būtinas giliavandenis uostas”
    Ar ne Skverneli?

    Reply
  5. VISKAS ISAMIAI IR AISKU. KARTNA MASLOM

    ..

    Reply

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Uostas ir jūra

Italijos ambasadorius susipažino su uostu

Nuo sausio pabaigos Italijos ambasadoriaus pareigas Lietuvoje einantis Emanuele de Maigret atvyko susipažinti su Klaipėdos uostu. Per pastaruosius 20 metų ...
2024-04-29
Skaityti daugiau

Uostas ir jūra

Klaipėdos uostui - aplinkosauginis sertifikatas

Klaipėdos uostas – pirmasis tarp Baltijos valstybių ir vienas iš 35 uostų Europoje nuo šiol turintis uosto aplinkosaugos vadybos sistemos ...
2024-04-26
Skaityti daugiau

Uostas ir jūra

Daugiau krauta grūdų, mažiau - naftos produktų

Pirmą šių metų ketvirtį Klaipėdos uoste krauta beveik 8,5 mln. tonų krovinių. Palyginti šį kiekį su tuo pačiu praėjusių metų ...
2024-04-24
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This