„Smart-ID” veikla atkurta tik po 12 valandų

Verslas

Trečiadienį Mokesčių inspekcijai paskelbus apie pajamų deklaravimo pradžią individualia veikla užsiimantiems gyventojams, prie VMI deklaravimo sistemos bandę jungtis per „Swedbank” elektroninę  bankininkystę, ne visi tai galėjo padaryti: tiems, kurie jungėsi su „Smart-ID”, to padaryti visą dieną nepavyko. „Smart-ID” neveikė ir visų kitų bankų bei kitose platformose.

Iš pradžių dar veikusi mobilioji „Smart- ID” programėlė, kuria jau kodo rinkti nebebuvo leidžiama, vėliau irgi išsijungė, o ekrane buvo matyti užrašas „Prisijungti su Smart -ID nepavyko. Prašome patikrinti Smart-ID programėlę ir bandyti dar kartą”.

Priešpiet paskambinus trumpuoju banko informacijos telefonu, pranešta, jog yra sutrikusi „Smart-ID” prisijungimo sistema ir patarta jungtis kitais būdais arba bandyti prisijungti vėliau. Skambinant kas pusvalandį, ši informacija vis buvo kartojama.

Po pietų pranešimą spaudai išplatinusi bendrovė „SK ID Solutions“ paskelbė, jog „šiandien nuo 11.18 val. sutriko tapatybės patvirtinimo el. erdvėje programėlės  „Smart-ID“ naudojimas”.

Pranešime teigiama, jog bendrovės specialistai aiškinasi trikdžių priežastis ir sprendžia problemą, „kad „Smart-ID“ būtų pasiekiamas kuo greičiau”. Bendrovės vadovai atsiprašė „Smart-ID“ naudotojų dėl patiriamų nepatogumų.

Tačiau iki darbo dienos pabaigos gedimas pašalintas taip ir nebuvo: po 18 val. prisijungti prie elektroninės bankininkystės su „Smart-ID“ vis dar nebuvo galima.

BNS duomenimis, „Smart-ID“ veikla dėl neskelbiamų priežasčių buvo sutrikusi visose trijose Baltijos šalyse.

Vakarop „SK ID Solutions“ išplatintame antrame pranešime paskelbta, jog „paslaugos teikimas yra atkurtas, tačiau kol kas ji veikia ne visiškai stabiliai”.

Pasak bendrovės Lietuvoje vadovo Viktoro Kamarevcevo, specialistai stengiasi kuo greičiau pašalinti techninio sutrikimo priežastis.

„Informuosime, kai jos veikimą pavyks visiškai atstatyti ir stabilizuoti“, – poros sakinių pranešime cituojamas V. Kamarevcevas.

20 val. „Atviros Klaipėdos” žurnalistei prie el. bankininkystės su „Smart- ID” pagaliau prisijungti pavyko.

Tačiau trečiame bendrovės pranešime teigiama, jog veikla visiškai atkurta buvo tik 23 val.

„Veikimo trikdžius lėmė problema duomenų bazėje, dėl kurios kai kuriems vartotojams iškilo sunkumų naudotis „Smart-ID“. „SK ID Solutions“ komanda nustatė problemą ir dirbo visą laiką, kad būtų užtikrintas maksimalus aptarnaujamų užklausų skaičius net ir žemo našumo sąlygomis. Vakar 22.07 val. mūsų specialistai visiškai pašalino techninio sutrikimo priežastis ir „Smart-ID“ naudojimas buvo atkurtas visuose interneto bankuose bei kitose el. paslaugose, nors kai kurie klientai dar galėjo susidurti su trikdžiais. Šią naktį paslauga veikė stabiliai ir mes tikime, kad ji veiks taip pat, kai ryte gausės jos naudojimas. Dėl šio sutrikimo „Smart-ID“ programėlės naudotojams kilo nesklandumų jungiantis prie interneto bankų paskyrų ir kitų el. paslaugų, o taip pat pasirašant dokumentus el. parašu. „SK ID Solutions“ atsiprašo „Smart-ID“ naudotojų, kurie dėl sutrikimo patyrė nepatogumų”, – rašoma pranešime.

INFORMACIJA

Bendrovė „SK ID Solutions“ specializuojasi tarptautiniuose e-identifikacijos sprendimuose. Tai Estijos valstybės partnerė, išduodanti nacionalinių identifikacijos dokumentų sertifikatus. „SK ID Solutions“ aptarnauja finansinių, sveikatos priežiūros, švietimo ir įvairių kitų privačių ir viešojo sektoriaus organizacijų elektronines paslaugas. Bendrovė skelbia turinti daugiau nei 3 mln. vartotojų Baltijos šalyse. 

10 Comments

  1. Anonimas

    Vis dar neveikia…

    Reply
  2. Živilė

    Pas mane vis dar neveiki

    Reply
  3. Karolina

    Prie kokio banko pavyko prisijungti, nes prie Swedbank vis dar neleidžia prisijungti su SmartID

    Reply
  4. Edvinas

    Įdomu prie kokio banko pavyko prisijungti, nes prie Swedbank vis dar neleidžia prisijungti su SmartID

    Reply
  5. Anonimas

    Kas per nesamone visa diena ir dar lig siol nera galimybes prisijunkti.

    Reply
    • Anonimus

      Pritariu. Neleidžia visą dieną pavedimo padaryt.

  6. Rimantas

    kosmosas butent sendien reikia jos o jin nuluzus visa diena

    Reply
  7. Cha

    Swedas užstrigo truputį plauna pinigus gal? ☝️??

    Reply
  8. Robert

    taip iki siol neveikia.kaip tik siandien reikia nemazai pavedimu padaryt ir negaliu…graudus vaizdas…

    Reply
  9. Yra

    Dar vienas būdas prisijungti , telefono numeris, be vėl naujovė, tai galima tik pasirašius sutartį su operatoriumi. Nors prieš keletą metų bankui tiko numeris , kuris nurodytas banko informacjoje.

    Reply

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

НОВОСТИ

Официально началась реанимация сердца Клайпеды

По прошествии более чем полугода после того, как компания «Stemma Group» начала снос части старых зданий бывшего судоремонтного предприятия «Лайвите» ...
2023-10-24
Skaityti daugiau

ELTA

Mokyklinio amžiaus vaikus auginančių tėvų laukia brangesnis rugsėjis

Šį rugsėjį išleisti pirmoką į mokyklą gali vidutiniškai kainuoti 375 eurus. Tai maždaug 7 proc. brangiau nei praėjusiais metais, rodo ...
2023-08-16
Skaityti daugiau

ELTA

Tyrimas: pensininkai norėtų turėti sukaupę 136 tūkst. eurų

Gyventojai į pensiją išeiti norėtų papildomai sukaupę apie 136 tūkst. eurų, rodo „Swedbank“ užsakymu atlikta šalies gyventojų apklausa. Sulaukus pensijos ...
2023-06-04
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This