Uosto duoklė šalies biudžetui – beveik 22 mln. eurų

Uostas ir jūra
Avatar photoAtvira Klaipėda
2022-05-09

Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija praneša už praėjusius metus į valstybės biudžetą sumokėjusi 21,7 mln. eurų siekiančią pelno įmoką.

Susisiekimo ministro įsakymu Uosto direkcijos pelno įmoka sudaro 70 proc. paskirstytinojo įmonės pelno, o pati Uosto direkcija nėra išlaikoma biudžeto lėšomis.

Portalo archyvo nuotr.

Uosto direkcija 2021 m. uždirbo 36,3 mln. eurų pelno prieš apmokestinimą – tai yra 2,67 proc. daugiau nei 2020 m., kai pelnas prieš apmokestinimą siekė 35,4 mln. Eur. Pernai įmonės pajamos buvo kaip ir 2020 m. – jos siekė 66,1 mln. eurų.

„Šiandieną dedame maksimalias pastangas, siekdami pritraukti naujas rinkas, aktyviai dirbame dėl vėjo elektrinių surinkimo ar sandėliavimo veiklos uoste. Mūsų veiklos prioritetas išlieka vystyti ir plėtoti rinkos poreikius atitinkančią uosto infrastruktūrą, orientuotą į uosto pralaidumo ir laivybos saugumo didinimą. Nepaisant tam tikrų krovinių netekčių, turime nesustoti ir vystyti uostą taip, kad jis išliktų patrauklus ir konkurencingas“, – pranešime pažymi Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Algis Latakas.

Į infrastruktūros vystymą, kitus projektus pernai įmonė investavo 47,5 mln. eurų, tai yra panašiai, kaip ir užpernai – vos 2,2 proc. mažiau nei 2020 m., kai investicijos siekė 48,5 mln. Eur.

2021 m. daugiausiai lėšų skirta krantinių statybai ir rekonstrukcijai, akvatorijos gilinimo darbams bei geležinkelio kelių statybai ir rekonstrukcijai. Pernai iš viso pastatyta naujų ir rekonstruota 975 m krantinių ir 1 307 m privažiuojamųjų geležinkelio kelių. Didžioji dalis investicijų finansuota Uosto direkcijos nuosavomis ir ES lėšomis, nedidelę dalį sudarė paskolos lėšos.

Įmonės strateginiame veiklos plane numatyta per ketverių metų laikotarpį į uosto vystymą investuoti 350 mln. eurų. Daugiau nei pusę suplanuotų investicinių lėšų numatoma skirti bendro naudojimo uosto prieigos infrastruktūrai plėtoti, apie trečdalį – krantinių rekonstrukcijai bei geležinkelio kelių plėtrai.

Žymos: |

Komentarai:

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti apie klaidą

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Uostas ir jūra

Baigė Naujosios perkėlos krantinių rekonstrukciją

Uosto direkcija skelbia, kad užbaigta naujosios Smiltynės perkėlos naudojamų krantinių rekonstrukcija užtikrins efektyvesnį perkėlimą per marias bei dar didesnį keltų ...
2024-05-15
Skaityti daugiau

Svarbu, Uostas ir jūra

Uosto direkcija reiškė nepagrįstas pretenzijas latviams 

Pirmos instancijos teismas patvirtino, kad Uosto direkcija buvo neteisi reikalaudama pinigų dėl neva Latvijos kompanijos BMGS netinkamai vykdytų įsipareigojimų. Teismą ...
2024-05-06
Skaityti daugiau

Transportas

Pradedamos pietinio aplinkkelio projekto planavimo procedūros

Uostamiesčio savivaldybė pranešė, kad susisiekimo ministras Marius Skuodis pateikė Vyriausybės nutarimo projektą dėl Klaipėdos pietinio aplinkkelio susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros ...
2024-05-02
Skaityti daugiau



Pin It on Pinterest

Share This