Uosto duoklė šalies biudžetui – beveik 22 mln. eurų

Uostas ir jūra

Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija praneša už praėjusius metus į valstybės biudžetą sumokėjusi 21,7 mln. eurų siekiančią pelno įmoką.

Susisiekimo ministro įsakymu Uosto direkcijos pelno įmoka sudaro 70 proc. paskirstytinojo įmonės pelno, o pati Uosto direkcija nėra išlaikoma biudžeto lėšomis.

Portalo archyvo nuotr.

Uosto direkcija 2021 m. uždirbo 36,3 mln. eurų pelno prieš apmokestinimą – tai yra 2,67 proc. daugiau nei 2020 m., kai pelnas prieš apmokestinimą siekė 35,4 mln. Eur. Pernai įmonės pajamos buvo kaip ir 2020 m. – jos siekė 66,1 mln. eurų.

„Šiandieną dedame maksimalias pastangas, siekdami pritraukti naujas rinkas, aktyviai dirbame dėl vėjo elektrinių surinkimo ar sandėliavimo veiklos uoste. Mūsų veiklos prioritetas išlieka vystyti ir plėtoti rinkos poreikius atitinkančią uosto infrastruktūrą, orientuotą į uosto pralaidumo ir laivybos saugumo didinimą. Nepaisant tam tikrų krovinių netekčių, turime nesustoti ir vystyti uostą taip, kad jis išliktų patrauklus ir konkurencingas“, – pranešime pažymi Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Algis Latakas.

Į infrastruktūros vystymą, kitus projektus pernai įmonė investavo 47,5 mln. eurų, tai yra panašiai, kaip ir užpernai – vos 2,2 proc. mažiau nei 2020 m., kai investicijos siekė 48,5 mln. Eur.

2021 m. daugiausiai lėšų skirta krantinių statybai ir rekonstrukcijai, akvatorijos gilinimo darbams bei geležinkelio kelių statybai ir rekonstrukcijai. Pernai iš viso pastatyta naujų ir rekonstruota 975 m krantinių ir 1 307 m privažiuojamųjų geležinkelio kelių. Didžioji dalis investicijų finansuota Uosto direkcijos nuosavomis ir ES lėšomis, nedidelę dalį sudarė paskolos lėšos.

Įmonės strateginiame veiklos plane numatyta per ketverių metų laikotarpį į uosto vystymą investuoti 350 mln. eurų. Daugiau nei pusę suplanuotų investicinių lėšų numatoma skirti bendro naudojimo uosto prieigos infrastruktūrai plėtoti, apie trečdalį – krantinių rekonstrukcijai bei geležinkelio kelių plėtrai.

0 Comments

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Svarbu, Unikali urbanistinė istorija

Klaipėdos statybos objektas Nr. 1: didžiulės taršos, aistrų ir neatsakytų klausimų istorija V 

„Atvira Klaipėda“ cikle „Urbanistiniai jubiliejai” baigia pasakoti apie Klaipėdos naftos terminalo raidą ir jo įtaką miestui. Paskutinėje tam skirto rašinių ...
2024-04-27
Skaityti daugiau

Uostas ir jūra

Klaipėdos uostui - aplinkosauginis sertifikatas

Klaipėdos uostas – pirmasis tarp Baltijos valstybių ir vienas iš 35 uostų Europoje nuo šiol turintis uosto aplinkosaugos vadybos sistemos ...
2024-04-26
Skaityti daugiau

Uostas ir jūra

Daugiau krauta grūdų, mažiau - naftos produktų

Pirmą šių metų ketvirtį Klaipėdos uoste krauta beveik 8,5 mln. tonų krovinių. Palyginti šį kiekį su tuo pačiu praėjusių metų ...
2024-04-24
Skaityti daugiau

NAUJAUSI STRAIPSNIAI

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This