Savivaldybei nesiseka sukurti klientų konsultavimo telefonu ir internetu sistemos

Miestas

Klaipėdos savivaldybė pernai ir šiemet jau kelis kartus nesėkmingai skelbė viešųjų pirkimų konkursus dėl klientų konsultavimo telefonu ir internetu sistemos įdiegimo paslaugos. Nors už šią paslaugą siūlytas apie 80 tūkstančių eurų atlygis, negauta nė vieno pasiūlymo.

O paieškos prasidėjo daugiau nei prieš metus. Galų gale jos nutrauktos ir paskelbta išankstinė rinkos konsultacija.

Rinkos dalyvių klausiama, koks preliminariai galėtų būti šio projekto biudžetas, kokį rinkoje esantį sprendimą jie rekomenduotų, ar pateiktoje dokumentacijoje nėra perteklinių reikalavimų ir kt.

Savivaldybė nori įkurti klientų konsultavimo telefonu ir internetu kontaktų centrą, siekdama gerinti klientų aptarnavimo procesus, diegti pažangias klientų aptarnavimo ir klientų prašymų tvarkymo optimizavimo priemones. O taip pat – įsigyti žinių bazės valdymo sistemos įdiegimo paslaugas.

Pasak paskelbtos dokumentacijos, kontaktų centras turi sudaryti galimybę apjungti Klaipėdos miesto savivaldybės administracijoje ir jos biudžetinių įstaigų „telefono (kiek leis esama telefonijos infrastruktūra) ir interneto kanalus”. 

Projektas iš esmės yra skirtas tik socialines paslaugas teikiantiems savivaldybės administracijos padaliniams bei biudžetinėms įstaigoms. Jis finansuojamas Europos Sąjungos lėšomis.

0 Comments

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Miestas

Ieškoma recepto chaotiškai Tauralaukio plėtrai suvaldyti

„Šių urbanizuojamų teritorijų plėtra vyksta chaotiškai, pagal individualių sklypų savininkų norus, neatsižvelgiant į ilgalaikius besiformuojančių kvartalų socialinius, inžinerinius ir kitus ...
2024-04-28
Skaityti daugiau

Transportas

Savivaldybė imasi viešojo transporto konkursų

Klaipėdos savivaldybė paskelbė perkanti „keleivių vežimo reguliariaisiais reisais pagal nustatytą maršrutą Nr. 46 paslaugas”, nors anksčiau tokius viešuosius prikimus organizuodavo ...
2024-04-27
Skaityti daugiau

Politika, Svarbu

Per opozicijos valandą - karšti klausimai  ir rusiškas keiksmas

Per jau antrąją šios kadencijos Klaipėdos miesto savivaldybės tarybos opozicijos valandą ketvirtadienį svarstant, ar reikia daryti pietų pertrauką, iš posėdžių ...
2024-04-25
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This