Klaipėdos dviratininkai-mazochistai – ištvermingiausi pasaulyje* (1)
Spyglys
| Spyglys 2023-05-03 |
Kad ir kokias sudėtingas užtvaras miesto valdžia ir geležinkelininkai įrengtų, Klaipėdos dviratininkai jas įveikia be didelių pastangų. Net nenulipdami nuo dviračio. Pamanykite, užtvaros… Ne tokių matėme!
Išties, užsigrūdinę Tiltų, Herkaus Manto (nepainioti su Herkumi Kantu), Minijos, Naujosios Uosto ir kitose gatvėse, mūsų dviratininkai yra pajėgūs įveikti bet kokias kliūtis. Ką bekalbėti apie geležinkelių apvtarus.
Jiems neįveikiama yra tik viena kliūtis – neteisėtai užgrobtas Burių gatvė, ties „Klaipėdos nafta”, vedanti iš Naujamiesčio į Melnragę. Tačiau, jei susivienytų ir kritine mase spusteltų valdžią, tai pralaužtų iš šią užtvarą.
Spyglio moralas: bet kam ta kritinė masė – mūsų dviratininkams patinka mazochizmas, varinėti per kliūtis.
*Šios rubrikos nerekomenduojama skaityti susipykusiems su humoro jausmu ar stokojantiems fantazijos, nes nieko rimto čia tikrai nerasite, Spyglio humoras iš viso yra sunkiai suprantamas, lėkštas, juodas ir kandus. Rimtų dalykų ieškokite visose kitose „Atviros Klaipėdos” rubrikose.
PANAŠŪS STRAIPSNIAI
Spyglys
Kaip ir buvo prognozuota, UAB „RSV projektai” vadovas ir savininkas Arūnas Liubinavičius mikliai prisitaikė prie mero Arvydo Vaitkaus kietos rankos ...
2024-05-13
Skaityti daugiau
Spyglys
Pats save paskyrė… Dėl garbės? Garbės ir pripažinimo jam, jo nuomone, žinoma vis dar trūksta, – tai matyti iš šalies ...
2024-05-12
Skaityti daugiau
Spyglys
Gražiausias gražėjančio Klaipėdos kultūros paveldo pavyzdys – Kultūros paveldo departamento Klaipėdos teritorinis skyrius, Tomo g. 2. Šis pastatas pretenduoja tapti ...
2024-05-11
Skaityti daugiau
O kas belieka, jei važinėji Klaipėdoje dviračiu? Normalių šalių miestuose visur prie geležinkelio pervažų yra automatiniai pakeliami užtvarai be kažkokių statinių kliūčių ruožų. Pas mus pakeliamų užtvarų net automobiliams nesugeba įrengti intensyviausiai naudojamose pervažose ir Rimkuose ir Tilžės gatvėje. Bet automobilių vairuotojams pasisekė bent tiek, kad prie pervažų nepadaryti tokie analogiški zigzagai, kad reiktų sukinėtis atbuliniu, norint pravažiuoti.