Klaipėda pradės save reklamuoti, kad prisišauktų žmonių (7)

Miestas
Avatar photoArtūras Šulcas
2023-08-15

„Siekiame pritraukti gyventojus, kurie nori gyventi Klaipėdoje, gali išnaudoti esantį gyvenimo Klaipėdoje potencialą, miesto privalumus ir suburti aplink save bendraminčius”, – toks strateginis tikslas deklaruojamas užsakant reklamos kampanijų paslaugas. Nusitaikyta į jaunus žmones iš kitų šalies didmiesčių, ir nurodyti uostamiesčio „skausmai”.

Savivaldybės sprendimu miesto rinkodaros kampanijos paslaugų pirkimas yra pavestas VšĮ „Klaipėda ID”. Ši savivaldybės įstaiga skelbia, kad viešojo konkurso tvarka ieško, kas galėtų imtis Klaipėdos „rinkodaros įvaizdinės kampanijos kūrybinio koncepto sukūrimo ir reklaminių priemonių adaptavimo”. Už šias paslaugas maksimaliai gali būti sumokėti 29 tūkst. eurų.

Artūro Šulco nuotr.

Numatyta, kad miesto rinkodaros kampanijos kūrybinis konceptas turi būti sukurtas iki šių metų  rugsėjo 11 d. Ta pati data numatyta ir reklaminių priemonių adaptavimui bei parengimui naudoti. O visos paslaugos turi būti suteiktos iki šių metų pabaigos.

Būsimasis rangovas turės sukurti kampanijos komunikacijos priemonių stilių, raktinį vizualą, pranešimą spaudai, video, keturis lauko reklamos maketus, 30 video banerių, 14 socialinių medijų statinių vizualų, reels, story ir kitas priemones, naudojamas reklaminėse kampanijose.

Skelbdama šį pirkimo konkursą VšĮ „Klaipėda ID” nurodė reklamos kampanijos „taikinius” ir „skausmus”:  „ Jaunos šeimos su mažais vaikais ar jaunos poros, ieškančios geriausių sąlygų auginti vaikus, taip pat miesto, kuris pritaikytas vaikams. Pavargę nuo didmiesčių profesionalai, siekiantys mažiau, bet geriau, norintys tikresnių santykių su supančiais žmonėmis, daugiau prasmės kasdieninėje veikloje, tikslingos energijos panaudojimo.  Žmonės, pavargę nuo beprotiško tempo, perdegę ar stingantys motyvacijos, kurie nori išlaikyti gyvenimo kokybę ir mėgautis gyvenimo balansu. Kituose miestuose gyvenantys klaipėdiečiai su nostalgija prisimenantys savo miestą, su malonumu grįžtantys į uostamiestį lankant gimines ar artimuosius, slapta svajojantys persikelti į Klaipėdą, tačiau nedrįstantys, nes persikėlimo procesas atrodo per daug sudėtingas, jau turintys kitame mieste sukurtą gyvenimą (geras darbas, namai, darželiai, mokyklos ir pan.)”. 

Žymos: |

Komentarai (7):

Atsakymai į “Klaipėda pradės save reklamuoti, kad prisišauktų žmonių”: 7

  1. Vilija parašė:

    Taigi tik gyrėsi Klaipėda ID apibezdėdami kaip apdovanojimai liejasi už naujai sukurtą identitetą.
    Pirma STOP naujų identitetų kūrimui. Vystykit ką pradėję, o ne vis plaukit pinigus berezultačiam veiksmui. Trukt už vadžių vėl iš pradžių, iš pradžių, iš pradžių. O kada jau sukurtų identitetų vystymas????

  2. Invaziniai parašė:

    Kokių žmonių? Juk jau tiek slavų prisikvietėt?

  3. M parašė:

    Paminėti,kad busto kaina kaip sostinej

  4. Vietinis parašė:

    Bet nuotrauką įkėlė!!! Tai ten kur VISA SAVIBLEDA nesusitvarko su bomžais,kurie ten poilsiauja,prausiasi,tuštinasi!!! Šulcai dar tokių vietų Klaipėdoj yra daugiau- kaip tik atvežkit eskursijas- parodysite su kuom mamytės su vaikučiais mėgausis „grožybėm”!!!

  5. Antireklama parašė:

    Darželių vaikams nėra, mokyklų nėra, taip kad nemėtykit pinigų apgaudinėdami žmones!

  6. T parašė:

    Šitiems savivaldybės veikėjams galvos perkaito ar kompetencijos trūkumas? Kad jaunimas gryžtų į miestą reikia stipraus universiteto, sutvarkyto miesto, kūrybinių dirbtuvių!

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti apie klaidą

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Miestas

Griaus avarinius pastatus, stulpus ir tualeto likučius

Savivaldybė rengiasi šiek tiek išvalyti Klaipėdą nuo jai pačiai priklausančių ir šeimininko neturinčių keliolikos apleistų objektų, kurie yra avarinės būklės, ...
2024-05-20
Skaityti daugiau

Nuomonės

Atgimimo aikštės ir Muzikinio teatro rekonstrukcijų paralelės

Atgimimo aikštę rekonstruoti bei požeminį garažą po ja įrengti už 21,03 mln. eurų fiksuotą kainą UAB „Infes“ savivaldybei įsipareigojo per ...
2024-05-19
Skaityti daugiau

Miestas, Svarbu

Atnaujins sustingusią „Mėlynojo proveržio” strategiją

2018 metais patvirtintą skambiai pavadintą pirmąją tokią visoje šalyje Klaipėdos miesto ekonominės plėtros strategiją iki 2030 metų („Mėlynąjį proveržį”) rengiamasi atnaujinti. ...
2024-05-18
Skaityti daugiau



Pin It on Pinterest

Share This