Uoste atsiras naujos keltų linijos?

Svarbu, Uostas ir jūra

Uosto direkcijos Rinkodaros direktorius Artūras Drungilas tikina, kad į Klaipėdą ir iš jos ilgai netrukus gali pradėti plaukioti dvi naujos keltų linijos.

Uosto vadovai po pusantrų metų pertraukos vėl prabilo apie galimą naujos keltų linijos atėjimą į Klaipėdos uostą, kuriame dabar karaliauja tik „DFDS Seaways”. Martyno Vainoriaus nuotr.

„Dėl vienos esu tikras, tiesiog reikia laiko”, – sakė jis pirmadienio vakarą Melnragės bendruomenės susitikimo su Seimo nariais ir įvairiais specialistai metu.

Tai jis pareiškė buvusiam Uosto direkcijos vadovui, Seimo nariui Eugenijui Gentvilui priminus, jog į Centrinį Klaipėdos terminalą (CKT) nebuvo pritraukta nė viena nauja laivybos linija, nors tokia sąlyga buvo iškelta į naujojo terminalo statybą investuojant valstybei ir Savivaldybei: skirta 158 mln. Lt (iš jų 84,5 mln. Lt ES lėšų), dar už 34 mln. Lt buvo rekonstruota Kairių gatvė, vedanti į jau buvusį „DFDS Seaways” terminalą Tarptautinėje jūrų perkėloje.

Pasak A. Drungilo, neleisti DFDS perkelti visų linijų į CKT nebuvo įmanoma, nes naudojant ES paramą buvo kuriama viešoji infrastruktūra, kuri turi būti prieinama bet kuriam verslo subjektui.

Kad Klaipėdos uostu domisi naujas ro-ro keltų operatorius, dar 2016-ųjų kovą tikino Uosto direkcijos vadovas Arvydas Vaitkus.

„Kol kas sutarčių nėra, todėl rezultatų burti nenorėčiau, bet tikėtina, jog nauja linija gali atsirasti iki vasaros”, – tada sakė A. Vaitkus, tačiau iki šiol iš Klaipėdos ir į ją plukdo tik „DFDS Seaways”.

„Atvira Klaipėda” praėjusią savaitę rašė, kad Uosto direkcijos užsakymu jau baigiamas projektuoti ilgesnis CKT pirsas. Kartu ties juo bus platinamas uosto kanalas. Tokius planus inspiravo„DFDS Seaways“ ketinimai naudoti ilgesnius laivus.

0 Comments

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Svarbu, Unikali urbanistinė istorija

Klaipėdos statybos objektas Nr. 1: didžiulės taršos, aistrų ir neatsakytų klausimų istorija V 

„Atvira Klaipėda“ cikle „Urbanistiniai jubiliejai” baigia pasakoti apie Klaipėdos naftos terminalo raidą ir jo įtaką miestui. Paskutinėje tam skirto rašinių ...
2024-04-27
Skaityti daugiau

Politika, Svarbu

Per opozicijos valandą - karšti klausimai  ir rusiškas keiksmas

Per jau antrąją šios kadencijos Klaipėdos miesto savivaldybės tarybos opozicijos valandą ketvirtadienį svarstant, ar reikia daryti pietų pertrauką, iš posėdžių ...
2024-04-25
Skaityti daugiau

Svarbu, Sveikata

Baimes kėlusiam projektui pritarta vienbalsiai

Klaipėdos meras Arvydas Vaitkus ketvirtadienį miesto Tarybos posėdžio metu dar kartą patikino, jog dėl sumanymo paliatyvios slaugos paslaugas vaikams teikti ...
2024-04-25
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This