Ligita Girskienė: „Apsisprendžiau. Už mūsų visų teisę į švarią aplinką kovosiu Seime“ (80)

Politinė reklama
Ligita Girskienė, kandidatė į LR Seimą
2020-07-14

Po ilgų svarstymų priėmiau man labai svarbų sprendimą – kandidatuoti į Lietuvos Respublikos Seimą.

Tai svarbus ir nelengvas žingsnis, tačiau būtinas, norint tęsti tai, ką pradėjau – ginti mūsų Konstitucinę teisę į švarią aplinką, kurioje gyvename ir kurioje auga mūsų vaikai.

Pastaruoju metu iš visos Lietuvos sulaukiu itin daug į mane besikreipiančių žmonių, prašančių pagalbos, sprendžiant taršos problemas. Kvapų tarša, nelegalūs nuotekų vamzdžiai vandens telkiniuose, upėse dvesiančios žuvys, beatodairiškas miškų kirtimas, neteisėtai užkasamas statybinis laužas, deginamos nuodingos pramonės atliekos – tai tik dalis to, ką tenka išgirsti kiekvieną dieną ir kas verčia nerimauti dėl aplinkos, kurioje gyvename.

Su Klaipėdos taršos problemomis kovoju jau daugiau nei dešimt metų. Džiaugiuosi, kad per pastaruosius kelerius metus į šią kovą aktyviai įsitraukė ir miesto bendruomenės. Mūsų pastangomis pavyko pasiekti svarbių teisės aktų pakeitimų, reglamentuojančių aplinkosaugos reikalavimus visos šalies mastu, pagaliau pavyko iškelti į viešumą AB „Grigeo“ vykdomos taršos ir uosto krovos darbų keliamų dulkių problemas. Taip pat pavyko pasiekti, kad iš einamų pareigų būtų atleisti korumpuoti aplinkosaugos institucijų vadovai, ministro pirmininko pavedimu buvo sudarytos specialios darbo grupės taršos problemoms spręsti, padidintos baudos aplinkosaugos reikalavimų nesilaikančioms įmonėms, gyvenamųjų rajonų pašonėje užkirstas kelias taršių įmonių atėjimui, o jau veikiančioms – tapo privalu įsidiegti nemalonius kvapus ir taršą mažinančias priemones. Tačiau tai tik pradžia.

Dirbdama Klaipėdos miesto tarybos opozicijoje turiu gan ribotas galimybes. Kartais apima ir bejėgiškumo jausmas, kuomet norint įgyvendinti itin reikalingus ir visam miestui svarbius sprendimus tenka atsimušti į apatiškumo, biurokratijos, o kartais ir politinės korupcijos sieną.

Myliu savo miestą Klaipėdą ir žinau, kad atstovaudama aplinkosaugos klausimams Seime, galėsiu imtis dar efektyvesnių priemonių, sprendžiant įsisenėjusias taršos problemas. Todėl tai, ką pradėjau, noriu tęsti valstybiniu mastu.

Pasiūlymų kartu kandidatuoti į LR Seimą gavau iš daugelio partijų, tačiau per dešimtmetį Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjungą buvo vieninteliai, kurie mus, kovojančius už švarią Klaipėdą, išgirdo ir realiais veiksmais parodė savo palaikymą taršos klausimų sprendimams. Todėl mano apsisprendimas yra kandidatuoti į Seimą būtent su šia politine jėga.

Politinė reklama. Bus apmokėta iš Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjungos rinkiminės sąskaitos. Užs. Nr. 2020/0714

Žymos: | |

Komentarai (80):

Atsakymų į “Ligita Girskienė: „Apsisprendžiau. Už mūsų visų teisę į švarią aplinką kovosiu Seime“”: 80

  1. Arvydas parašė:

    Na, o dabar objektyviai apie „kovą”. kokia ji? Kovota tik „piarinantis” su tikslu kandidatuoti į LR Seimą. Juk ji ir dar keli kėlė tik triukšmą, o realiai kaip Klaipėdos miesto savivaldybės tarybos narė neinicijavo jokių poveikį turinčių sprendimų. Jei ji to nepajėgė savivaldos lygyje, nepajėgs ir nacionaliniame lygyje. Tad, piara ne visada pasiteisina.

  2. Arvydas parašė:

    Na, o dabar objektyviai apie „kovą”. kokia ji? Kovota tik „piarinantis” su tikslu kandidatuoti į LR Seimą. Juk ji ir dar keli kėlė tik triukšmą, o realiai kaip Klaipėdos miesto savivaldybės tarybos narė neinicijavo jokių poveikį turinčių sprendimų. Jei ji to nepajėgė savivaldos lygyje, nepajėgs ir nacionaliniame lygyje. Tad, piara ne visada pasiteisina.

  3. palaikysiu parašė:

    Galvojau neiti rinkti, bet dėl Ligitos nueisiu. Mums reikia daugiau tokių žmonių kaip ji.

  4. rinkėjas parašė:

    nepalaikysim,matėsi,ko ji siekia…oi matėsi…atsirado-seimūnė

  5. TRAUKŪNAS 2020 parašė:

    1. Laivas SŪDUVIS stovės prie Pilies tilto, Dangės kairėje krantinėj. REGATOS vietoj.

    2. Laivas „SŪDUVIS” bus „UŽKONSERVUOTAS”, o ne „NURAŠYTAS”.

    Tiems, kas skaito komentarus tinklaraštyje ir jau žino kur Smiltynėje stovi „NURAŠYTAS” laivas „KOLYMA”,
    rekomenduojame nuvykti dar į Klaipėdos geležinkelio stotį ir apžiūrėti „UŽKONSERVUOTĄ” juodą garvežį… …

  6. klaipėdietė parašė:

    Žmonės ,kuriais rinkėjai pasitikėjo ir išrinko į miesto tarybą , Seimą privalėtų TĄ KADENCIJĄ ir užbaigti ten ,kur ir buvo išrinkti .Lygiai taip pat neturėtų būti ir ,,drugelių ” frakcijose tiek taryboje , tiek ir Seime ! Rinkėjai išrinko visai kadencijai vienmandatėje rinkimų apygardoje arba daugiamandatėje pagal konkrečios partijos Sąrašą.Skraidantys ,, drugeliai ” nuo vieno gėlės žiedo ,(partijos)prie kito ,o ypač prieš rinkimus. turėtų ,, sudegti ,” ! p.LIGITA būtų reikalinga Seime ,bet dar LABIAU ji reikalingą mieste ! Seime tų kelių tūkstančių žmonių,kurie eitų su ja,vargu ,ar bus ,o Klaipėdoje YRA !BET bus kaip bus ……

  7. Faktas parašė:

    Čia užsakyta rinkimų publikacija. Klausimas: iš kieno pinigų. Atsakymas: iš valstiečių (Karbauskio, Dambrausko ir kitų milijonierių), kurie aiškiai turi tikslą didinti trąšų ir kitų krovinių srautą per Klaipėdos uostą ir tam reikia daugiau vietos vagonams (kertam Girulius), vietos konteineriams (iškeldinam 3 vandenvietę ir bildam naktimis kraudami krovinius pietinėje miesto dalyje), platesnių kelių fūroms, kurios kol nebus pietinio aplinkelio, važiuos per miegamuosius Klaipėdos kvartalus. Panašu, kad kapitalistai samdo (remia pinigais) Girskienę, kad ji savo lozungais apie ekologiją pridengtų tamsius valstiečių darbelius. O jei klystu, tai siūlyčiau žaliųjų pažiūrų Girskienei praplėsti temų ratą: kovoti ne tik prieš smarvę, bet ir prieš triukšmą iš uosto, uostininkų krovos darbų, laivų, fūrų keliamą taršą.

    • Deja ne faktas parašė:

      Paskaičius alfoje straipsnį 2020 – 04 – 10 ” Kas suinteresuotas skleisti melą apie menamą uosto taršą Klaipėdoje ” , nustebau pamačiusi paminėtus Andronovą , Rusijos spec . tarnybas ir t.t. Mano galva , verslas turi būti atsakingas ir turi plėstis . Tai darbo vietos . Tyrimus dėl chromo atliko ir nepriklausomi tyrėjai – nieko kas galėtų jaudinti . Verslai taip pat imasi visokių priemonių , tik gal galėjo anksčiau , todėl niekada nesupratau tų ” kovotojų ” prieš uosto įmones , nes Lietuvai jo labai reikėjo ir Klaipėdos kraštą prisijungė ? Manau labai reikia nemylėti Lietuvos , kad norėti jos nuosmukio ir krovinius atiduoti gabenti kitų valstybių uostams , gal net Rusijos . Ko siekia ” kovotojai ” su vieninteliu Lietuvos uostu , kas stovi už jų ” patriotinių vėliavų ” ? Man minčių jau visokių kyla .

    • deja ne faktui parašė:

      verslas neturi plėstis ant klaipėdiečių galvų. Yra vietos prie Būtingės, kur negyvena 160000 žmonių. O Girskienė eina išvien su tais, kurie jau dabar didina krovą ir taršą Klaipėdos mieste.

    • Deja ne faktas parašė:

      Buvo liberalai su konservatoriais valdžioje 2008 -2012 m . Susisiekimo ministras liberalas Masiulis , VALSTYBINIO uosto direkcijos vadovas liberalas Gentvilas , Klaipėdos m tarybos dauguma – seniai liberali . Būtingės ” paskaičiavimams ” kiek pinigų , biudžeto išleista ? Kodėl nebaigė liberalai pradėto darbo dėl Būtingės ? Matyt labiau reikėjo Gentvilui Šventosios uostą ” statyti ” ? Taigi , baikite spekuliuoti ” valstiečiais ” , nes jau nepadoru ir tikėti gali tik visai nieko nežinantys 🙂

    • ha parašė:

      nemulkink žmonių. būtent klp liberalai pasakė, kad klaipedoje giliavandenio uosto nebus. o po to atėjo vaitkus ir pradejo plokstele sukti iš naujo – tipo kinai gali mums pastatyti giliavandeni klaipedoje.

    • Tam ha parašė:

      Ar tikras , kad teisingai supratai liberalus ? 🙂 Tu net mano komentaro nesupratai 🙂 Kur išvados dėl Būtingės , kurias darė liberalai ? 🙂 Man nepatinka nežinantys ir nesidomintys ” tiesos ” sakytojai 🙂

    • ha ha parašė:

      Vėl seki pasakas. Susirask internete 2011 m. straipsnį „Būtingė – tinkamiausia giliavandeniam uostui”, 2013 m. straipsnį „Klaipėdos politikus suglumino du giliavandeniai uostai”, susivesk paieškoje „giliavandenis uostas” ir vaizdas bus labai aiškus kas kada ką stumė ir stumia. Su datomis, pavardėmis, iniciatyvomis.

    • Tam ha parašė:

      Aš daug skaitau .Rašė ir M. Vainorius AK . 2018 -08 -01 ” Nauja Būtingės studija – priešingas rezultatas ” . Kodėl turiu netikėti šiomis VALSTYBĖS studijomis ? Man gali nepatikti , bet tai teisėtai išrinktos valdžios sprendimai , kuriuos gerbiu , nes gerbiu savo valstybę . Liberalų kaip politikų negerbiu , ypač po ” sutarčių ” su kandidatu jų sąraše Pranckiečiu .

    • Mano galva parašė:

      liberalų studijomis gali tikėti tik visiškas nesusivokelis …Ar gali tikėti 2011 m ministru liberalu Masiuliu ? 🙂 Kuris ” paskolas ” ėmė dėžutėje ir dabar dalyvauja korupcijos byloje ? Pasklausius Kurlianskio iš mgboltiko liudijimų teisme ką ir kokius tikslu bei ne kartą rėmė , klaiku darosi kas vyko valstybėje …. Uosto direkcijos vadovas 2011 liberalas Gentvilas ? Kuris kaip pasirodo ” nieko nežinojo ” kas vyksta jo partijoje ? Kokias su ” ”
      ” kuo ir už kiek „jie darė sutartis ? Ir turiu tikėti kažkokiomis tų metų išvadomis ? Juokaujate ?

  8. tuoj gausite MELO dozę parašė:

    kad 2011 metais buvo suplanuotas Girulių miško kirtimas, bet uosto plėtra tada numatyta BŪTINGĖJE. Jums yra pasirengta me;luoti, o uostininkai Klaipėdoje bando pristdengti Girskienės ale kovotojos us tarša figos lapeliu. NEAPSIGAUKITE. Skaitykite ką rašo Vitiės visuomenininkė Andronova ji atskleidžia MELĄ.

    • to Melo dozė parašė:

      A. Maldeikienė tą tiesos sakytoją-padėjėją Andronovą atleido. Ji jau į Palangą išsikraustė. Ji tik savo tiesą mato. Visur šaukė, kad chromu užteršta Klaipėdą, o nepriklausoma Danijos laboratorija, kurią pasamdė savivaldybė, pasakė, kad nėra jokios taršos chromu. Koks jos tikslas? Ar tik ne Gusiatinui atidirbinėja?

    • Juokinga skaityti parašė:

      Andronova , parsidavėle tu , kad daug rėksi ir savo komenrarus visur barstysi pasaulis geresniu netaps . Būk savo vietoj

  9. sk parašė:

    labai smagu kovot už aplinką, kai partijos bosas rusiška salietra targavoja 😉

    • .... parašė:

      Fui….targavojat mėšlu ? Nebandėt kartu su savo partijos bosu ?

    • labai tiksliai pasakyta parašė:

      partiečiai Dambrauskas su Tuma uoste trutija, o ji matai eis į seimą kovoti…veidmainystė kaip ir dera valstiečiams. Lenkų ministras pasirašo Kirsti Girulių mišką, o seka paskaas, kad ne jie…Žmonės atsimerkite jums MELUOJAMA.

  10. koks sutapimas parašė:

    Aplinkos ministerijos premija-apdovanojimas šiemet NETYČIA atiteko valstiečių partijos narei 🙂 Girskienė kandidatuodama su valstiečiais susitapatina ir su Skvernelio keliukais tiesiamais ir lenkų ministro elgesiu – tai kur ta kova? kur 🙂 kovoti prieš politinius oponentus tėra asmeniniai siekiai…

    • .... parašė:

      Fui….koks sutapimas , kad tik ŠIEMET ” atrado ” grigejo vamzdį 🙂 Tiek metų visa aplinkosauga buvo ” akla ir kurčia ” 🙂 Žinoma daug sutapimų , kurie man labai simpatiški , todėl tik už ” valstiečius ” , o ne už ” aklus ir kurčius ” buvusius valdžioje . Man patinka ” valstiečiai ” ir jų kandidatė Ligita . Balsuosime visa šeima .

  11. X parašė:

    Kodėl su Valstiečiais-„Žaliaisiais”? Uostininkai irgi su „Žaliaisiais” į Tarybą ėjo. Girulius „Žalieji” bando kirsti… Nesuprantu logikos. Gal valdžia ir pinigai..

    • Miestietis parašė:

      Girulių miško kirtimas gerai suplanuota liberalų rinkimų kampanija, neapsigaukit! Dar 2012 metais liberalai būdami valdžioje sugalvojo iškirsti girulius! Tam pritarė ir Grubliauskas ir Gentvilas. O dabar jau “gelbėtoju” tapo?

    • X parašė:

      O tiksliau?

    • .... parašė:

      Aš manau lygiai taip pat 🙂 Liberalai seniai planus Giruliams turėjo . Gentvilas būdamas uosto direkcijos vadovu jau tada kalbėjo apie 2020 m ir uosto plėtrą 🙂 Vieša info , pagooglinkite .

  12. Artiomas parašė:

    Ar tikrai valstiečiai girdi? Ar tik apsimeta girdinčiais. Vien ką sako geležinkelio mazgo įrengimas Girulių miške. Kokie jie žalieji ir kiek jiems rūpi gyventojų sveikata. Tiesa, jų šlykščiam gudrumui nėra ribų. Kai buvo reikalaujama išbraukti Girulius, tai vietoj to išplėtė ribas nuo Girulių iki Kopūstų kaimo. Girulius neišbraukė. Ligita Girskienė, tavo išgirti valstiečiai rūpinasi tik savo verslu.

    • Vel tas Gentviliukas parašė:

      ir vel gentviliuk meluoji:)
      Parodyk nors viena valstieti kuris ta giruliu miska norejo kirsti.
      Vienintelis lenku ministras nesusiprates ir dudorius su savivaldybes vadovu pasisake uz.

    • Artiomas parašė:

      Jei ką liberalai padarė blogai, tai galima ištaisyti. Valstiečiams labai patinka, kai siūloma kisti mišką. Skvernelis priima sprendimus, o ne Narkevič. Klaipėdos bendruomenė prašė išbraukti Girulius, Seime buvo priimta deklaracija – išbraukti. Ką daro Skvernelis? O jis per vyriausybės posėdį pareiškė, kad neįsiklausys ir toliau nurodys Girulius, tik juos prailgins iki Kopūstų.

    • O varge Artiomai parašė:

      kas atsitiko ? Pasiklydote , nors rašydavote su argumentais kuriems pritardavau ? Nemalonu skaityti ….

  13. Lukas parašė:

    Ligita eis jei išrinksime. Jei ne, bus visokie tuštukai Gentviliukai, Grubliauskiukai ir toliau uostyt galėsime tik koncervuotą korumpuotų liberastų svarvę. Kaip ir prieš metus galėjome rinktis pokyčius, bet nenorėjome. Dabar jau antri metai Klaipėda be mero tik dūdos kvapas likęs

  14. Teisingai parašė:

    Išsiųskime Ligitą į Seimą ir Klaipėdoje bus ramiau. Pamenat, gyvenimas mūsų miestelyje iškart pegerėjo, kai Puteikis išvažiavo 🙂

  15. pasakysiu tik tiek parašė:

    dar viena skambiai pareiškusi kovotoja, tokių nuo Nepriklausomybės mačiau jau būrius. Mažai ją pažystu, mačiau reiškiasi, bet reiškiasi tik politiniais siekiais reiškia troškimas valdžios ir įtakos, saugokimės tokių žmonių. Tai, kad ji parašė, jog kovos seime, rodo kiek ji jau mintimis ten, net balsuoti nebereikia….

    • Ir dar.. parašė:

      Pasakysiu tik kiek, kad per teliką tiek visko mačiau, kad akytes nuo žiūrėjimo paskaudo. Bet pats nieko nedariau. Va gi dar komentarus po straipsniu rašiau

  16. Nesvarbu parašė:

    Visi žada kol ten patenka,o kai patenka viską pamiršta.Manau kad ir Klaipėdoj yra ka veikti Ligitai.

  17. Anonimas parašė:

    esate verta mero kedes

  18. parašė:

    Tikrai už ta partja nebalsuosiu užtenka?

  19. Pagaliau parašė:

    Ligita esate šaunuolė, palaikysime!

  20. netikite parašė:

    neužilgu pačios kandidatės parašytas atsiras straipsnis, kad ne valstiečių ministrai palaimino Girulių miško kirtimą, bus pasakos, kad iš vis valstiečių valdžia 4 metus nei prie ko, kad jie vargšai negalėjo dirbti, o dabar RINKITE, nes Širinskienei reikia draugės seime…Aš stebėjau, kaip ji neva su siūlymais važiuodavo į seimą pas savo partiečius ministrus, o šie sprendimus priiminėdavo visai kitokius, o ji vis rašydavo, rašydavo, kad kovoja. Tokio melo, kai su savia partiečiais neva kovoja reikia sugalvoti…

    • patikėkite parašė:

      archyvuose daug įdomių dalykų galima rasti dėl Girulių miško ir geležinkelių plėtros nuo pat kokių 2007 metų… Ypač svarbūs sprendimai buvo palaiminti 2011-2012 metais. Bus įdomus straipsnis su tuo metu buvusių merų, direktorių parašais bei tarybos narių sprendimais.

    • Taip, taip parašė:

      Apie ką kalbam? Tai kad girulių miško kirtimą patvirtino mūsų miesto valdžia, jei tiksliau administracijos vadovas Gintaras Neniškis.
      O 2012 metais jį siūlė kirsti mūsų brangūs Liberalai+ministras buvo Eligijus Masiulis

  21. Mažai matėte Valstiečių sprendimų :))) parašė:

    Jeigu norite antros Širinskienės- balsuokite :D… jeigu neatsikandote valstiečių ir jų intrygų, įžulių melų-balsuokite… atsibuskite žmonės !

    • Ežiui rūke parašė:

      Supranti , kad nusirašei ? 🙂 Net komentuoti nesinori ….

    • Kvailumo priepuolis :) parašė:

      Jei seime būtų dvi padorios , išsilavinusios , dirbančios moterys , manau seimo vyrams būtų gėda , bent daugeliui . Priminkite už kokius darbus liberalas Vaičekauskas buvo kandidatuotas į seimą ? 🙂 Ir nieko , štai jau 4 metai ir vėl kandidatuos 🙂 Todėl visai nesijaudinu dėl Girskienės , kuri be ” valdymo , įstatymų ” dar žino ir miestiečių bėdas . Jūs šauni Ligita , palaikysime su kaimynais ..

  22. Jūratė parašė:

    LIgitą Girskienę palaikysiu, kviesiu ir kitus tai daryti. O kodėl ,aiškinti jei reikia, tai darysiu… Ji drąsi, sąžininga, protinga, suprantanti aplinkosdaugos problemas iš esmės.
    Dabartinė savivaldybės administracija nesupranta miesto saugios aplinkos būtinumą, neatleika savo a įpareigojimų. Pavojingiausi tie kurie šneka, kažką vis žada, bet nevykdo. AR tai ne melas? Ligitai Girskienei geriausi linkėjimai ruošiantis sunkiausiui darbui seime- Dirbti ,jau ne pirmą kadenciją , nevykusiame, nesugebančiame atlikti savrbiu darbų Aplinkosaugos komitete…

  23. Milicininkas vardu Ežys parašė:

    Lojalumas, matosi, poniai nieko nereiškia. Nina Puteikienė atsivedė į miesto tarybą, sukūrė „politinį” potencialą, o dabar „pyst” ir su Karbauskio „valstiečiais” į seimą veržiasi. Gal ir apgalvotas manevras, nes iš Puteikių Centro partijos tik Puteikis viens į seimą patenka. Tik, kad problema – Karbauskio „valstiečiai” su gamtos apsauga nieko bendro neturi, gal tik bevertį žodį pavadinime. Bet užtat už reklamas apmoka…

  24. Blasuosiu uz ja parašė:

    ne tik šneka daug daro

  25. Ale koks pasipūtimas parašė:

    Ji jau SEIME …o rinkėjai dar galės balsuoti ar jau kaip valstiečių partijoje yra kažkas nereitinguojami ir nerenkami. Kas per išsireiškimai jau dabar….LIŪDESYS.

  26. Sekmes Ligitai! parašė:

    Vienintelis zmogus kuris nuosirdziai dirba del klaipedos.

    • ne ne parašė:

      pamiršai jos partiečius Kirkutį, kepenį juk jau kalnus nuvertė Klaipėdai. Paminėk, kad Skvernelis pats sąžiningiausias, nes netyčia pro jo namus keliukai nusiasfaltuoja, Mažeika ministras puikus, nes prie jo jau viskas Klaipėdoje sutvarkyta 🙂

  27. Elena parašė:

    persigalvojau ir nepalaikysiu jos, nes ji kovojo su KUO? Juk Aplinkos ministrai ir Vyriausybė tai buvo valstiečių. Tai su kuo kovojo ji???

    • žino ką daro parašė:

      manau, kad Ligita turi galvą ant pečių ir tikrai ne veltui pasirinko su kuo eiti į rinkimus. Juk kaip pati sako „Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjungą buvo vieninteliai, kurie mus, kovojančius už švarią Klaipėdą, išgirdo ir realiais veiksmais parodė savo palaikymą taršos klausimų sprendimams.”

    • Kvailys ? Fui... parašė:

      Bijai savo vardo , todėl naudoji mano ? Fui , menkysta …Šokinėji su komentarais kaip ….ir manai nesuprantame kas rašo ? 🙂

  28. eis parašė:

    su valstiečiais tęsti darbelių, Girulių mišką iškirsti, draudimus sutvirtinti…tipo dabar negalėjo su partiečiais kažką nuveikti? Jei dabar nenuveikė tai neva nuveiks ateityje.

  29. Nieko parašė:

    čia nuostabaus ir išskirtinio. Kuris čia iš esamų seimūnų nėjo į seimą už mus kovoti? Vieni paveldėjimo teisėmis sarašiniais sulindo kovoti, kiti madingomis giesmėmis tikėjimą tautai įpūtė. Ypač valstiečiai. Ir išbridęs iš jūros sveikuolis Kepenis baisiai ėjo sveikatos reformuoti ir R.Karbauskis kultūros daryti ir A.Vaitkus už parankių su tumom dambrauskiais į miesto tarybą – miestą puošti ir tinkamai tvarkyti. Kur tie vaisiai? – ir su ta sveikata ir su miesto švara ir su centriniu paštu ir su miesto planu? Dabar jau iškepti ir net apmokėti kliedesiniai Grubliauskio projektai šių kovotojų dėka kišami į stalčius (tramvajų studijos, Atgimimo aikštė, Bastijonų gatvė su tiltu) . Kaltų ir atsakingų nėra ir kam čia aiškintis. Bus tų pinigų. Kam tie darželiai ir mokyklos. Daugiau liks keliams ir geležinkeliams, o gal ir kokiai nurašytai ir neveikiančiai taršos stotelei. Šiais svarbiausiais miestui klausimais Girskienė Ligita nei pypt neišleido. Nei kaip aktyvistė nei kaip miesto tarybos narė. Nei per komiksinius posėdžius nei laisvalaikiu. Net nesuvokė, kad dabar derėtų viso miesto ateitimi rūpintis ir nors kokią sistemą bandyti įvesti, komandą specų pradėti burti. Maža to, dabar jau ir Memelio miestu didžioji administratorė abejoti pradėjo – svarbi jai tapo ir Klasco rūdos krovos plėtra miesto centre – dabar jau jai nešališko REIKIA DIALOGO. Nekaltu veideliu pradėjo tvarkyti jau uosto turčių reikaliukus. Miesto ir miestiečių sveikatos sąskaita maksimali uosto plėtra pramušta, laikas į seimą pakontroliuoti kad privestų tinkamai geležinkelius ir kelius. O gal dar ir kokį nurašytą vagoną, kitą koks uostininkas užfundys. Kokį rusišką, ilgalaikei nuomai, kilnojamas turtas ir jokių rimtų deklaracijų, bet vėliau tiksi skaičiukai 20-30 metelių. Tikrai rinkite – prisipirks sostinėj suknelių, gerai žiūrėsis prie Šerinskienės ir mus kada aplankys per kokio naujo geležinkelio atidarymą.

    • Simono gergejai parašė:

      na taip Gentvilai, Ligita tikrai nieko nepadare, tik tu ir dudorius 15 metu savivaldybeje ir seime labai puikiai darbavaisi, tikrai balsuosime uz tave!!?

    • puikiai sudėliota parašė:

      Girskienė buvo aktyvi tol, kol su valstiečiais nesusidėjo ir tada viskas tapo dėl akių. Rodo petr visur kaip važiuoja į Vyriausybę derinti. O derina su partiečiais, bet tik išvykus jos CHEBRA priima ką jiems reikia, tada vėl imituoja kovotoją…Ne ačiū nereikia tokių kovotojų, kurie tik gavus šansą valdžiai nudunda savu keliu.

  30. Už Ligitą! parašė:

    Tikrai verta nugalėti ir atstovauti mus – klaipėdiečius! Labai džiaugiuosi! Šaunuolė Ligita.
    Lauk visus tuos Gentvilus, liberalus ir kitus 30 metų užsisėdėjusius!

    • taip uostui parašė:

      taip Girulių miško iškirtimui, taip draudimams prie jūros išgerti alaus, taip naisių viešpatavimui…

    • Naudos juokios iš Ligitos parašė:

      Prisiplakė prie valstiečiu ir ka?
      Vykdo ką nurodo Skvernelis, Vaitkus Mažeika ir kt…
      …valstiečiai…tad dėl žmoniu abėjoju kad daro.

  31. Gitana Narvilė parašė:

    Pritariu Valentinui, gal vieną kartą reikia baigti su tais aktyvistais kurie mažai ką nuraukia valstybės valdymą. Eina kovoti! Mes nuo spalio revoliucijos nieko kito neveikiame – tik tą ir darome, kad kovojam. Šventa tiesa, reikia nusimanyti apie įstatymų kūrimą, jų vykdymo kontrolę, o ne apie kažkokias kovas. Tam yra ministerijos, visokie departamentai, valdybos, skyriai, poskyriai ir kt. kontoros. Jos lai ir kovoja , o Seimas turi dirbti savo darbą. Nieko neturiu prieš L. Girskienę, bet jei jau eini į Seimą tai leksiką reikia rinktis labai atsargiai. Sėkmės.

    • Elena Gitanai parašė:

      Gal ir pritarčiau Jums , jei nežinočiau kokius darbus atliko Ligita . Ji yra viena iš tų , kuri labai aiškiai suvokia kaip valdoma valstybė , kas yra savivalda ir kaip „kuriami ” įstatymai . Ligita , nėra tuščiakalbė ” plakatų nešiotoja ” ir kovotoja su ” vėjo malūnais ” tik dėl kovos . Ar girdėjote apie taip vadinamą Klaipėdos paketą ? Realus darbas , o ne ” kova ” .

    • Simona parašė:

      Būtent. Juk Ligita inicijavo įstatymų pakeitimus ir dar daug kitų dalykų, o ne šiaip su plakatais pašūkavo.

    • Taigi parašė:

      Dar viena kovotoja atsirado, Seime dirbti reikia, o ne kovoti!

    • Elenai parašė:

      Keistai Jūs kažkaip rašote: ir plakatus Ligita nešiojo, ir protestavo, ir tik todėl ją valstiečiai pasikvietė. Be darbo opozicijoje, be protestų ir mitingų ji būtų niekas. Džiaugiuosi ir dėl jos ir labai noriu, kad kita kovotoja – Puteikienė irgi eitų į Seimą, padrąsinkite kas nors ją! Tada tai bus mūsų Klaipėdos atstovės tikros Seime.

  32. Vitalijus M. parašė:

    Velniai žino. Bobikė lyg ir nieko. Girdėjau paverkti mėgsta. Nežinau tik ar Seimas ta vieta kur su kvapais kovoja, tam yra kitos įstaigos. Aplamai negerai kai į įstatymus leidžiantį organą, koks yra Seimas, eina „kovotojai”. Ten reikalinga sveika nuovoka, erudicija, gebėjimas matyti bendrą vaizdą, nujausti problemą, tendencijas ir pan. Na, o kovotojus palikime mitingams, piketams ir kitoms visuomeninėms akcijoms. Iš 141 sėdinčio Seime pusė nesupranta kur patekę, trečdalis – „kovotojai” ir tik nedidelė dalis – įstatymų leidėjai.

  33. Asta parašė:

    Valio Ligitai ! Šaunuolė ! Palaikysiu !

  34. Elena parašė:

    Palaikysiu . Manau seimui reikia padorių , atsakingų žmonių .

    • Pritariu jai parašė:

      Palaikysiu ir linkiu sėkmės, nes Klaipėdos atstovai seime- liūdnas vaizdas. Dieve duok, kad neliktų Vaičekausko, amžinosios Šiaulienės, amžinai į Rusiją žiūrinčios Rozovos, Gentvilų… Ligita labai reiklainga ir Klaipėdai, bet vardan Lietuvos deleguokime į seimą.

  35. Rimas parašė:

    taip ir galvojau, kad Ligita dalyvaus. Na bet ir gerai. Sąžiningas ir darbštus žmogus.

  36. Klaipedietis parašė:

    Palaikysiu

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti apie klaidą

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Nuomonės

Kuriamas antras „Drąsos kelias"?

Trečiadienio vakarą vykusių kandidatų į šalies prezidentus debatų metu paaiškėjo pagrindinis jame dalyvaujančio mediko Eduardo Vaitkaus tikslas – su nauja ...
2024-05-09
Skaityti daugiau

Miestas, Svarbu

Valdžios pradėta kova Labrenciškėje tęsis 

Beveik 9000 mokesčių mokėtojų eurų pirmoje instancijoje prakišusi Klaipėdos savivaldybė eina va bank ir toliau bando įrodyti savo tiesą ginče ...
2024-04-23
Skaityti daugiau

Miestas, Svarbu

Labrenciškės sklypo istorija: savivaldybei - beveik 9000 eurų sąskaita

Dabartinių Klaipėdos valdančiųjų pagimdytoje byloje, kurios epicentre buvo visuomeninės paskirties sklypas Labrenciškėje, miesto valdžiai teko nuryti karčią piliulę.  Pirmos instancijos ...
2024-03-19
Skaityti daugiau



Pin It on Pinterest

Share This