Populiariame Klaipėdos dviračių take – problemos dėl kioskų (2)

Miestas, Svarbu
Virginija Spurytė
2020-11-07

Į Šiauriniame rage esančią Senąją perkėlą važiuojantys dviratininkai prašo iš jų tako pašalinti kliūtis – greta stovinčius prekeivių kioskus. Jie dviratininkams taip kliudo, jog net samprotauta, kad reikėtų dviračių ir pėsčiųjų takus šioje Dangės pakrantėje sukeisti vietomis.

Martyno Vainoriaus nuotr.

Šią problemą į dienos šviesą iškėlė Lietuvos dviratininkų bendrijos tarybos narys Saulius Ružinskas, o ją nagrinėjo Saugaus eismo komisija.

Anot S. Ružinsko, dviračių takas nuo Pilies gatvės iki Senosios perkėlos patenka į visas europines trasas.

„Ką tik gavau duomenis iš „Smiltynės perkėlos“, jog šiemet per penkis mėnesius keltais į Smiltynę perkelta 250 tūkst. dviratininkų. Vadinasi, pusė jų važiavo tuo dviračių taku į Senąją perkėlą. Tai reiškia, kad šiuo taku per dieną pravažiuoja 1600 dviratininkų“, – dviračių tako reikšmę nupasakojo S. Ružinskas.

Anot jo, šis dviračių takas yra pakankamai platus, tačiau problema ta, jog prekybos kioskai yra per arti jo, todėl kioskų klientai yra priversti stovėti ant dviračių tako ir trukdo dviratininkams. Kita problema – kliūtys dviratininkams, kurios atsiranda todėl, jog per dviračių taką permesti kioskų elektros kabeliai.

„Kai kurie kioskų langai, kai yra atidaryti, būna tokiame lygyje, kokiame yra dviratininko galva. Tad skaudžių nelaimių tikrai galime sulaukti“, – tvirtino S. Ružinskas.

Eismo saugumo komisijoje Klaipėdos savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Andrius Dobranskis teigė, jog su kioskų savininkais bus bandoma susitarti, kad šie savo statinius patraukti 2-3 metrais toliau nuo dviračių tako.

„Dėl kitos problemos – nežinau, ar galime įpareigoti prekybininkus pakišti laidus po trinkelėmis. Taip pat buvo svarstoma, jog gal vertėtų sukeisti vietomis dviračių ir pėsčiųjų srautą, kad dviratininkai būtų arčiau Danės upės, tada jiems kioskai nebetrukdytų, bet nežinau, ar šitas variantas yra priimtinas“, – kalbėjo A. Dobranskis.

S. Ružinskas tvirtino, jog sukeisti srautų vietomis tikrai nereikėtų, nes žmonių įpročiai, kur ir kaip vaikščioti, jau yra susiformavę, be to, eiti palei Dangę yra maloniau, gražiau.

„Jei sukeisime vietomis, tuomet kils daugybė konfliktų tarp dviratininkų ir pėsčiųjų, nes bus nemažai pasiklydusių ne savo take“, teigė S. Ružinskas.

Saugaus eismo komisijos pirmininkas, Klaipėdos savivaldybės administracijos direktorius Gintaras Neniškis konstatavo, jog su kioskų savininkais tikrai bus pasikalbėta, kad jie pasitrauktų.

„Bandysime tartis, kad elektros įvadai būtų po žeme. Juk pasirašome sutartis, tad jose galime nusimatyti tokią sąlygą“, – svarstė G. Neniškis.

Žymos: | | | | |

Komentarai (2):

Atsakymai į “Populiariame Klaipėdos dviračių take – problemos dėl kioskų”: 2

  1. Se parašė:

    Tiesą sakant, kioskų toje vietoje apskritai neturėtų būti. Patraukimas 2m nieko nespręs. Begalviai valdininkai.

  2. dviratininkas parašė:

    Savavališkai užstatė taką be projekto be supratimo nekompetetingi darbuotojai bandys tartis aišku kad nepavyks nes atrodo neįgalūs

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti apie klaidą

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Miestas, Svarbu

„Patrauklioje“ savivaldybėje vis trūksta vedėjų (10)

Klaipėdos meras Arvydas Vaitkus penktadienį žurnalistams teigė, jog Savivaldybės administracijos Kultūros skyriaus vedėjo kėdę palikęs Paulius Ignatavičius buvo meniškas, „geras ...
2025-12-12
Skaityti daugiau

Politika, Svarbu

Skundė už nuomonę apie Atgimimo aikštę (29)

Klaipėdos savivaldybė apskundė Tarybos narį, konservatorių Andrių Dobranskį už jo nuomonę, paskelbtą „Atviroje Klaipėdoje”, kuria jis pasidalino ir savo paskyroje ...
2025-12-09
Skaityti daugiau

Miestas, Svarbu

Atgimimo aikštė: meras jau kalba ir apie užpylimą žeme (57)

Nors virš Atgimimo aikštės ateities tvyro visiška nežinia, Klaipėdos meras tikina, jog priimant sprendimą ją rekonstruoti įrengiant daugiaaukštį požeminį parkingą ...
2025-11-28
Skaityti daugiau



Pin It on Pinterest

Share This