Į Klaipėdos uostą vilioja japonus (2)

Uostas ir jūra
Avatar photoAtvira Klaipėda
2019-09-18

Susisiekimo ministerija skelbia, kad Lietuva tikisi pritraukti investicijų ir tranzitinių krovinių iš Japonijos verslo ir gali šiai šaliai pasiūlyti bendradarbiauti įgyvendinant Klaipėdos uosto plėtros projektus. Susisiekimo ministras Jaroslavas Narkevičius šias galimybes trečiadienį aptarė su Japonijos tarptautinio bendradarbiavimo banko (JBIC) atstovais.

„Turime išvystytą infrastruktūrą ir tarptautiniams partneriams galime pasiūlyti palankias sąlygas ir investicinę aplinką. Sieksime pritraukti Japonijos konteinerines linijas, kurios padėtų vystyti Klaipėdos uostą kaip pagrindinį konteinerių paskirstymo uostą Baltijos jūroje“, – pranešime spaudai cituojamas Jaroslavas Narkevičius.

Anto jo, Klaipėdos išorinio uosto statyba svarstytina tik turint strateginius partnerius.

„Mums svarbu, kad projekto plėtros partneriu taptų transatlantines vertybes atitinkančios šalies verslas, todėl būtinai kviestume šiame projekte dalyvauti ir Japonijos įmones“, – sakė susisiekimo ministras J. Narkevičius.

Pasak J. Narkevičiaus, šiuo metu Klaipėdos valstybiniame jūrų uoste konteinerių krovos pajėgumai yra beveik išnaudoti, tad Lietuva, norėdama išlaikyti lyderystę, privalo imtis veiksmų – įgyvendinti išorinio uosto statybos projektą.

Žymos: | | | |

Komentarai (2):

Atsakymai į “Į Klaipėdos uostą vilioja japonus”: 2

  1. Pensininke parašė:

    Jeigu valstybininkai turetų atsakyti už savo darbus valstybeje, tokių sapaliojimų negirdetume, kiek tai dar tęsis?

  2. Gintaras parašė:

    Kai tik prireikdavo piaro apie didvyrių žygius, tai dar Vaitkaus direkcija ir izraelitus ir arabus jau buvo išoriniam suradus, tai vos ne rankom sukirtus. Nu taip visi iš paskos vaikšto ir neatstoja kada jau tą nesamonę betonuousit… Apie kinų China Merchant Group jau ir kalbėt nuobodu – šitiek prisigyrė strategai, kad net patiems kinams ir po to mūsų saugumui žandai užkaito. Naujojo ministro porinimus reikia suprasti, kad japonų konteineriai jau Klaipėdą taip užtvindė, kad be to betoninio auglio ties Melnrage jau toliau niekaip.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti apie klaidą

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Istorijos iš Klaipėdos archyvo, Svarbu

Dėl uosto saviveiklos grėsė potvyniai  (1)

1953-iųjų Klaipėdos miesto vykdomojo komiteto dokumentai, dabar saugomi Klaipėdos regioniniame valstybės archyve, liudija, jog 1945 m. įkurtas Jūrų prekybos uostas ...
2025-12-20
Skaityti daugiau

Uostas ir jūra

Klaipėdos uostui – aukščiausias iki šiol klientų įvertinimas (2)

Klaipėdos uosto klientų pasitenkinimo tyrimas atskleidė teigiamą jūrų profesionalų požiūrį į uosto infrastruktūrą ir teikiamas paslaugas. Aukščiausius įvertinimus tyrimo metu ...
2025-12-17
Skaityti daugiau

Uostas ir jūra

Krantinių įlaidus buvusioje perkėloje įrengė greičiau

Pietinėje Klaipėdos uosto dalyje įrengiant infrastruktūrą vėjo jėgainėms užbaigtas svarbus projekto etapas – įrengti krantinių įlaidai. Uosto direkcija skelbia, kad ...
2025-12-16
Skaityti daugiau



Pin It on Pinterest

Share This