Klaipėdos savivaldybė pasirašė rangos sutartį dėl gatvės Smiltynėje, nuo Senosios perkėlos iki Lietuvos jūrų muziejaus, kapitalinio remonto bei Kuršių marių kranto tvirtinimo projektavimo. Numatyta, kad šių objektų kapitalinis atnaujinimas gali užsitęsti net iki 2027 metų.
Projektuotojui UAB „SRP Projektas“ savivaldybė už šias paslaugas ir projekto vykdymo priežiūrą per visą statybos laikotarpį, iki statybos užbaigimo akto ar deklaracijos apie statybos užbaigimą, pasirašymo įsipareigojo sumokėti 197,2 tūkst. eurų. Didžiąją dalį šios kainos sudaro Kuršmarių kranto tvirtinimo techninio projekto parengimas.
Techninis projektas, įskaitant tyrinėjimus, statybą leidžiančio dokumento gavimą, ir visas susijusias paslaugas, turi būti parengtas ne vėliau kaip per 12 mėnesių nuo sutarties įsigaliojimo dienos. Šis terminas gali būti pratęstas dar 4 mėnesius.
O Smiltynės gatvės remonto ir Kuršmarių kranto tvirtinimo darbus numatyta užbaigti 2026 metų rudenį – iki tol galioja pasirašyta sutartis dėl projekto vykdymo priežiūros.
„Atvira Klaipėda” jau rašė, kad savivaldybė planavo, jog šių objektų projektavimo ir rekonstrukcijos vykdymo priežiūros paslaugos gali kaštuoti iki 245 tūkst. eurų. O visas rekonstrukcijos procesas tęsis daugiau nei trejus metus. Projektuotojų pasamdė savivaldybė, tačiau ji bus tik Smiltynės gatvės rekonstrukcijos užsakovė ir finansuotoja. Yra sutarta, kad marių kranto įtvirtinimų rekonstrukcijos užsakovas bus Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija. Darbai bus atliekami jos lėšomis.
Klaipėdos savivaldybei teko iš naujo paskelbti viešąjį pirkimą, nes paskelbus konkursą Lietuvos architektų sąjungos Klaipėdos apskrities organizacijos (LASKAO) raštu kreipėsi į savivaldybę, Kuršių nerijos nacionalinio parko direkciją, Valstybinę saugomų teritorijų bei Viešųjų pirkimų tarnybas. Savo rašte architektai dėstė, kad tokių darbų projektas turi būti išrinktas architektūrinio konkurso tvarka, nes numatoma projektuoti būsimo Smiltynės parko dalis – Kuršių marių krantinė su rekreaciniu pamario taku ir gatve.
Atsižvelgus į LASKAO raštą viešojo pirkimo konkurso sąlygos papildytos reikalavimu būsimam rangovui teikti ir ne tik inžinerijos bei planavimo, bet ir architektūros paslaugas – bus rengiama ir architektūrinė dalis.
Gatvė nuo Senosios perkėlos buvo nutiesta dar 1970 metais. O Kuršių marių kranto sutvirtinimas šiame ruože buvo pastatytas 1861 metais. Tiesa, prieš keletą metų jis iš dalies rekonstruotas.
Gatvės ilgis – beveik du kilometrai. Pėsčiųjų takai kai kuriose jos atkarpose yra abiejose gatvės pusėse. Rekonstruoti numatoma ne tik gatvę, bet ir pėsčiųjų bei dviračių takus, automobilių statymo aikšteles. Dviračių takams numatyta raudonos spalvos asfalto danga. Norima suprojektuoti ir gatvės, pėsčiųjų bei dviračių takų lauko apšvietimo tinklų įrangą.
Per turistinį sezoną ankšta Smiltynės gatve plūsta minios žmonių, rieda dviračiai, karietos, automobiliai, autobusai, aptarnaujantis transportas. Nors automobilių statymo kaštai čia tikrai yra ne maži, rasti vietą vairuotojams nėra paprasta. Pernai čia radosi kelio ženklas, suteikianti eismo pirmenybę dviračiams.
0 Comments