Melnragiškiai kvietėsi Seimo narius

Uostas ir jūra

Dėl uosto plėtros planų abejones reikškiantys melnragiškiai pirmadienio vakarą pas save pasikvietė klaipėdiečius Seimo narius, Uosto direkcijos ir kai kurių institucijų specialistus.

Susitikime dalyvavęs Uosto direkcijos rinkodaros direktorius Artūras Drungilas pakartojo prieš savaitę Giruliuose žmonėms išsakytus argumentus, kodėl ir kada gali prireikti giliavandenio uosto ir esant kokioms sąlygoms jis būtų statomas.

„Taip, kol kas ne visos teritorijos išnaudotos, tačiau objektyviai žiūrinti poreikis naujoms teritorijoms yra. Aš sakyčiau, kad yra protinga turėti išorinį uostą, bet klausimas ar jis turi būti taip arti. Ar pagrįsta planuoti, kad bus 120 milijonų tonų krovinių? Aš norėčiau, bet nelabai tuo tikiu. Net ir Ust Luga bei Peterburgas tiek neplanuoja. Jei turime garantijų dėl tranzito, tada – kitas reikalas. Jei ne, tada viskas pakimba ore. Juk Rusija gali užkelti Lietuvos kryptimi vežamiems kiniškiems kroviniams taikomus tarifus, o savo krytimi sumažinti”, – dėstė buvęs Uosto direkcijos vadovas, parlamentaras Eugenijus Gentvilas.

Jis teigė, kad jam ir toliau atrodo, kad reikėjo „sukti ienas Būtingės link” (susisiekimo ministru būnant liberalui Eligijui Masiuliui, o E. Gentvilui vadovaujant Uosto direkcijai, Būtingė buvo laikoma prioritetine vieta giliavandeniam uostui).

„Būtingė nepatraukli dviem aspektais – privažiuojamosios infrastruktūros nėra bei dėl tarptautinis poveikio aplinkai vertinimo, nes neaišku, kaip pavyktų tartis su broliukais latviais. Tačiau Būtingė patraukli Šiaurinės Lietuvos vystymo atveju”, – sakė E. Gentvilas.

Tuo metu jo kolega Naglis Puteikis klausė, ar iš tiesų dabar bėginis metras uoste panaudojamas efektyviai.

„Krantinės neužkrautos. Man toks jausmas, kad už direkcijos vadovybės, galbūt ministro, stovi didžiulės statybinės kompanijos. O vėliau giliavandenis stovės tuščiomis krantinėmis. Ar mes eilinį kartą leisime statybininkų kompanijoms diktuoti mūsų darbotvarkę? Net taip projektuoti leisti negalima direkcijai, nes projektai kainuotų labai brangiai”, – tvirtino šis Seimo narys.

0 Comments

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Aplinkosauga

Dėl avarijos Būtingėje gamtai padaryta beveik 150 tūkst. eurų žala

Vasario 7 d. prie Būtingės naftos terminalo plūduro į Baltijos jūrą išsiliejo nafta. Tąsyk naftos dėmė buvo pasklidusi į pietryčius ...
2024-04-15
Skaityti daugiau

Fotoreportažai, Miestas

Švyturių metus Klaipėdoje pradėjo Baltojo švyturio pasakojimas 

Klaipėdos savivaldybė kartu su kultūros centru Žvejų rūmais šeštadienio vakarą miestiečius kvietė į pajūrį: prie Šiaurinio molo buvo galima klausytis ...
2024-04-13
Skaityti daugiau

Politika

Petras Gražulis vadovaus Donaldo Trumpo rinkiminiam štabui Lietuvoje

Iš Seimo narių per apkaltą pašalintas Gargžduose išrinktas Petras Gražulis praneša kartu su Amerikos lietuvių bendruomene, remiančia kandidato į JAV ...
2024-04-10
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This