Uostininkai susitvarkys ir be draudimų?

Svarbu, Transportas

Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos („Klasco”) vadovas Audrius Pauža teigia, kad pagrindinėje įmonės teritorijoje turėtų mažėti šaldytos produkcijos krova, tad esą mažės ir vilkikų srautai Naujojoje Uosto gatvėje. Nepaisant to, neatsisakoma minties išsinuomoti šalia įmonės teritorijos esančią automobilių stovėjimo aikštelę.

Pastaraisiais mėnesiais šioje gatvėje esančioje aikštelėje vis fiksuota netvarka ir padėtis, kai joje netelpantys vilkikai stovėdavo net gatvėje, buvo perpildžiusi vicemero Artūro Šulco kantrybę. Paties jo teigimu, jis ne kaip politikas, o kaip eilinis klaipėdietis kreipėsi į Savivaldybės Saugaus eismo komisiją, kad ši uždraustų krovininio transporto eismą Naująja uosto gatve ir stovėjimą minėtoje aikštelėje.

Artūro Šulco nuotr.

Paskelbus apie tokį komisijos darbotvarkės klausimą buvo sulaukta prašymo iš Uosto direkcijos nedaryti skubotų sprendimų.

A. Šulcas pritarė, kad skubos tikrai nėra, juolab kad po prašymo pateikimo ir padėtis pasidarė geresnė. Tad jis sutiko su siūlymu, kad Savivaldybės administracija išanalizuotų ir priimtų laikinius sprendimus.

Artūro Šulco nuotr.

Komisijos posėdyje dalyvavęs A. Pauža neneigė, kad problemų čia tikrai yra ir įmonės darbuotojams nuolat tenka kalbėtis su vilkikų vairuotojais, kurie sužinoję, kad kalbasi ne pareigūnai, pasiunčia juos kuo toliau. Tada esą kviečiama policija, kuri greitai ir geranoriškai reaguoja.

„Jei mes galėtume išsinuomoti šią aikštelę, galėtume tvarkytis, kaip daroma oro uostuose – reguliuoti srautus, kad čia būtų tik trumpalaikis stovėjimas, kol susitvarkomi dokumentai. Be to, automobilių srautas turėtų mažėti, nes mažės šaldytų produktų kiekis”, – sakė A. Pauža.

Visgi A. Šulcas atkreipė dėmesį, kad aikštelė gali būti išnuomojama tik viešojo konkurso būdu, tad gali atsitikti ir taip, kad jį laimėtų ne „Klasco”, o kuris nors kitas subjektas.

Artūro Šulco nuotr.

0 Comments

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Transportas

„Turbo žiedo” Baltijos ir Taikos prospektų sankryžoje nebus

Klaipėdos miesto vadovai, nutraukę konkursą dėl Baltijos ir Taikos prospektų sankryžos, svarstė ir kitą variantą – įrengti čia „turbo žiedą”. Tačiau ...
2024-04-15
Skaityti daugiau

Transportas

Sausio 15-osios gatvėje automobilių statyti neuždraus

Klaipėdos savivaldybės Saugaus eismo komisija nepritarė siūlymui, kad siekiant pagerinti matomumą Sausio 15-osios gatvės atkarpoje, tarp Taikos pr. ir Tilžės ...
2024-04-14
Skaityti daugiau

Miestas

Sausio 15-osios g. dviračių ir pėsčiųjų takams - 372 510 eurų

Netrukus turėtų prasidės avaringiausia sankryža Klaipėdoje „pagarsėjusios” Sausio 15-osios gatvės dviračių ir pėsčiųjų takų kapitalinis remontas. Jis gali tęstis 10 ...
2024-03-22
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This